Jump to content

[Wens] Voertuigen


PrioX

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    17

  • GTAKevin023

    14

  • thebig

    13

  • Maarten11

    7

De Comet was mijn favoriete auto, met motor aan de achterkant maakte het niet veel uit of dat overal tegenaan botste en laat nu alsjeblieft car modding er terug inzitten dat ik hem geel kan laten spuiten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Wat betreft auto's die verdwijnen etc:

Maffia 2 had een goeie oplossing hiervoor... Je hebt een select aantal auto's die je kan aanvinken als 'jouw' auto. Deze auto's zullen niet verdwijnen en ook aangegeven worden op de landkaart.

Hopelijk word dit ook gebruikt in GTA V, want ik ergerde me er ook groen en geel aan.

Bewerkt: door Radiohead
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

De volgende voertuigen wil ik terug zien in GTA V

*hydra (leuk om onder de bruggen mee te vliegen)

journey/camper (nog leuker als je er echt in kan slapen :) )

*Infernus (mooie auto en rijdt superfijn)

*Nrg900 (fijne motor waar ik lekekr mee kan stunten

*admiral (fijne auto die lekker rijdt)

Link to comment
Delen op andere websites

De vorige GTA's hadden natuurlijk erg leuke voertuigen maar toch zou ik het ook vinden als ze eens vernieuwen. Compleet nieuwe voertuigen erin. De oudere voertuigen kennen we natuurlijk onderhand wel. Ik laat me gewoon lekker verrassen. Ik hoop alleen dat er veel variatie in de voertuigen is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

De vorige GTA's hadden natuurlijk erg leuke voertuigen maar toch zou ik het ook vinden als ze eens vernieuwen. Compleet nieuwe voertuigen erin. De oudere voertuigen kennen we natuurlijk onderhand wel. Ik laat me gewoon lekker verrassen. Ik hoop alleen dat er veel variatie in de voertuigen is.

In GTA IV zaten toch ook al veel nieuwe voertuigen, ze hadden mischien dezelfde naam. Maar waar het om ging was het uiterlijk, en dat was anders. En er zijn ook al veel nieuwe voertuigen in de trailer gespot dus ik denk dat het wel goed gaat komen qua nieuwe voertuigen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...