Jump to content

[Wens] Voertuigen


PrioX

Recommended Posts

  • Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    17

  • GTAKevin023

    14

  • thebig

    13

  • Maarten11

    7

Ik zou het liefst deze voertuigen terug zien uit IV en de gta III-era.

* Oracle.

* PMP 600.

* Dukes.

* Landstalker.

* Patriot.

* Cavalcade (FXT).

* Mesa.

* Phoenix.

* Stinger.

* Super (Drop) Diamond.

* Futo.

* Huntley Sport.

* Double T (custom).

* Hakuchou (custom).

* Lycan.

* Innovation.

* Zombie.

* Wolfsbane.

* Willard.

* Polaris V8.

* V8 Ghost.

* Contender.

* Daemon.

* Rebla.

* Greenwood.

* Voodoo.

* Savannah.

* Club

En nog een hele hoop meer puh2.gif

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

- Infernus

- Sentinel (4-deurs!)

- Savanna

- Voodoo

- Greenwood

- Huntley (Sport)

- Freeway

- andere choppers

- Sanchez

- Washington

- Cognoscenti

- Club (in een moderne Golf versie)

- Stratum

- Banshee

- veel variatie :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

niemand misschien een idee, hoe het dit keer zal zijn met auto's los breken? jullie hebben namelijk nog wel is een goed beeld haha :)

Ik hoop ook voor de rest dat tuning van auto's weer mogelijk is. De geweldige dingen van gta sa dus

Link to comment
Delen op andere websites

niemand misschien een idee, hoe het dit keer zal zijn met auto's los breken? jullie hebben namelijk nog wel is een goed beeld haha smile3.gif

Ik hoop ook voor de rest dat tuning van auto's weer mogelijk is. De geweldige dingen van gta sa dus

Ik denk dat het openbreken van auto's hetzelfde zal zijn, alhoewel het ''hotwiren'' van de auto misschien wel anders gaat worden,

In GTA Chinatown Wars kreeg je tenslotte een minigame bij het jatten van een voertuig.

Link to comment
Delen op andere websites

niemand misschien een idee, hoe het dit keer zal zijn met auto's los breken? jullie hebben namelijk nog wel is een goed beeld haha smile3.gif

Ik hoop ook voor de rest dat tuning van auto's weer mogelijk is. De geweldige dingen van gta sa dus

Ik denk dat het openbreken van auto's hetzelfde zal zijn, alhoewel het ''hotwiren'' van de auto misschien wel anders gaat worden,

In GTA Chinatown Wars kreeg je tenslotte een minigame bij het jatten van een voertuig.

Gewoon raampie inslaan. Rommelen onder het dashboard en rijden. cool2.gif Die speciale openbreken opties in Chinatown wars had je gewoon omdat je dan met z'n stokkie kon klooien.

Link to comment
Delen op andere websites

niemand misschien een idee, hoe het dit keer zal zijn met auto's los breken? jullie hebben namelijk nog wel is een goed beeld haha smile3.gif

Ik hoop ook voor de rest dat tuning van auto's weer mogelijk is. De geweldige dingen van gta sa dus

Ik denk dat het openbreken van auto's hetzelfde zal zijn, alhoewel het ''hotwiren'' van de auto misschien wel anders gaat worden,

In GTA Chinatown Wars kreeg je tenslotte een minigame bij het jatten van een voertuig.

Gewoon raampie inslaan. Rommelen onder het dashboard en rijden. cool2.gif Die speciale openbreken opties in Chinatown wars had je gewoon omdat je dan met z'n stokkie kon klooien.

Niet van het een of ander hoor, maar eigenlijk hoor je een raampje niet zomaar met je elleboog in te slaan, bijvoorbeeld de PMP 600. Deze auto heeft sterkere zijramen dan de meeste auto's, en Niko/Luis/Johnny slaan hem makkelijk in met hun elleboog? dan klopt er denk ik iets niet.

Link to comment
Delen op andere websites

niemand misschien een idee, hoe het dit keer zal zijn met auto's los breken? jullie hebben namelijk nog wel is een goed beeld haha smile3.gif

Ik hoop ook voor de rest dat tuning van auto's weer mogelijk is. De geweldige dingen van gta sa dus

Ik denk dat het openbreken van auto's hetzelfde zal zijn, alhoewel het ''hotwiren'' van de auto misschien wel anders gaat worden,

In GTA Chinatown Wars kreeg je tenslotte een minigame bij het jatten van een voertuig.

Gewoon raampie inslaan. Rommelen onder het dashboard en rijden. cool2.gif Die speciale openbreken opties in Chinatown wars had je gewoon omdat je dan met z'n stokkie kon klooien.

Niet van het een of ander hoor, maar eigenlijk hoor je een raampje niet zomaar met je elleboog in te slaan, bijvoorbeeld de PMP 600. Deze auto heeft sterkere zijramen dan de meeste auto's, en Niko/Luis/Johnny slaan hem makkelijk in met hun elleboog? dan klopt er denk ik iets niet.

Het maar een spelletje.... slapen.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ja nou en, en GTA IV ging om realisme toch?

Alsof dood gaan en dan wakker worden in het ziekenhuis reallistisch is :puh: Je moet ook dingen gescheiden houden van wat moet er wel reallistisch zijn en wat hoort nou in een game. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja nou en, en GTA IV ging om realisme toch?

Alsof dood gaan en dan wakker worden in het ziekenhuis reallistisch is :puh: Je moet ook dingen gescheiden houden van wat moet er wel reallistisch zijn en wat hoort nou in een game. :)

Doe ik elke dag ;):puh::P

Link to comment
Delen op andere websites

Ja nou en, en GTA IV ging om realisme toch?

Alsof dood gaan en dan wakker worden in het ziekenhuis reallistisch is :puh: Je moet ook dingen gescheiden houden van wat moet er wel realistisch zijn en wat hoort nou in een game. :)

Wie zegt dat je dood gaat? Je gaat knock-out, dat wel. Daarom wordt het beeld ook zwart-wit en draait het beeld zo vreemd rond, alsof je in elkaar zakt. Het is niet bedoeld als doodgaan, maar als flauwvallen / bezwijken. Logisch dus dat je bijkomt in een hospitaal. Probeer het maar eens uit op een pedestrian. Zodra je alle blokjes die je ziet in je aim hebt weggeschoten, is deze volledig uitgeschakeld maar nog niet dood. Pas wanneer je daarna nog een kogel erin jakkert verdwijnt ook het rondje van de aim en is de persoon pas echt dood. Details, dames, details. Maar dit zou voor iedere GTA IV speler basiskennis moeten zijn.. ^_^

Ontopic: Wat het openbreken van auto's betreft: Als het eindelijk mogelijk wordt om ook echt een "eigen" auto te kunnen hebben, gebuiken en houden in het spel (en hem ook gebruiken in plaats van voor je safehouse te moeten laten staan als je op missie gaat, omdat je bang bent 'm kwijt te raken.. :D ) dan ben ik best in voor een minigame die het jatten van auto's wat spannender maakt, anders liever niet, want dan moet je véél te vaak door die minigame heen... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...