Jump to content

[Wens] Muziek, radiostations e.d.


BelgiumRedDevils

  

155 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke genre/radiostation...

    • Flash FM & Co (Pop and Wave 70s & 80s)
      59
    • L.A Noire muziek (Oldies)
      20
    • Electroshock & Co (Electro)
      47
    • Vibe 98.8 & Co (R&B and Soul)
      22
    • V-Rock & Co (Classic Rock, Pop Rock and Metal)
      67
    • Vladivostok (House/Eurodance)
      39
    • Massive B & Co (Reggae)
      22
    • IF99 (Funk)
      10
    • The Journey (Ambient/Chillout)
      14
    • Jazz Nation Radio (Jazz)
      14
    • Fusion (Jazz Fusion/Jazz-funk/Easy Listening)
      12
    • PLR & WKKT (Talkshows)
      20
    • Lazlow show
      21
    • Eigen muziek
      69
    • San Juan (Spanish/Reggaeton)
      17
    • Allemaal / maakt mij niet uit
      30


Recommended Posts

  • Reacties 195
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BelgiumRedDevils

    24

  • thebig

    13

  • Forumrunner

    7

  • Nissan

    6

Op je 6 jaar? Dat is er vroeg ingebakken. Ik speelde vroeger soms eens, maar het is maar sinds een goede twee jaar dat ik echt veel speel.

Alle muziek op SA vond ik goed, ik moet zeggen dat er nooit een liedje was waarbij ik dacht 'Ah, rotlied!'

Het is natuurlijk wel iets minder als je sommige liedjes 2 keer na elkaar hoort en andere juist amper hoort.

Ja, idd. Beetje jong, ja. Op men 6 jaar speelde ik natuurlijk nog wel niet zelf hoor. Maar aangezien mijn pa games verkoopt rolde ik in dat PS2 gebeuren snel in. In het begin met Ratchet & Clank, en nadien met GTA. Weet nog dat ik op men 8 jaar GTA III cadeau kreeg. Heeft me tot men 11e geduurd vooraleer ik het spel uit had :7

Link to comment
Delen op andere websites

Zou leuk zijn als ze weer een flashback FM hebben maar dan met Old School Westcoast hiphop, NWA enzo

Denk dat Radio X ook wel terugkomt, LA is toch ook een stad van de (alternatieve) muziek. Aangezien we weer countryside hebben hoop ik ook weer op K-DST en K-Rose. Die 90's r&b op CSR vond ik ook altijd wel grappig om te luisteren :tu:

Flashback FM is een radiozender afkomstig uit de East Coast. Waarom zou die dan Westcoast muziek gaan draaien ?

Ontopic: Een Gangsterrap-radio zou ik er sws in willen hebben. Voor de rest lijkt me een soort Bounce FM ook weer leuk, beetje bouncen in je lowrider.(hopelijk zijn lowriders weer in het spel te zien)

En All my exes live in Texas muziek op K-rose mag van mij ook weer terugkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

70's Hard Rock & 80's Heavy Metal vers van het Vinyl

+1

Geef mij inderdaad maar een station met goede oude rock. Nu ik het nummer Ogden's Nut Gone Flake van The Small Faces achter de trailer heb gehoord hoop ik zeker nummers als Heavy Metal (Takin' a Ride) van Don Felder (van the Eagles) te horen is.

http://www.youtube.com/watch?v=4hb7p1DXPck

Zekers te weten .

http://www.youtube.com/watch?v=ZchXDipDIwM&feature=related

Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

Aan een site zul je niet veel hebben want je hebt de url nodig van de stream.

Ik luister bijvoorbeeld graag naar Q-music en de url van de stream is http://www.q-music.nl/asx/q-music.asx

Als je die opent en opslaat op je bureaublad krijg je een windows media player bestand en die zou je dan in je map kunnen zetten voor je eigen muziek, of zoals thebig al zegt dat je die url zelf ergens in kunt typen in de game ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Als we nou allemaal eens een lijstje maken met welke radiostations wij zouden kiezen als we het spel mochten maken?

Kan natuurlijk alleen als je van meerdere genres houdt, zoals ik. :engel:

Dit zouden mijn radiostations zijn:

-Radiostation met Celtic, New Age, Atmospheric Gothic en Ambient. Beetje te vergelijken met The Journey, maar wat meer middeleeuwsachtig.

-Radiostation met 90'ies hiphop. Beetje als Playback FM, die gewoon allemaal hiphop classics uit de jaren 90 draait.

-Radiostation met underground/alternative hiphop. Zoals Jedi Mind Tricks, Outerspace, Army of the Pharaohs, maar ook KiD CuDi, Flying Lotus en Digital Underground.

-Radiostation met oude popliedjes. Die muziek die je in Vice City hoort, zeg maar, A-Ha, Abba en zo.

-Radiostation met Power/Alternative Metal, Electronic Rock. Blind Guardian, Machinae Supremacy.

-Radiostation met videogame muziek. Geen grap, er bestaan talloze mooie liedjes uit videogames.

-Radiostation met Reggae. K-Jah West moet natuurlijk weer van de partij zijn.

-Radiostation met Slow Jamz. Soort van The Vibe, met in ieder geval Keith Sweat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...