Jump to content

Apple - iOS 11


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

), maar die alternatieven vereisen allemaal de Apple USB device driver, iets wat alléén met iTunes komt.

For those who don’t want to install iTunes, there is a hack:

  • Download the iTunes.exe file
  • Rename the .exe to .zip
  • Open up the zipped file and extract AppleMobileDeviceSupport.msi and QuickTime.msi
  • Install these two files.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grand Theft Auto TOM

    297

  • MegaPilot

    118

  • Davedavy

    88

  • GolfG60

    74

Hoofdpost is ook lichtjes aangepast met wat nieuwe informatie. :)

Zodra ik 'm heb, zal ik iOS 7 GM testen en zo snel mogelijk mijn ervaringen delen. Handige is de vergelijking tussen een iPhone 4 en iPod touch 5G, omdat ik weet dat de iPhone bij de zesde beta nogal sloom leek. Misschien nu allemaal opgelost? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Inmiddels heb ik de Golden Master van iOS 7 ook draaien op mijn iPhone 4 en moet vooralsnog zeggen dat ik niet zo tevreden ben. Maar dat komt misschien omdat ik heb moeten updaten en geen restore kon doen (hiervoor is iTunes 11.1 voor nodig, die momenteel alleen voor ontwikkelaars beschikbaar is die geregistreerd zijn voor het iOS development program).

Wel merk ik dat bepaalde animaties ietsjes vloeiender zijn geworden. En dankzij de ruim dertig nieuwe wallpapers (inclusief dynamische voor alle toestellen, uitgezonderd de iPhone 4) kun je zelf al voor een mooiere look zorgen. En de nieuwe geluiden zijn daarnaast ook een leuke toevoeging!

Zodra ik iTunes 11.1 heb en m'n iPhone 4 hersteld is naar iOS 7 zal ik een wat concretere conclusie kunnen geven van de performance. Ik heb in ieder geval al lovende reacties gehoord, dus het zal zeer waarschijnlijk echt aan mezelf liggen. Het is immers ook al een hele tijd geleden dat ik een herstel heb uitgevoerd. Om precies te zijn nog vóór ik de beta (versie 5) van iOS 7 installeerde. :puh:

De performance op de vijfde generatie iPod touch (dus ook iPhone 4S gezien het feit dat deze over dezelfde processor beschikt) is met de zesde beta al zeer vloeiend, dus zal het met de Golden Master waarschijnlijk alleen maar beter zijn geworden. Meer daarover ook binnenkort.

----------

Hoofdpost overigens nogmaals aangepast met nieuwe functies voor iCloud en 'iOS in the Car'-feature voor iOS 7. Helaas voorlopig nog wel in het Engels, maar dit wordt binnenkort aangepast als Apple haar Nederlandse website ook wijzigt.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Daarvoor verwijs ik je graag door naar een artikel die ik een tijdje geleden op m'n eigen blog heb geschreven: http://www.dutch-tech.nl/2013/08/waarom-iphone-3gs-en-ipod-touch-4g-geen.html. ;)

"Het begon met iOS 3.1.3 en eindigt met iOS 6.1.3. Dat is in vergelijking met smartphones met Android een enorme prestatie"

Sorry hoor maar de laatste regel is toch echt bullshit. :7

Link to comment
Delen op andere websites

De Tech afdeling van NU heb ik ook allang afgezworen, hoef niet om het uur te lezen wat voor gerucht er nu weer gaat over een nieuw iProduct. Heb ik het nog niet eens gehad over de mensen die er reageren en niet weten waar ze het over hebben.. Nee, geef mij maar Tweakers.

Link to comment
Delen op andere websites

Net zoals ik op Nu.nl de tech artikelen bekijkt: Als er een link staat naar nutech.nl ditch ik het artikel en lees ik wel wat fatsoenlijks op Tweakers. Hetzelfde geldt dus voor links naar een "dutch-tech" site op een forum.

Sorry als ik het niet goed begrijp, maar is dit nou positief bedoeld of negatief? :$

@Dave: Ik heb NUTech.nl ook afgezworen, hoor. Want het zijn wat mij betreft echte fanboys daar en om dan nog te zwijgen over de mensen die op de artikelen reageren (NUJij.nl). Maar Tweakers lees ik dan ook weer niet, omdat ik daar ook regelmatig onzin in zie staan. Ik ga liever voor iPhoneclub, iPadclub, One More Thing (al schrijven zij dan weer altijd artikelen waar spellingsfouten in zitten), iFans, Macrumors enz. :puh:

@Dave, reactie over die ene zin: toch niet, want zijn er veel Android-toestellen die dat volhouden? Met nadruk op 'veel'. Want nieuwere toestellen houden dat wel vol, maar de wat oudere niet. En bedenk dat de iPhone 3GS uit 2009 komt. Trouwens, voor iPhone 4 (uit 2010) geldt hetzelfde: kwam met iOS 4.0 en mag de komende updates voor iOS 7 nog krijgen. :)

EDIT: één foutje ontdekt van mezelf: ik dacht dat iPhone 3GS met iOS 3.1.3 kwam, maar dat moet iOS 3.0 zijn. Nog meer updates dus. Zit al zeker anderhalf jaar aan verschil in. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Voor wie het trouwens gemist heeft: Apple heeft afgelopen donderdag iOS 7.0.2 uitgebracht met enkele fixes. Misschien voor de meesten geen bijzondere update, maar ik kan als iPhone 4-gebruiker zeggen dat het er wel voor heeft gezorgd dat alles vloeiender is. Vooral na het herstellen van de instellingen voelt het ineens aan als een iPhone 4S/iPod touch van de vijfde generatie. Een stuk vloeiender, scheelt echt veel.

De update is maar 15 tot iets meer dan 20 MB groot. Downloaden kan door naar Instellingen > Algemeen > Software-update te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat probleem is bij mij niet voorgekomen. Bij de beta's misschien wel een paar keer, maar da's natuurlijk vrij logisch dan ('t is immers dan een ontwikkelaarsversie). Het is overigens bekend dat de iPad-versie van iOS 7 minder stabiel is dan op de iPhone en iPod touch. Dus mocht je hem, zoals ik hieronder ook al vraag op de iPad draaien, dan zou dat het probleem wellicht kunnen zijn. Het helpt misschien door de instellingen even te herstellen (Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel alle instellingen). Bij mij heeft het ervoor gezorgd dat alles nog eens een stuk vloeiender is. Sterker nog, zoals ik in mijn vorige post al zei voelt het ineens aan als op de iPhone 4S/iPod touch 5G (beide apparaten hebben een processor van een generatie later en ook nog eens een dual-core). De iPad is natuurlijk een ander verhaal, omdat die een enorm scherm moet aansturen.

Zo blijkt dat de nieuwe iPad (iPad 3) het sloomst reageert van alle iPads met iOS 7 erop, vanwege het retinascherm en de 'matig geüpdate processor. iPad 2 is wat dat betreft zelfs beter, zegt men. De iPad 4 doet het uiteraard het beste, omdat die naast het retinscherm een veel betere processor heeft. Beter dan die van de iPhone 5 zelfs.

Als de update bij jou trouwens 21 MB groot is, betekent dat dan dat je hem op je iPad draait? Want dat zou nog wel kunnen. Ik ging even uit van de aantallen op de iPhone en iPod touch. Op mijn iPod touch was de update 17,4 MB groot, terwijl mijn iPhone 4 20,2 MB aangaf. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...