Jump to content

[Wens] Muziek, radiostations e.d.


BelgiumRedDevils

  

155 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke genre/radiostation...

    • Flash FM & Co (Pop and Wave 70s & 80s)
      59
    • L.A Noire muziek (Oldies)
      20
    • Electroshock & Co (Electro)
      47
    • Vibe 98.8 & Co (R&B and Soul)
      22
    • V-Rock & Co (Classic Rock, Pop Rock and Metal)
      67
    • Vladivostok (House/Eurodance)
      39
    • Massive B & Co (Reggae)
      22
    • IF99 (Funk)
      10
    • The Journey (Ambient/Chillout)
      14
    • Jazz Nation Radio (Jazz)
      14
    • Fusion (Jazz Fusion/Jazz-funk/Easy Listening)
      12
    • PLR & WKKT (Talkshows)
      20
    • Lazlow show
      21
    • Eigen muziek
      69
    • San Juan (Spanish/Reggaeton)
      17
    • Allemaal / maakt mij niet uit
      30


Recommended Posts

  • Reacties 195
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BelgiumRedDevils

    24

  • thebig

    13

  • Forumrunner

    7

  • Nissan

    6

  • 1 maand later...

Ik zie graag weer eens een gangsta rap zender zoals Radio Los Santos verschijnen. Een radiozender dat echt totaal bij achterbuurten past, waar over gespeculeerd wordt. Hedendaagse rap kan ik niet uitstaan met hun 'swag' en hun danspasjes, dat past totaal niet bij het rappen. Geef mij maar artiesten zoals Eazy-E, Biggie Smalls en Tupac en niet van die waardeloze rappers zoals Lil Wayne en Young Jeezy.

:sigaar:

Gewoon alle soorten muziek en praatprogramma's erbij vind ik fantastisch.

En zoals Jesperkaj al schrijft een gangsta rap zender mag/moet er sowieso bij, bijv. Radio Los Santos, Luisterde ik altijd naar. En natuurlijk de ''echte rappers'' zoals Eazy E

Tupac, Dr Dre, Snoop Dogg ( ook al rapt hij niet meer sinds 2008 ) zulke rappers moeten erbij komen zou echt geweldig zijn :D

En dan je op de PC je eigen ''soort van'' radiozender in elkaar kan zetten met eigen muziek die er niet bij staat.

Zou leuk zijn voor alle consoles, daar heb ik wel een beetje van gebaald dat dat niet kon op de PS2 en de XBOX 360.

Ik hoop dat het bij GTA V wel kan en weer terug komt.

Bewerkt: door MisterDM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou gewoon de foute muziek uit de jaren '70/'80 en '90 willen, net zoiets als in GTA IV (vice city fm) maar dan beter. :tu:

Ik vond in GTA SA altijd die foute rapnummers zo gaaf, al ben ik over het algemeen niet zo snel gecharmeerd van rap.

Bewerkt: door Merc
Link to comment
Delen op andere websites

Iemand op GTAforums.com heeft al een topic gemaakt met daarin liedjes die misschien op een 'Psychedelic Rock' zender komen. Want het liedje uit de trailer is dat namenlijk. Hier is dit topic. Ik hoop dat er in de tweede trailer een ander soort muziek zit, want dan weten we weer wat meer over de radiozenders. Maar ik vind dit in ieder geval een voruitgang op GTA4's radiozenders. Ik vond de muziek daarin niet echt interessant.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Voorop staand zou ik graag Radiohead terugvinden in deze nieuwe GTA. Ook zou ik graag Pink Floyd, The Doors, Jimi Hendrix, Stevie Ray Vaughan, Deep Purple, Gorillaz etc.

Ik hou van oude muziek en zou het fijn vinden als dit er ook in kwam. Ik hoop absoluut niks van de top 40 of andere commerciele artiesten te hoeven luisteren.

Ook zou het fijn zijn als er Techno in zou zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Jup, geef mij ook maar een radiozender met de oude klassiekers erop. Hedendaagse muziek kan ik wel appreciëren, maar als je mij de keuze geeft, dan weet ik het wel.

Zoals Flash FM en co?

Geef mij die ook maar terug zelf de Maffia 2 radiozenders mogen komen 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben groot fan van clssic rock, dus nummers van de volgende bands zijn meer dan welkom:

Thin Lizzy, The Cranberries, Kiss, Toto, Guns 'n' Roses, Rod Stewart, en natuurlijk GENESIS!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil wel een Vlaams Kinderliedjes-station van zowel jaren '50

http://www.youtube.com/watch?v=qoe6C_fKEhY

als begin '00

Ik zie het helemaal voor me... heerlijk door die straten crossen met schietende criminelen, politiehelikopters en crashende vrachtwagens met boomstammen onderwijl gangs ontwijkend en granaten droppend en jumps jumpend terwijl uit je auto knalt HALLOWEEN IS M'N FAVORIETE FEEST DAN BEN IK VERKLEED ALS EEN GRIEZELBEEST!

Ik kan niet wachten!!! DIT MOET ERIN!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat deze muziek niet zal komen, ook als is het wel nostalgie...

Onlangs iets leuks gevonden op Youtube over de GTA VC radiostations:

Mocht deze muziek nog eens in een nieuwe GTA voorkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

@geoffrey11: Whahaha, al die liedjes van Flash FM (VC) kan ik nog gewoon meezingen. Geweldig _O_ Goede ouwe tijd (ik heb echt tientallen uren VC gespeeld toen ik 8 was, ben nu 14 en nog steeds groot GTA-fan :puh:)

OT: Ik hoop ook gewoon op (hard)rock, metal, reggae. Denk dan aan:

Queen/Led Zeppelin/Deep Purple/Metallica/Cranberries/Bob Marley/Bob Dylan/The Rolling Stones/en nog veel meer :)

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Sowieso Flash(back) FM/Vice City FM met Fernando :dans:

Verder wil ik zeker weten de talkshows terug.

User-Track Player mag van mij ook wederom weer optreden.

Maar, die Russische troep van GTA IV mag wat mij betreft eruit.

Zolang er maar weer een top-notch perfect sfeervolle soundtrack inkomt. (Zoals die van Vice City)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop gewoon van alles wat. Er moet 80's, reggae, classic rock, alternative rock, hiphop, R&B, latin (zoals Espantoso), country :sigaar: en een zender met moderne muziek. Die "Russische troep" zoals WOOTinator hier zegt mag van mij inderdaad ook nokken. Natuurlijk kan een talkshow radio met Lazlow ook niet ontbreken, hoewel ik niet erg fan ben van talk radio's. Maar die horen er wel gewoon bij.

Bewerkt: door Maarten11
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...