Jump to content

[Wens] Muziek, radiostations e.d.

155 leden hebben gestemd

1. 1. Welke genre/radiostation...

• Flash FM & Co (Pop and Wave 70s & 80s)
      59
    • L.A Noire muziek (Oldies)
      20
    • Electroshock & Co (Electro)
      47
    • Vibe 98.8 & Co (R&B and Soul)
      22
    • V-Rock & Co (Classic Rock, Pop Rock and Metal)
      67
    • Vladivostok (House/Eurodance)
      39
    • Massive B & Co (Reggae)
      22
    • IF99 (Funk)
      10
    • The Journey (Ambient/Chillout)
      14
    • Jazz Nation Radio (Jazz)
      14
    • Fusion (Jazz Fusion/Jazz-funk/Easy Listening)
      12
    • PLR & WKKT (Talkshows)
      20
    • Lazlow show
      21
    • Eigen muziek
      69
    • San Juan (Spanish/Reggaeton)
      17
    • Allemaal / maakt mij niet uit
      30

Recommended Posts

Geplaatst:

Waarschijnlijk wel. Je speelt ten slotte in 2012 ...

Waarschijnlijk zal R* haar smaak voor muziek (die ze al had) nog beter opkrikken, ook al vrees ik dat er meer commercial, reportages, ... in gaan komen dan muziek. Hopelijk splitsen ze nog altijd Muziek en Talk shows.

Voor de meeste die gek zijn van V-Rock, denk ik wel dat deze radio station terug komt. Was al te zien op de dame haar bloes.

Zo te zien valt de smaak van de peiling op V-Rock met wel liefst 60 stemmen, met als volgt de Nostalgie stations.

Hopelijk komt KDST terug want in de dessert vliegen met een hydra en dan nog eens luister naar KDST is gewoon... Als je luister naar de onderstaande Youtube video dan zal je denken dat deze zender moet terug komen!

• Reacties 195
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BelgiumRedDevils

24

• thebig

13

• Forumrunner

7

• Nissan

6

Geplaatst:

Zo te zien valt de smaak van de peiling op V-Rock met wel liefst 60 stemmen, met als volgt de Nostalgie stations.

Hopelijk komt KDST terug want in de dessert vliegen met een hydra en dan nog eens luister naar KDST is gewoon... Als je luister naar de onderstaande Youtube video dan zal je denken dat deze zender moet terug komen!

Met een hydra in een toetje vliegen? Zal een gek gezicht opleveren. :puh:

Zelf hoop ik dat SF UR er weer in komt, ook al zal San Fierro zelf er waarschijnlijk niet in komen. Radio Los Santos mag eigenlijk niet ontbreken, al luister ik er nooit naar wanneer ik GTA:SA weer eens aanslinger.

Geplaatst:

Met een hydra in een toetje vliegen? Zal een gek gezicht opleveren. :puh:

Zelf hoop ik dat SF UR er weer in komt, ook al zal San Fierro zelf er waarschijnlijk niet in komen. Radio Los Santos mag eigenlijk niet ontbreken, al luister ik er nooit naar wanneer ik GTA:SA weer eens aanslinger.

Oei en S teveel, ik bedoel dus de woestijn!

Geplaatst:

Lips 106

Flashback FM

-

K-DST

Master Sounds

Radio Los Santos

-

Vladivostok FM

Liberty Rock Radio

K109 Studios

etc.

Geplaatst:

GTA RADIO MASTER RECORDINGS GERED VAN SANDY

GTA’s radiozenders zijn microkosmossen aan awesomeness. Zelfs als de games kut waren, zouden deradiozenders waarschijnlijk nog steeds hun eigenlijk fanbase hebben gekregen. Lazlow Jones, medeschrijver van de scripts én een van de beruchte radio-dj’s, onthult via een podcast van Original Gamer dat de master recordings bijna verloren zijn gegaan!

Dat komt als volgt: Rockstars hoofdkantoor in New York werd tijdens orkaan Sandy al ontruimd. Ook Lazlow, wiens huis vlakbij Long Island ligt, moest daarbij z’n biezen pakken. En laten bij hem thuis nu net alle originele opnames liggen.

“I STARTED FREAKING OUT AND GRABBING, JUST BOXES OF MASTERS AND PUTTING IT UP ON THE SECOND FLOOR. CAUSE I WAS LIKE 'I'M NOT GOING TO LET THIS STUFF GET RUINED."

Lazlow leeft uiteraard nog, net als de opnames. Op zich zouden de opnames niet verloren zijn gegaan als Sandy de masters wel tot haar genomen had, maar andere opnames zijn misschien van inferieure kwaliteit. De GTA-schrijver heeft zijn opnamestudio in de kelder en zal voortaan niet meer zoveel waardevolle artefacten op één plek bewaren. Mooi! Want wat moet de wereld zonder Love Fist?

Bron: Power Unlimited http://www.pu.nl/artikelen/nachtwacht/playstation-4-wordt-casual-console/

Geplaatst:

Pfoe, gelukkig dat die niet verloren zijn gegaan. Dat zou waarschijnlijk weer uitstel geleverd hebben. Als is het eigenlijk niet meer dan opnemen, wat muziek tussengooien en in elkaar puzzelen. Neem dat je een dag per radiozender nodig hebt om op te nemen (zelfs niet), al kan de nabewerking wel wat langer duren.

Ben benieuwd hoe de radiozenders zullen zijn en welke typetjes er in zullen zitten. Lazlow mag niet ontbreken en ik hoop dat Fernando ook weer een plaatsje krijgt.

Geplaatst:

Pfoe, gelukkig dat die niet verloren zijn gegaan. Dat zou waarschijnlijk weer uitstel geleverd hebben.

Uitstel? Het gaat hier om de originele opnames van oudere games (zoals Vice City, San Andreas etc) Niet van de nieuwe opnames voor GTA V hoor.

Desalniettemin toch zeker belangrijk dat die zijn gered, ook weer eens wat ander nieuws dan we gewent zijn :puh:

Geplaatst:

Pfoe, gelukkig dat die niet verloren zijn gegaan. Dat zou waarschijnlijk weer uitstel geleverd hebben.

Uitstel? Het gaat hier om de originele opnames van oudere games (zoals Vice City, San Andreas etc) Niet van de nieuwe opnames voor GTA V hoor.

Desalniettemin toch zeker belangrijk dat die zijn gered, ook weer eens wat ander nieuws dan we gewent zijn :puh:

Die fragmenten en opnames van de vorige GTA's moeten wel een fortuin waard zijn!

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou graag zien dat GTA V een zender krijgt die jazz, blues, soul en funk met elkaar combineert. Deze muziekstromingen hebben veel met elkaar gemeen en ik vond Fusion niet echt een geslaagde zender, het paste niet bij de setting van GTA Ivm in mijn ogen. Een paar artiesten die ik bij deze GTA op een boven genoemde zender vind passen zijn bijvoorbeeld Roy Hargrove, Aloe Blacc en Mayer Hawthorne. :)

Bewerkt: door Cabyon
Geplaatst:

ik hoop dat we ongeveer van elk soort muziek een radiostation krijgen, ik luisterde in gta 4 eigenlijk gewoon naar de muziek van de vorige "eigenaar" van de auto en heb daarom elk liedje wel gehoord, vond ook bijna elk liedje wel leuk.

verder heb ik geen voorkeur voor bepaald radiostations, ik hoop gewoon dat er voor iedereen wel wat bijzit(anders krijgen we mischien nog ons eigen radiozender)

Oh, ik wil wel nog een grappige Talk radio ofzo waar je echt de gekste mensen uit Los Santos over de meest nutteloze dingen hoort praten, ik lag altijd dubbel van die gesprekken

Geplaatst:

Blijkbaar is de muziek in GTA IV Gefaald? Ik vind van niet maar mijn standpunt is er niet zo ver van!

V moet er dan wel iets goed in stoppen want zoals in de opinie is nostalgie nog altijd top bij GTA!

mij maakt het niet zoveel uit

ik zet de radio meestal uit zodat ik beter de geluiden kan horen van het spel (waaronder mensen over je moterkap)

Bewerkt: door iwantgta5
  • 1 maand later...

Kleine bump, maar het viel me op dat het officiële YouTube kanaal van Rockstar muziek heeft toegevoegd aan hun favorieten. De afspeellijst 'favorieten' is niet te zien, maar op mijn mobiel kan ik bij 'activiteit' zien dat Rockstar bepaalde nummers heeft toegevoegd aan z'n favorieten. Het gaat hierbij om nummers die in principe prima in GTA V voor zouden kunnen komen, namelijk o.a. nummers van Joe Jackon en A Flock of Seagulls.

Misschien is het nogal vergezocht, maar zou het op één of andere manier zo kunnen zijn omdat ze die nummers aan V toe gaan voegen? Lijkt me nogal sterk dat ze worden toegevoegd aan hun favorieten, toevallig omdat degene die het kanaal beheert de nummers leuk vindt.

EDIT: Ik heb wat screentjes gemaakt van mijn mobiel, te zien hieronder:

sc20130225143644.jpg

Misschien is het niets en gewoon vergezocht, maar het viel me wel op.

Bewerkt: door Foreigner97
Geplaatst:

Het is inderdaad erg ver gezocht. Deze nummers komen allemaal in de soundtrack van GTA Vice City voor. Waarom Rockstar deze nummers aan zijn favorieten toevoegt is voor mij ook een raadsel, maar ik denk niet dat deze nummers ook in GTA V te beluisteren zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...