Jump to content

[Wens] Militairen / militaire basis in GTA V?


kelwin

  

110 leden hebben gestemd

  1. 1. Militairen / militaire basis en een tank in GTA V?

    • Ja
      89
    • Nee
      4
    • Maakt mij niet uit
      16
    • Ik ga GTA V niet kopen
      1


Recommended Posts

Als de vliegtuigen echt terug komen (en niet zoals de coach in de GTA4 trailers) dan mag er best een militaire basis inzitten maar dan moet het geen no-flyzone zijn of dat je een 5 sterren wanted level krijgt.

Inderdaad. Het zou wel grappig zijn dat je allemaal kleine stipjes naar binnen ziet vluchten als je komt overvliegen, of dat er een groot logo staat van een soort fabriek, terwijl je er niet naast kan kijken dat het een geheime militaire basis is. Vond hte ook overdreven dat je bij area 69 meteen zoveel sterren kreeg, als je er dan eens per ongeluk overvoloog....

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    9

  • Phoenyxar

    6

  • Foreigner97

    5

  • Tommie59

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, maar je hebt daar amper plaats om op te stijgen.

Dat was net zoals bij Easter Basin: vaarde je drie cm te veel naar links, kreeg je meteen 5 sterren.

Terwijl je gewoon eventjes langs de opstijgbaan van de luchthaven wou varen.

Daarom is het ook goed dat GTA V groter gaat zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Een militaire basis zou echt tof zijn. Heb even gekeken of het realistisch zou zijn of de militaire basis Area 69 (of een andere basis die is gebaseerd op Area 51) zou kunnen zijn, en het zou best kunnen:

adfadfadfdfadf.jpg

Ik heb een eventuele grens getekend van de game-wereld (niet al te realistisch, gezien de snelwegen die worden afgekapt), maar het zou in principe mogelijk zijn om een persiflage van Area 51 in de wereld te plaatsen, zonder een persiflage van Las Vegas er in te verwerken (aangezien deze 2 plaatsen in de realiteit en ook in SA vrij dichtbij elkaar liggen).

En als er een militaire basis in voorkomt, zou het inderdaad waarschijnlijk (en ook erg leuk) zijn dat er legervoertuigen in voorkomen. Dit heb ik namelijk best gemist in IV. Ik zou er graag een nieuwe versie van de Rhino of Barracks in voor zien komen, en/of een geheel nieuw type legervoertuig. Een straaljager (Hydra?) is al verwerkt en gespot in de trailer, dus die komt er sowieso (wat de aanwezigheid van een legerbasis ook weer waarschijnlijker maakt).

En er zullen dan uiteraard missies in voorkomen die te maken hebben met het leger/ de basis.

Ik neem echter aan dat er geen leger optreedt bij bijvoorbeeld een 6 sterren wanted level, puur omdat dit absoluut niet realistisch is. Ook zullen voertuigen (hoogstwaarschijnlijk) niet direct opblazen als ze een Rhino aanraken, ook omdat dit nergens op slaat.

En wat betreft de no-fly zone en de daarbij horende consequenties: leuk! Vooral als er, naast de Hydras, ook weer afweergeschutten zullen pogen je neer te schieten.

Kortom: de aanwezigheid van een leger(basis) zou een erg leuk onderdeel zijn van V!

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop het wel. Een militaire basis hoort gewoon bij GTA. Ik hoop dan ook dat er een missie komt waarbij je die basis (ongezien) moet binnen sluipen. Dat soort missies vind ik altijd heel leuk. Beetje sneakie doen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

The Black Project vind ik dan ook het hoogtepunt van SA qua missies:)

toch was dit niet echt realistisch, ik bedoel maar, een arme gangtster die ongezien een legerbasis binnendringt? niet echt realistisch vanuit mijn oogpunt

Link to comment
Delen op andere websites

Dan kun je wel meer missies noemen die 'niet realistisch' zijn. En over het algemeen zijn alle spectaculaire missies niet geheel realistisch. Neem Three Leaf Clover: 4 mensen (uiteindelijk 3) beroven een bank, schieten tientallen politieagenten neer, en ontsnappen uiteindelijk relatief makkelijk, vervolgens geen haan die naar ze kraait.

Of GTA opzich: je kunt als het ware de hele stad opblazen, aan de politie ontsnappen, en dan is het alsof er niets gebeurd is.

Oftewel: als de niet-realistische zaken, die er ongetwijfeld inzitten, enigszins goed uitgewerkt en leuk zijn, stoor me ik er niet aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop op een bredere invloed dan in GTA4, maar realistischer dan in GTA-SA. Om eerlijk te zijn denk ik ook dat dat precies zo in GTA5 gaat komen ( meer tactical teams, dan echt het leger met tanks. M2 Bradley anyone?!? :sigaar:)

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Een legerbasis lijkt me wel leuk, maar hoop vooral op een mooi setje legervoertuigen: verschillende tanks, helikopters, transport (vliegtuigen/vrachtwagens), jeeps en natuurlijk straaljagers ;) Amfibievoertuig lijkt me ook best leuk ;D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...