Jump to content

[Wens] Voertuigen


PrioX

Recommended Posts

Er bestaat wel zoiets als een gepantserde auto, die kan denk ik heel wat kogels aan. Als nadeel kan heb je dan wel dat die redelijk zwaar is, zodat hij trager kan rijden.

Het zou wel leuk zijn als zo'n dingen erin zitten, misschien ook lekvrije banden. Die kunnen misschien geen kogels aan, maar goed.

Wat dacht je van de SWAT Tank en APC? :puh:

Maar zoiets als een bulletproof Walton, dat lijkt me toch wel een beetje onrealistisch.

Ik snap je punt niet echt, want in principe zijn dat soort voertuigen vaak niet bedoeld om buiten de missies om te kunnen gebruiken. Meestal is over die eigenschappen ook wel nagedacht, aangezien er tijdens die missies in principe niet wordt geschoten (zoals Madd Dogg in GTA San Andreas).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    17

  • GTAKevin023

    14

  • thebig

    13

  • Maarten11

    7

Ja, afgezien van die twee monsters ;p Ik bedoel dus gewone wagens die gepantserd zijn, zoiets als de wagen van president Obama of wat. Inderdaad, die komen zelden voor en dat is juist ook goed. Stel dat er 1 zo'n wagentje in het spel voorkomt die streng bewaakt is of die je in een missie moet stelen of ik weet niet wat, dan blijft het nog altijd realistisch.

En ik geloof dat je echt al heel veel op dezelfde plaats zou moeten schieten voor zo'n pantser het begeeft. De kans dat je 2 kogels op dezelfde plaats schiet net als Robin Hood is zo goed als onbestaande. En dan nog zo'n 10 keer na elkaar?

Ik denk echt wel dat zo'n pantser iets steviger is dan jij vermoedt, maar ik kan me vergissen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik hoop dat natuurlijk de amerikaanse muscles wagens terugkomen verder wil ik zoals in san andreas dat je wagen kan pimpen :sigaar:

maar niet alleen met stickers en kleuren maar ook of je kogelvrij glas wil etc. dat zou een mooie toevoeging zijn :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ze moeten gewoon alle voertuigen uit GTA SA terug halen alleen dan betere kwaliteit ( qua graphics )

Zelf heb ik ook een voorkeur voor auto's die moeten terug komen in GTA V alleen dat zijn er mee dan 5 :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

De volgende voertuigen wil ik terug zien in GTA V:


  1. 1. Fiets.
    2. APC.
    3. Alle sportwagens.
    4. Taxi's.
    5. Golfcar.
    6. Landstalker.
    7. Sultan RS.
    8. Hydra.
    9. Shamal.

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens geruchten komen de vliegtuigen inderdaad weer terug. Of het een goede toevoeging is, is nog maar de vraag. Aangezien het vooral om één stad gaat, lijkt het me niet logisch dat je veel gebruik gaat maken van vliegtuigen. Helikopters lijken me dan wel weer een leuke toevoeging. Overigens mogen er van mij wel wat recente auto's in zitten. De infernus en de buffalo die een nieuw lakje hebben gekregen ofzo :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wie zegt dat het bij één stad blijft? Als er vliegtuigen inkomen moeten er sowieso twee vliegvelden zijn, lijkt me.

Oh, dat had Rockstar volgens mij al bevestigd. Niet zeker hoor. Het stond sowieso in die hele informatielek van laatst.

Los Santos is waarschijnlijk de enige stad, maar verder zijn er bergen en strand. De stad zou opgedeeld zijn in drie grote provincies. Erg grote stad, met veel verschillen in kunst, wijken en cultuur.

Link to comment
Delen op andere websites

Er komen sowieso wel meer dan één vliegveld, anders hebben die vliegtuigen inderdaad weinig zin, dat was ook de reden waarom ze geen vliegtuigen in GTA IV deden. Uiteraard zal LSX weer terug komen, maar volgens mij zou er ook een wat kleinere stad/dorp in komen, wie weet heeft die een vliegveld. En misschien is er ergens in de binnenlanden wel een klein start- en landingsbaantje. En daarbij is de map ook een stuk groter, dus dan is het ook wel fijn als je een vliegtuigje hebt waarmee je naar de andere kant van de map kunt vliegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er komen sowieso wel meer dan één vliegveld, anders hebben die vliegtuigen inderdaad weinig zin, dat was ook de reden waarom ze geen vliegtuigen in GTA IV deden. Uiteraard zal LSX weer terug komen, maar volgens mij zou er ook een wat kleinere stad/dorp in komen, wie weet heeft die een vliegveld. En misschien is er ergens in de binnenlanden wel een klein start- en landingsbaantje. En daarbij is de map ook een stuk groter, dus dan is het ook wel fijn als je een vliegtuigje hebt waarmee je naar de andere kant van de map kunt vliegen.

De gegevens over de locaties van GTA V staan ook vermeld in de informatielek. Hier is het vertaald naar het Nederlands.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil graag een autospuiter in GTA V waar je zelf de lakkleuren kunt uitkiezen.

Weetje: Weten jullie dat bij de autopoetsbedrijf Willis in GTA IV ook krasjes uit je auto worden gehaald, andere poetsbedrijven doen het weer niet in het spel. Ik hoop dat GTA V dit ook weer heeft.

Bewerkt: door Merc
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil graag een autospuiter in GTA V waar je zelf de lakkleuren kunt uitkiezen.

Weetje: Weten jullie dat bij de autopoetsbedrijf Willis in GTA IV ook krasjes uit je auto worden gehaald, andere poetsbedrijven doen het weer niet in het spel. Ik hoop dat GTA V dit ook weer heeft.

En je kleuren kan mengen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik wou ook wel graag dat de oude auto's er weer in voor komen ook.

maar ook natuurlijk die geweldige tank, om lekker lomp mee te raggen en op je fietsje alle auto's voor bij?! hahaha:P

Maar het zal mij ook benieuwen hoe de persoon die je bespeeld, een auto gaat stelen.

word dit weer exact het zelfde als Gta IV ? of hebben ze nog iets mooiers verzonnen?

heb je altijd een ijzeren staaf nodig om ruiten in te slaan? of heb je iets nodig om de auto's te starten?

het zal mij benieuwen =)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...