Jump to content

[Wens] Voertuigen


PrioX

Recommended Posts

Van mij mogen er ook best auto's zoals een Honda S2000 of Honda NSX in het spel zitten. Civic en Accord mogen er ook bij :D

Seat's zijn ook leuke autootjes, dus die mogen er ook best in.

Misschien als exclusieve auto een Lamborghini Gallardo of Lamborghini Murciélago :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    17

  • GTAKevin023

    14

  • thebig

    13

  • Maarten11

    7

Dat is geen Feltzer... want het is een Übermacht en geen Benefactor.

Maar toch, wel leuk opgemerkt, maar zo zie ik in de trailer's van GTA IV meerdere malen een witte sedan passeren en in de trailer van V ook! ;O

Kijk, het is leuk gevonden, maar er valt weinig uit te halen (wat ik probeer te tonen met mijn achterlijk voorbeeld) - ze kunnen die auto's niet oneindig veel verschillende kleuren geven, hè? =3

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

Een jetpack zou vet zijn, maar iets zegt mij dat GTA V realistischer gaat worden dan GTA: SA.

Zo zullen er bijvoorbeeld vast geen missies zijn waarin een oude hippie in de woestijn neerstort met een jetpack, vervolgens gaat lullen over een groen goedje waarvan hij niet weet wat het is op een trein, en of je dat even voor hem wil fetchen.

Of een hippie in een woestijn die vastzit in een prullebak en z'n missie afzegt omdat CJ te veel gegeten heeft.

Oftewel alleen al The Truth en Zero hebben dus nihil kans van terugkeer, maar toch hoop ik het stiekem wel.

(Met Zero bedoel ik dat we hoogstwaarschijnlijk ook geen RC Cam meer hoeven te verwachten - de rijdende bloempot)

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, op zich is een jetpack niet zo onrealistisch. Dus zou wel kunnen zijn dat ze het erin steken.

The Truth wist trouwens wel wat The Green Goo was, maar vertelde het CJ gewoon niet.

En die RC Cam had ik nog nooit van gehoord. Lijkt me maar iets raar...

Link to comment
Delen op andere websites

RC Cam is een voertuig dat oorspronkelijk in een missie in GTA SA zou verschijnen, maar die missie is uiteindelijk geschrapt. De bedoeling was waarschijnljk dat je Berkley moest bespioneren van Zero, dit deed je dan middels een Remote Control wagentje vermomd als bloempot.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, op zich is een jetpack niet zo onrealistisch. Dus zou wel kunnen zijn dat ze het erin steken.

Als je weet dat er nog nooit een echte operationele Jet-Pack is gemaakt, zogoed als alle testen zijn gefaalt, het is bijna onmogelijk om een apparaat te maken dat die aandrijving met balans combineert. En aangezien GTA V héél wat realistischer gaat zijn dan San Andreas (algemeen aanvoelen) zal de Jetpack hoogstwaarschijnlijk ontbreken, niet dat ik het zo erg ga vinden, ik zal me wel kunnen amuseren met één van de vele andere voertuigen in het spel... =3

Link to comment
Delen op andere websites

Weet dat de tests gefaald zijn en dat er nog nooit een goede is gebouwd, maar ik bedoel dat het in theorie wel kan.

Ik zou een jetpack ook niet echt missen, maar het is wel het handigste luchtvaartuig. Je kan er niet mee neerstorten, het is makkelijk te besturen, het kan niet ontploffen (of toch niet in SA).

Maar ik hecht er ook niet veel geloof en hoop aan dat het weer terugkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Kwa voertuigen ben ik neit echt kieskeurig.. maar ik hoop wel dat ze de voertuigen er mooi uit laten zien, als je ziet dat modders bij gta iv op de pc beter in staat zijn mooie voertuigen te maken dat de spelontwikkelaars zelf. Ik hoop ook dat het spel wat beter moddable wordt gemaakt.. geen rare taxibugs meer als je 1 custom voertuig installeert.

Iemand trouwens enig idee hoelang het normaal gesproken duurt eer de pc versie uitkomt ná de xbox360/ps3 versie?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...