Jump to content

[Wens] Voertuigen


PrioX

Recommended Posts

In de trailer is ondermeer een Truck met aanhanger te zien, dus dat zit er (hoogstwaarschijnlijk) in. Verder kan ik nog nergens opkomen ;)

En de auto die z'n dak-ding naar beneden doet ;)

Ik hoop dat er weer veel van zulke kleine dingen inkomen, want het is altijd leuk om een beetje mee te kloten :tu:

@Hiervocen: Je was me net voor :clown:

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    17

  • GTAKevin023

    14

  • thebig

    13

  • Maarten11

    7

@ hierboven: ik denk dat hij beide bedoelt.

Zoals in de trailer te zien is, komen er waarschijnlijk convertible auto's. Lijkt mij een hele mooie feature.

Ik hoop ook dat trailers die je aan een Tanker, Linerunner of Roadtrain kunt toevoegen weer terug komen. Het lijkt me dan ook leuk als de Trucking missies weer terug komen, zoals in GTA SA, vond ik altijd wel een leuke uitdaging :puh:. Ik hoop dan wel dat de lading wat realistischer is. Ik moest een keer een illegale lading vervoeren, maar de trailer was leeg.

Hydra's zouden waarschijnlijk ook weer terug komen, lijkt me leuk. Dan hoop ik dat er ook wat meer missies mee uitgevoerd moeten worden.

En het lijkt me ook geweldig als de Jet Ski weer terug komt. Dat was zowat mijn standaard vervoersmiddel in het water in GTA VCS :puh:

Bewerkt: door Maarten11
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat er weer talloze minigames mee zijn te doen in ieder geval.

Misschien wel iets als een rijdende bloempot, een volledig functionerende jetpack of een BMX die na 10 atoombommen nog steeds geen schrammetje heeft. Nee, grapje! Hahaha, welke idiote game zou nou in Vredesnaam dit soort voertuigen bezitten! Het idee alleen al!

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik hoop dat je dit sarcastisch bedoelt, want anders beledig je GTA SA, de beste GTA ooit gemaakt volgens mij.

Ik denk wel dat er een paar voertuigen gaan inzitten waar je iets mee kunt doen. Misschien komen de lowriders weer terug, met hun hydraulics.

Het heeft me overigens een jaar geduurd voor ik ontdekt had dat je de Packer kon bewegen ;p

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik hoop dat je dit sarcastisch bedoelt, want anders beledig je GTA SA, de beste GTA ooit gemaakt volgens mij.

Euh, het sarcasme druipt er gewoon van af... ;P

Maar verder op het onderwerp: ik zie geen hydraulics terugkeren, de Packer (met bedienbare arm) daarentegen wel. Het probleem met de BMX (en de andere fietsen is wel) dat het moeilijk is om er een degelijk schademodel voor te maken, want dat zou dus willen zeggen dat je er na een paar lichte botsingen niet meer mee kan rijden, hetzelfde voor de huidige motoren. Misschien zou er toch een geavanceerd schademodel in moeten komen :3

Link to comment
Delen op andere websites

Wie weet, mogelijk heeft Rockstar gezorgd voor een realistisch schademodel voor fietsen en motors. En inderdaad, je fiets zou na een paar botsingen wat scheef rijden of niet meer berijdbaar zijn, maar dat is in het echt ook zo.

Link to comment
Delen op andere websites

"Zouden er ook auto's komen met speciale dingen" maar samengevoegd met het "Voertuigen"-wenstopic, aangezien het inmiddels alweer over andere dingen (zoals schademodellen) gaat en dit topic het sowieso wel dekt.

Over schademodellen van fietsen en motoren: gewoon realistisch maken, want dan kunnen ze dat ook mooi in missies verwerken. Laat mensen maar lekker een missie tien keer overdoen omdat de (motor)fiets krom is, dan wordt het spel tenminste weer moeilijk. Tegenwoordig wordt de speler al genoeg geholpen met richthulpjes, voertuigen die amper kapot te krijgen zijn..en ga zo voort.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou het inderdaad wel realistischer maken als fietsen en motors ook fysiek kunnen beschadigen. Maar ook zoiets als bulletproof auto's. Dat kan (lijkt mij) toch nooit realistisch zijn? Je kunt een auto misschien wel 'verstevigen' door een soort van armor, maar na een tijdje is dat bulletproof er wel vanaf. Dan krijg je meer een soort body armor voor een auto. En dat geldt ook voor een jetpack. Ik vond dat altijd wel heel leuk en handig om een jetpack te hebben, maar dat is niet echt realistisch. Ze moeten voertuigen gewoon realistisch maken. Dat is bij GTA IV al wel gelukt vind ik :)

Link to comment
Delen op andere websites

Er bestaat wel zoiets als een gepantserde auto, die kan denk ik heel wat kogels aan. Als nadeel kan heb je dan wel dat die redelijk zwaar is, zodat hij trager kan rijden.

Het zou wel leuk zijn als zo'n dingen erin zitten, misschien ook lekvrije banden. Die kunnen misschien geen kogels aan, maar goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Er bestaat wel zoiets als een gepantserde auto, die kan denk ik heel wat kogels aan. Als nadeel kan heb je dan wel dat die redelijk zwaar is, zodat hij trager kan rijden.

Het zou wel leuk zijn als zo'n dingen erin zitten, misschien ook lekvrije banden. Die kunnen misschien geen kogels aan, maar goed.

Ja je hebt inderdaad wel gepantserde auto's, maar ten eerste worden die dan inderdaad zwaarder en dus trager, en ten tweede zie je bijna nergens zulk soort auto's rijden, en ten derde, als je een lange tijd op die pantser schiet, wordt dat patser op den duur wel minder lijkt mij. Maar zoiets als een bulletproof Walton, dat lijkt me toch wel een beetje onrealistisch. We zien wel wat Rockstar ons brengt ^_^ Sowieso wel een topgame.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...