GolfG60 Geplaatst: 14 december 2011 Rapport Geplaatst: 14 december 2011 (bewerkt) Weee, ik heb mijn iPhone 4 binnen, en heb in mijn kamer 4/5 streepjes bereik, mijn Samsung C170 heeft maximale bereik(6/6)(Vergelijking, 500euro vs toen 15 euro). Betekend nu dat mijn iPhone een slechtere verbinding heeft, mogelijk, kan ook gewoon zijn dat mijn Samsung meer aangeeft dan het daadwerkelijk is. Maargoed, ik ondervind geen problemen qua bereik, dus echt wat klagen heb ik niet. En zal ik ook niet doen, het is echt niet dat ik van dat ene streepje minder geen berichten meer kan krijgen of iets. Bewerkt: 14 december 2011 door GolfG60 Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2011 Die slechte verbinding kan misschien zo zijn omdat de iPhone constant bepaalde services zoals locatievoorzieningen, pushmeldingen enz. gebruikt (indien deze zijn ingeschakeld). Eventueel één of meerdere van die diensten uitschakelen zou moeten helpen. Reageren
Hayte Geplaatst: 16 december 2011 Rapport Geplaatst: 16 december 2011 *facepalm* Wat in godsnaam hebben die te maken met de verbinding die je hebt...? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 16 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2011 Nou, het is toch logisch als je veel voorzieningen aan hebt staan die gebruik maken van een netwerk? Ik bedoel, pushmeldingen bijvoorbeeld: die functie staat constant aan (bij de meesten tenminste). Hierdoor wordt je internet slomer. Dat is zo met alle services die internet nodig hebben. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 16 december 2011 Rapport Geplaatst: 16 december 2011 Die slechte verbinding kan misschien zo zijn omdat de iPhone constant bepaalde services zoals locatievoorzieningen, pushmeldingen enz. gebruikt (indien deze zijn ingeschakeld). Eventueel één of meerdere van die diensten uitschakelen zou moeten helpen. Nou nee, na een aantal dagen gebruik en ik krijg last van slechte verbindingen, twee maal toe zo erg dat ie niet meer wist welke provider ik had Heb nu een invisible shield erop geplakt en die zouden het kwaaltje verminderen, en net een snelle test gedaan en lijkt wel wat geholpen te hebben, maar maandag kan ik het goed testen. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 16 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2011 Oh, je hebt het over je provider? Ik dacht dat je internetverbinding bedoelde? Maar als je dus inderdaad de provider-verbinding bedoelt, dan neem ik m'n woorden terug. In dit geval hebben die locatievoorzieningen, pushmelding-diensten enz. niks te maken met de 'verbinding'. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 17 december 2011 Rapport Geplaatst: 17 december 2011 Oh, je hebt het over je provider? Ik dacht dat je internetverbinding bedoelde? Maar als je dus inderdaad de provider-verbinding bedoelt, dan neem ik m'n woorden terug. In dit geval hebben die locatievoorzieningen, pushmelding-diensten enz. niks te maken met de 'verbinding'. Ik heb het over beide Bij een iPhone is de strip bij de volume knoppen je verbinding voor Wifi/BT/GPS en de andere kant voor UMTS en GSM functies, en omdat je handen geleidend werken als je hem op bepaalde manier vasthoud maak je een soort van 'kortsluiting' waardoor de verbinding slechter wordt. Daarom werkt intapen en bumpers/cases zo goed, omdat je dat dan niet meer doet of minimaliseert. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 17 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2011 Dat probleem dat je noemt, kwam inderdaad voor bij de iPhone (de iPhone 4, om precies te zijn), maar gedupeerden kregen een nieuw toestel opgestuurt, indien zij hun eigen iPhone naar Apple stuurden (was bij iPhone 4 tenminste wel zo). Bij de iPhone 4S is de aluminium rand net iets anders, omdat ze die netwerk-zooi op die manier een betere werking konden geven. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 17 december 2011 Rapport Geplaatst: 17 december 2011 Dat probleem dat je noemt, kwam inderdaad voor bij de iPhone (de iPhone 4, om precies te zijn), maar gedupeerden kregen een nieuw toestel opgestuurt, indien zij hun eigen iPhone naar Apple stuurden (was bij iPhone 4 tenminste wel zo). Bij de iPhone 4S is de aluminium rand net iets anders, omdat ze die netwerk-zooi op die manier een betere werking konden geven. En wat moest er dan anders aan zijn, de mijne is nieuw en heb hem niet eens een week Reageren
Hayte Geplaatst: 17 december 2011 Rapport Geplaatst: 17 december 2011 Dat probleem dat je noemt, kwam inderdaad voor bij de iPhone (de iPhone 4, om precies te zijn), maar gedupeerden kregen een nieuw toestel opgestuurt, indien zij hun eigen iPhone naar Apple stuurden (was bij iPhone 4 tenminste wel zo). Bij de iPhone 4S is de aluminium rand net iets anders, omdat ze die netwerk-zooi op die manier een betere werking konden geven. Weet je dat heel zeker? Naar mijn weten kregen ze alleen een rubberen condoom opgestuurd die ze om hun iPhone konden wikkelen, en daarmee zou het probleem "opgelost" moeten zijn. Niet nadat ze het eerst diehard hadden ontkend, en daarna zeiden dat het aan de gebruiker lag, natuurlijk. Want zo gebruikersvriendelijk is Apple nou. Reageren
Sublime Geplaatst: 18 december 2011 Rapport Geplaatst: 18 december 2011 Apple lijkt net op Rusland qua klant vriendelijkheid na de aankoop . Moet me toch altijd denken aan zo'n Nu.nl bericht dat iemand in een koud land een iPhone had gekocht, en die was uit elkaar gesprongen door de kou. En die vrouw kreeg te horen dat ze beter de disclaimer had moeten lezen, omdat het niet minder dan zoveel graden kon zijn Reageren
Kloep Geplaatst: 18 december 2011 Rapport Geplaatst: 18 december 2011 Ja, bij Apple moet je wel goed de voorwaarden en dergelijke lezen. Je weet maar nooit, misschien geef je er wel toestemming voor dat ze je lippen aan de anus van een ander vast mogen naaien... Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 18 december 2011 Rapport Geplaatst: 18 december 2011 Want zo gebruikersvriendelijk is Apple nou. En een tijdje geleden herstelden ze nog de accu's van jaren oude iPod's, voor niks. Elk bedrijf heeft zo wel eens een misser qua service. Daarnaast is die deathgrip gigantisch opgeblazen. Apple lijkt net op Rusland qua klant vriendelijkheid na de aankoop . Moet me toch altijd denken aan zo'n Nu.nl bericht dat iemand in een koud land een iPhone had gekocht, en die was uit elkaar gesprongen door de kou. En die vrouw kreeg te horen dat ze beter de disclaimer had moeten lezen, omdat het niet minder dan zoveel graden kon zijn Dat is bij (zo goed als) elk elektrisch product zo. Bepaalde componenten werken niet bij zeer lage of zeer hoge temperaturen. Kan Apple ook niks aan doen. En het is toch logisch dat je een handleiding en de daarbij behorende disclaimer voor gebruik leest? Wel recht op garantie willen hebben, maar niet je plicht vervullen door de handleiding te lezen... Reageren
GolfG60 Geplaatst: 24 december 2011 Rapport Geplaatst: 24 december 2011 Nja, mijn iPhone gaat binnenkort wss op vakantie richting reparatie centrum, scherm is slecht, deathgrip is ernstig, en camera is kut Reageren
Hayte Geplaatst: 30 december 2011 Rapport Geplaatst: 30 december 2011 Want zo gebruikersvriendelijk is Apple nou. En een tijdje geleden herstelden ze nog de accu's van jaren oude iPod's, voor niks. Elk bedrijf heeft zo wel eens een misser qua service. Daarnaast is die deathgrip gigantisch opgeblazen. Het kan zijn dat ik het fout heb, maar hadden ze die accu's niet vervangen omdat ze opblaas-gevaar hadden? En het mogelijk zou zijn geweest dat mensen brandwonden hadden kunnen krijgen door Apple? En als die deathgrip zo was opgeblazen, waarom had Apple dan zoveel moeite gedaan om al die rubberen hoesjes uit te brengen? Eerst bestond het probleem niet, toen was het een software probleem "waar elk mobieltje last van zou hebben", daarna is het een hardware probleem, nogmaals iets waar elk mobieltje last van zou hebben...? Ze wisten het zelf niet eens! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.