Jacky-2007 Geplaatst: 7 november 2011 Rapport Geplaatst: 7 november 2011 Als de countryside waar Rockstar Games het over had in het persbericht een beetje goed is uitgewerkt is de kans groot dat we dat soort apparaten gaan zien. Zitmaaiers, Quads, misschien ook paarden? (Er zit ook een hond en een meeuw in de trailer tenslotte. ) Reageren
goldboy76 Geplaatst: 7 november 2011 Rapport Geplaatst: 7 november 2011 Als de countryside waar Rockstar Games het over had in het persbericht een beetje goed is uitgewerkt is de kans groot dat we dat soort apparaten gaan zien. Zitmaaiers, Quads, misschien ook paarden? (Er zit ook een hond en een meeuw in de trailer tenslotte. ) Waarom zie ik dan wel een hond in de 1e scene maar voor de rest niet in de trailer. Reageren
Jarno91 Geplaatst: 7 november 2011 Rapport Geplaatst: 7 november 2011 Omdat ze niet heel GTA V kunnen laten zien in een trailer van 1 minuut 16 Reageren
Niiek Geplaatst: 7 november 2011 Rapport Geplaatst: 7 november 2011 Als de countryside waar Rockstar Games het over had in het persbericht een beetje goed is uitgewerkt is de kans groot dat we dat soort apparaten gaan zien. Zitmaaiers, Quads, misschien ook paarden? (Er zit ook een hond en een meeuw in de trailer tenslotte. ) Waarom zie ik dan wel een hond in de 1e scene maar voor de rest niet in de trailer. Je ziet ook maar 1 strand, is er dan ook misschien geen strand ? Reageren
SpacyColours Geplaatst: 7 november 2011 Rapport Geplaatst: 7 november 2011 De volgende voertuigen wil ik terug zien in GTA V: Rio Hydra Broadway BMX RC Cam, dit keer de echte missie. Reageren
commando Geplaatst: 8 november 2011 Rapport Geplaatst: 8 november 2011 ik zag in de trailer ook een Zeppelin, mij lijkt het ook gaaf om dat te besturen Reageren
91billie91 Geplaatst: 8 november 2011 Rapport Geplaatst: 8 november 2011 Ik hoop dat er dan ook tractors en andere landbouwvoertuigen komen zoals deze Als je hiermee over mensen rijd zie je allemaal botten enzo uit de andere kant komen Zo'n ding zou wel tof zijn, heb me er prima mee vermaakt in GTA:SA. Ik wil in GTA V ook weer trailers aan vrachtwagens kunnen koppelen lekker rondrijden als een trucker, dat was namelijk ook tof in GTA:SA maar is weer verwijderd uit GTA:IV dus ik hoop op beterschap in GTA:V. Reageren
Jarno91 Geplaatst: 8 november 2011 Rapport Geplaatst: 8 november 2011 Als ze dan ook nog K-rose als radiozender terugdoen in GTA V is het helemaal compleet Heb me toen prima vermaakt met die zender terwijl je met een vrachtwagen op het platteland rijd en dat je op de vlucht bent voor de politie Reageren
Shorty_D Geplaatst: 8 november 2011 Rapport Geplaatst: 8 november 2011 Ik zou eigenlijk het liefste een cross motor terug willen zien. Heerlijk om over die heuvels en bergen te crossen. Verder een echt off road wagentje, lowriders en natuurlijk tuning cars zoals in de befaamde The Fast and Furious films. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 8 november 2011 Rapport Geplaatst: 8 november 2011 Zoals in.. Whoah, dat zou gaaf zijn.. Als je ook een paar stickers op je waggie kan plakken. Tribals en dergelijke. Het hoeven er geen honderden te zijn zoals in racegames, maar gewoon een paar die je niet ziet op wagens die door de stad rijden, dan heb je echt een persoonlijke kar. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 november 2011 Rapport Geplaatst: 8 november 2011 Jacky ziet een droom uit zijn kinderjaren waarworden... Ooh Maar het lijkt me aannemelijk dat er wel enkele aanpassingen aan je voertuigen mogelijk worden. Los Angeles en voornamelijk Hollywood staan bekend voor hun inwoners voertuigen, ze doen echt alles om toch een beetje origineel te zijn, waardoor een gerelateerde feature wel een grote kans heeft in mijn mening. Reageren
Gast Geplaatst: 8 november 2011 Rapport Geplaatst: 8 november 2011 (bewerkt) De volgende voertuigen wil ik terug zien in GTA V: Sultan RS Andromada Journey Mesa SA Turismo Een auto met uitklapbare vleugels zou wel leuk zijn als die op een legerbasis ofzo staat als übergeheim ding die je moet jatten in een missie. Bewerkt: 8 november 2011 door Gast Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 8 november 2011 Rapport Geplaatst: 8 november 2011 PMP600 (Chrysler 300C) Patriot (Hummer H1 of H2) Schafter uit Ballad Of Gay Tony (Mercedes-Benz E-Klasse) Savanna uit San Andreas (Chevrolet Impala '64) BMX Reageren
commando Geplaatst: 9 november 2011 Rapport Geplaatst: 9 november 2011 Als ze dan ook nog K-rose als radiozender terugdoen in GTA V is het helemaal compleet Heb me toen prima vermaakt met die zender terwijl je met een vrachtwagen op het platteland rijd en dat je op de vlucht bent voor de politie zelf lijkt het me ook erg leuk als K-rose terug komt lekker rustig in je camper rijden langs de mount chillad met een rustig deuntje op Reageren
thebig Geplaatst: 9 november 2011 Rapport Geplaatst: 9 november 2011 (bewerkt) Zo'n ding zou wel tof zijn, heb me er prima mee vermaakt in GTA:SA. Ik wil in GTA V ook weer trailers aan vrachtwagens kunnen koppelen lekker rondrijden als een trucker, dat was namelijk ook tof in GTA:SA maar is weer verwijderd uit GTA:IV dus ik hoop op beterschap in GTA:V. In de trailer zie je een trucker, dus de kans lijkt wel reëel dat dat er weer inkomt. @ commando: zalig liedje ;p De beste van K-Rose. Bewerkt: 9 november 2011 door thebig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.