Jump to content

[Wens] Militairen / militaire basis in GTA V?


kelwin

  

110 leden hebben gestemd

  1. 1. Militairen / militaire basis en een tank in GTA V?

    • Ja
      89
    • Nee
      4
    • Maakt mij niet uit
      16
    • Ik ga GTA V niet kopen
      1


Recommended Posts

Er zat al een Jeep (Mesa) in de trailer, ook was er een Hydra te zien er is er aangekondigd dat er een legerbasis komt. Dus deze word waarschijnlijk gebruikt in een missie lijkt me. Van mij hoeft het er allemaal niet in, maar het is wel een leuke extra.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    9

  • Phoenyxar

    6

  • Foreigner97

    5

  • Tommie59

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Klopt, maar ze zouden een leger versie van de Mesa kunnen maken, en ik zette Mesa ook tussen de haakjes omdat ik weet dat ze dan naam dan zouden veranderen. Maar inderdaad, ze kunnen ook een Patriot kunnen gebruiken. Maar in Grand Theft Auto IV zag de Patriot er niet uit als een Humvee(H1), maar meer als een Hummer H2. Maar we zullen het zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, de Patriot is drastisch veranderd in IV, waarschijnlijk omdat het leger geen rol speelde in het spel, terwijl de Patriot een legervoertuig is. Hadden ze beter gewoon weg kunnen laten en een ander voertuig kunnen ontwikkelen die is gebaseerd op de Hummer V2.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Patriot had ook niet helemaal in IV hoeven zitten naar mijn idee, het voegde namelijk drastisch weinig toe.

Voor mij gaan leger en de patriot als een samen, maar dat is dan weer mijn mening.

Ook zou ik graag nog een keer een Jetpack willen stelen, maarja R* gaat voor realisme, dus ik denk niet dat de jetpack terug keert.

Link to comment
Delen op andere websites

In de eerste trailer is te zien dat de Mesa gewoon als personenauto gebruikt wordt, maar dat hoeft niet te zeggen dat hij niet als legervoertuig gebruikt wordt. In GTA VCS werd de Mesa Grande zowel als gewone personenauto als legervoertuig gebruikt. In trailer 1 wordt de Mesa gebruikt als personenauto, maar in trailer 2 ziet het er meer uit als een legervoertuig vanwege die ster op de achterkant.

In de eerste trailer is ook nog een ander legervoertuig te vinden (rond 0:54). Of heb ik dat fout?

post-107680-0-86665900-1357128865_thumb.jpg

Mesa als personenvoertuig

Ander legervoertuig

Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk gezegd denk ik niet dat dat de Mesa is, maar eerder de Bhudi zoals omschreven in de GameInformer. Dat zou een medio-grote jeep zijn die links leek te hebben met het leger. Daarbij is het niet onwaarschijnlijk dat de twee -verschillende- voertuigen gewoon allebei de Bhudi/Mesa zouden zijn maar dan in een andere uitvoering.

Een beetje als de Schafters uit IV/TBoGT

Link to comment
Delen op andere websites

Patriot had ook niet helemaal in IV hoeven zitten naar mijn idee, het voegde namelijk drastisch weinig toe.

Meen je dat nou? 't bied de broodnodige diversiteit in de game. Tel maar eens met hoeveel wagens je offroad kan rijden, en hoeveel gezinswagens in IV zitten :cab: .

Bewerkt: door Haruhi_Suzumiya
Link to comment
Delen op andere websites

Meen je dat nou? 't bied de broodnodige diversiteit in de game. Tel maar eens met hoeveel wagens je offroad kan rijden, en hoeveel gezinswagens in IV zitten :cab: .

Er zit geen eens een militaire basis in de game, waar zou dan een legervoertuig vandaan moeten komen? Uit de lucht?

Waar wil jij trouwens in IV offroad gaan rijden? Ik zie in ieder geval geen landschap in Liberty City waar je lekker kan crossen.

Leuk voor de diversiteit ja, maar erg logisch is het niet.

Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

Er zit geen eens een militaire basis in de game, waar zou dan een legervoertuig vandaan moeten komen? Uit de lucht?

Legervoertuig?

De Hummer een legervoertuig? De Humvee wel ja, maar de Hummer toch niet joh?

Er rijden in de VS zeker wel genoeg H2's (en H3's) rond dat een moderne Patriot in het stedelijke landschap past. Dat het een afstammeling is van een legervoertuig maakt verder toch niet veel uit? Je kan daarbij nog wel wat offroaden in Liberty City hoor, het zijn er niet veel, maar je moet de plaatsjes gewoon weten vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, ik ging in Grand Theft Auto IV vaak genoeg met de patriot over het strand heen crossen. Vond het sowieso een goede auto om gewoon lekker mee rond te rijden, je kon overal gewoon doorheen beuken zonder er over na te denken als je daar even zin in had en hij was ook nog aardig snel voor z'n formaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...