Jump to content

[Wens] Militairen / militaire basis in GTA V?


kelwin

  

110 leden hebben gestemd

  1. 1. Militairen / militaire basis en een tank in GTA V?

    • Ja
      89
    • Nee
      4
    • Maakt mij niet uit
      16
    • Ik ga GTA V niet kopen
      1


Recommended Posts

Er zit trouwens ook geen ingebouwd systeem in elk legervoertuig dat bepaalt dat je in een bepaalde straal rond de legerbasis moet rijden of dat je anders wordt opgeslokt door een gat van het ruimte-tijdcontinuüm. Ik heb best al militaire voertuigen gezien die niet in de buurt van een legerbasis waren en niet voor een of andere feestdag waren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    9

  • Phoenyxar

    6

  • Foreigner97

    5

  • Tommie59

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hij bedoelt dat voor de aanwezigheid van legervoertuigen geen legerbasis in de directe omgeving nodig is.

Ja maar het is al bevestigt dat er een legerbasis in de game zit, dus ik snap het nog steeds niet helemaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat als je in een spel als GTA IV een legervoertuig hebt, maar er geen legerbasis is, dat niet meteen als onrealistisch bestempeld moet worden.

Nee, het was onrealistisch omdat er gewoon geen soldaten/legeraanwezigheid is in het echte New York. Ze hebben daar wel de SWAT en de FBI. De NOOSE is van de SWAT overgenomen (duidelijk), want het zou gewoon totaal niet passen als er ineens tanks rond zouden rijden op Star Junction, wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het dan ook niet over tanks, maar over een simpele Patriot. En aangezien dat het niet is omdat er geen militaire basis in de buurt is dat er geen militaire voertuigen in een stad kunnen zijn, kan je niet zeggen dat een Patriot in New York iets onrealistisch is. Zoals ik al zei hebben die voertuigen ook wielen waarmee ze zich kunnen verplaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een legerbasis lijkt me wel leuk, maar hoop vooral op een mooi setje legervoertuigen: verschillende tanks, helikopters, transport (vliegtuigen/vrachtwagens), jeeps en natuurlijk straaljagers ;) Amfibievoertuig lijkt me ook best leuk ;D

bijvoorbeeld een Vortex in leger kleuren?

Bewerkt: door iwantgta5
Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat maakt het altijd wel mooi. soms moeilijk om bijvoorbeeld. een tank dan te bemachtigen. Maar van de andere kant militairen achter je aan na zoveel sterren wanted level. nee dat lijkt me dan weer een beetje over the top...

Link to comment
Delen op andere websites

Mee eens. Ik vind het goed zoals het in IV is gedaan, qua sterren en mensen/instanties die achter je aankomen. Het is wel komisch: een Rihno, Hydra en 2 Barracks achter je aan zien rijden, maar realistisch is het absoluut niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het in SA altijd wel leuk om met m'n Hydra achtervolgd te worden door andere Hydra's :puh: Was altijd te makkelijk om ze neer te halen :puh: Maar het is wel een beetje onrealistisch denk ik als ze een heel leger op je af sturen. Gewoon een heel leger voor 1 persoon :puh: Maar dat houdt niet in dat er geen legerbasis en legervoertuigen aanwezig kunnen zijn. Ik zou het leuk vinden als er een legerbasis in het spel zou voorkomen, en dat er ook een missie in gedaan wordt. Maar qua wanted level hoop ik niet dat ze het leger gaan inzetten, alleen eenheden zoals SWAT en FBI.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het in SA altijd wel leuk om met m'n Hydra achtervolgd te worden door andere Hydra's :puh: Was altijd te makkelijk om ze neer te halen :puh: Maar het is wel een beetje onrealistisch denk ik als ze een heel leger op je af sturen. Gewoon een heel leger voor 1 persoon :puh: Maar dat houdt niet in dat er geen legerbasis en legervoertuigen aanwezig kunnen zijn. Ik zou het leuk vinden als er een legerbasis in het spel zou voorkomen, en dat er ook een missie in gedaan wordt. Maar qua wanted level hoop ik niet dat ze het leger gaan inzetten, alleen eenheden zoals SWAT en FBI.

en dat hun hoofd net zo goed beschermd is als in IV; scheelt weer munitie (ze hadden wel kogelvrije vesten en een lullig helmpje maar een schot op zn hoofd en hij ligt plat)

Bewerkt: door iwantgta5
Link to comment
Delen op andere websites

en dat hun hoofd net zo goed beschermd is als in IV; scheelt weer munitie (ze hadden wel kogelvrije vesten en een lullig helmpje maar een schot op zn hoofd en hij ligt plat)

Dat is in real life ook hoor, zulke helmen beschermen tegen kogels die niet in 180 graden op je af komen. Word er bijvoorbeeld een kogel van 205 graden een kogel op je geschoten met die helm op, ketst hij dus af, elders heen. Kogelvrij glas heb je ook op zulke helmen, maar die kunnen maar een paar kogels vangen voor ze kapotspringen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik vind het wel realistisch. Reken maar als jij in Amerika eeb Tank hebt. Dat ze je achterna komen met tanks en het leger.

Ik kan mij geen enkel scenario inbeelden waarin ik een tank tot mijner beschikking zou hebben zonder dat ik een bepaalde positie binnen het leger zou hebben. Daarbij gaan ze je echt niet als een hoop debielen volgen met wat tanks hoor. Dan zetten ze wel een valstrik op of laten ze wat jets opstijgen maar die achtervolgingen zijn echt iets GTA-achtig en voor het plezier :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...