Jump to content

Wie is de mol? 2012


Guardian1980

Recommended Posts

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Leontjuuh-gta

    14

  • Guardian1980

    14

  • Die Hard

    9

  • Silverbyte

    8

Ik kijk al erg lang uit naar vanavond. De enigste deelnemer die ik ken is Maarten van der Weijden, de rest is voor mij allemaal onbekend. Achja, vorig jaar kon ik ook maar enkele deelnemers. Ik heb gehoord dat Art Rooijakkers, de winnaar van vorig jaar, de presentatie van Pieter Jan Hagens dit jaar overneemt, klopt dat?

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt inderdaad. Art zal het vast goed doen, maar hij mist in mijn ogen toch een beetje dat mysterieuze wat bijv. Pieter Jan en Karel wel hadden. Hij is nog jong, dus misschien gaat hij ook iets te veel op in het spel om een sterke presentatie neer te zetten. Maar goed, we gaan het zien.

Ik ga ook gewoon weer kijken. Anne-Marie, Tim en Frits kende ik niet, de andere kandidaten wel. Je krijgt wel het idee dat men bij de regie een beetje door hun blik met bekende Nederlanders heen begint te raken, maar daar ontkom je uiteindelijk toch niet aan. Hoop dat Maarten en Dio er lang in blijven zitten, lijken me leuke kandidaten.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt inderdaad. Art zal het vast goed doen, maar hij mist in mijn ogen toch een beetje dat mysterieuze wat bijv. Pieter Jan en Karel wel hadden. Hij is nog jong, dus misschien gaat hij ook iets te veel op in het spel om een sterke presentatie neer te zetten. Maar goed, we gaan het zien.

Van te voren denk ik ook dat Art als presentator te enthousiast mee zal doen met de andere deelnemers; grapjes tussendoor enzo, terwijl we dat niet gewend zijn van de presentator van dit programma. Maar gezien het feit dat alles al is opgenomen en ze het toch uitzenden, lijkt het me dat het allemaal wel goed is gekomen.

Ik ga ook gewoon weer kijken. Anne-Marie, Tim en Frits kende ik niet, de andere kandidaten wel. Je krijgt wel het idee dat men bij de regie een beetje door hun blik met bekende Nederlanders heen begint te raken, maar daar ontkom je uiteindelijk toch niet aan. Hoop dat Maarten en Dio er lang in blijven zitten, lijken me leuke kandidaten.

Bij Expeditie Robinson vond ik ook al dat de bekenden steeds minder bekend werden. Ik weet niet of mensen hier De Pelgrimscode hebben gevolgd, maar dat zat weer vol met echte BN'ers. Ik ben benieuwd welke kandidaten van WIDM dit jaar de like-factor hebben/krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt inderdaad. Art zal het vast goed doen, maar hij mist in mijn ogen toch een beetje dat mysterieuze wat bijv. Pieter Jan en Karel wel hadden. Hij is nog jong, dus misschien gaat hij ook iets te veel op in het spel om een sterke presentatie neer te zetten. Maar goed, we gaan het zien.

Van te voren denk ik ook dat Art als presentator te enthousiast mee zal doen met de andere deelnemers; grapjes tussendoor enzo, terwijl we dat niet gewend zijn van de presentator van dit programma. Maar gezien het feit dat alles al is opgenomen en ze het toch uitzenden, lijkt het me dat het allemaal wel goed is gekomen.

Ik denk dat het wel reuze mee gaat vallen. Art heeft wel ervaring met het presenteren van een spelshow, want hij heeft drie seizoenen van Peking Express gepresenteerd. Ik denk wel dat net dat 'mysterieuze' mist wat inderdaad Pieter Jan en Karel wel hadden, maar we zullen zien hoe hij het er van bakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, moet zeggen dat de presentatie van Art me alles meeviel. Het is geen Pieter Jan, maar hij doet het heel aardig.

Verder een heel wisselvallige eerste aflevering. De openingsopdracht op de lege vlakte vond ik echt tof, maar dat gedoe op die brug was waardeloos. Kon geen hoogte krijgen van de opdracht, en de kandidaten volgens mij net zo min. Wel heel mooie sfeerbeelden.

Dingen die me opvielen waren o.a. het feit dat Frits het vliegtuig (dat Anne-Marie aanwees) niet zag liggen, terwijl dat vanaf dat punt toch echt heel duidelijk zichtbaar was. "Anne-Marie had het over een vliegtuig, maar ik zag echt geen vliegtuig..." :?

Verder dat Dio bij de paintballopdracht William er wel van beticht Marit zomaar naar de overkant te laten lopen, maar zelf doet hij ook niets. "Ze hield haar handen omhoog, dus ik dacht, ik schiet niet op haar" Heel sympathiek, maar als je die vrijstelling wilt pakken zou ik toch maar schieten. Speltechnisch gezien dus onbegrijpelijk.

Ten slotte lijkt het me dat ze in aflevering 4 weer naar een ander land vertrekken. Na de eerste opdracht spreekt Art de groep toe en zegt: "in aflevering vier gaat er zwaar onderhandeld worden over jullie toekomst...[geheimzinnige stilte]...en die toekomst...[geheimzinnige stilte]...die zou er nog wel eens zonnig uit kunnen zien.."

Ik heb nog geen idee om welk land het dan zou moeten gaan, maar hij legt het er wel erg dik bovenop.

Link to comment
Delen op andere websites

Over dat aanwijzen van het vliegtuig;

Wij wisten al dat het een vliegtuig was, maar je weet niet hoe ver hun ervandaan stonden en of ze het dus goed konden zien. Die Anne-Marie kan dus de mol zijn doordat ze al wist dat het een vliegtuig was, maar van die afstand eigenlijk nooit goed had kunnen zien.

Ook moest zij met die kokertjes opdracht de verkeerde kant op. Ze werd eerst naar de plek gestuurd waar die oud-politicus de vrijstellingen vond. Maar toch vond ze kokertjes. Het lijkt alleen niet heel verdacht, maar je weet niet als het anders was gegaan.

Maarja, ze lijkt ook zo verwarrend.

Verder erg leuk dat het weer begonnen is!

Link to comment
Delen op andere websites

Zoveelste seizoen en blijf dit programma erg leuk vinden, ik vond het wel jammer dat het voor mij wat onbekenden waren maar dit is ook leuk.

Vooral die oude politicus valt bij mij in de smaak :puh:.

Ik denk wel dat dit een van de triestige afleveringen is; geen geld, weinig gedaan aan opdrachten (op een paar na).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop trouwens dat het niveau nog wat hoger wordt. Kreeg de indruk dat deze lichting nou niet echt bestaat uit mensen met een beetje intelligentie en/of speltechnisch inzicht..... maar de natuur is prachtig en we hebben weer zin in een aantal leuke afleveringen :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Wie is de Mol heb ik altijd al een leuk programma gevonden. Ik kan me nog heel goed herinneren dat ik in 2002 seizoen 3 keek met toen nog Angela Groothuizen als presentatrice.

Ik vond het juist leuk dat er geen bekende Nederlanders aan het programma mee deden, maar je nog gewoon een directeur, journalist, barkeeper of tuinman als kandidaten in het programma had zitten. Dit waren kandidaten/mensen waarvan je nog nooit wat over had gehoord, niet weet hoe ze zijn en hoe zij denken. Je begint bij nul en dat geldt voor de kandidaten onderling net zo. Dat maakt het toch veel leuker om zo achter de Mol te komen, althans, zo denk ik erover. Ik kan begrijpen dat ze BN'ers in het spel hebben gegooid om op die manier de kijkcijfers omhoog te schroeven, maar ik vind het wel jammer. Die BN'ers mogen van mij apart wegblijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...