Jump to content

[Wens] Muziek, radiostations e.d.


BelgiumRedDevils

  

155 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke genre/radiostation...

    • Flash FM & Co (Pop and Wave 70s & 80s)
      59
    • L.A Noire muziek (Oldies)
      20
    • Electroshock & Co (Electro)
      47
    • Vibe 98.8 & Co (R&B and Soul)
      22
    • V-Rock & Co (Classic Rock, Pop Rock and Metal)
      67
    • Vladivostok (House/Eurodance)
      39
    • Massive B & Co (Reggae)
      22
    • IF99 (Funk)
      10
    • The Journey (Ambient/Chillout)
      14
    • Jazz Nation Radio (Jazz)
      14
    • Fusion (Jazz Fusion/Jazz-funk/Easy Listening)
      12
    • PLR & WKKT (Talkshows)
      20
    • Lazlow show
      21
    • Eigen muziek
      69
    • San Juan (Spanish/Reggaeton)
      17
    • Allemaal / maakt mij niet uit
      30


Recommended Posts

  • Reacties 195
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BelgiumRedDevils

    24

  • thebig

    13

  • Forumrunner

    7

  • Nissan

    6

Hoop dat er een leuk radiostation inkomt met lekker veel rock/metal/alternative, ( green day, linkin park, 3 doors down, nickelback, etc. ) en dan voor de klassieke rock ( metelica, acdc, gun's and roses, ) een eigen station :puh:

Dan ben ik helemaal in de wereld van awesomheid (A)

Link to comment
Delen op andere websites

Maakt mij niks uit eigenlijk, als de Lazlow show en die praatprogramma's er maar wel op komen :puh:

Beetje rap en jazz is ook niet verkeerd

Ik hoop dat hij er wel terug inkomt (zoals altijd)!

Voor PS3 & Xbox -gebruikers hoop ik dat er wel ergens een eigen mp3 map komt voor eigen muziek in de game :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat hebben we niet nodig. Op de consoles kan je over iedere game heen al je eigen muziek spelen, bijvoorbeeld via stream vanaf je PC, of de muziek die je op je console hebt gezet. (Op een PS3 wellicht iets anders, maar gelijkwaardige functionaliteit)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat hebben we niet nodig. Op de consoles kan je over iedere game heen al je eigen muziek spelen, bijvoorbeeld via stream vanaf je PC, of de muziek die je op je console hebt gezet. (Op een PS3 wellicht iets anders, maar gelijkwaardige functionaliteit)

Een beetje of te wel vrij ingewikkeld doen? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het erg leuk om naar sommige liedjes van The Vibe 98.8 te luisteren, daarom hoop ik dat er weer een R&B zender inkomt.

En natuurlijk die liedjes van GTA Vice City, 70s & 80s! Die moeten ze er zeker weer bijdoen. Ik vond het erg jammer dat ik The Ballad of Gay Tony had gedownload aangezien ik toen geen Vice City FM erbij kreeg.

De liedjes van The Journey gaven me meestal een rustig gevoel wanneer ik aan het rondrijden was op mijn Hexer! _O_

Daarom mag er van mij z'n zender ook wel weer terug komen, alleen dan wel met meer muziek dan dat hij had in GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het erg leuk om naar sommige liedjes van The Vibe 98.8 te luisteren, daarom hoop ik dat er weer een R&B zender inkomt.

En natuurlijk die liedjes van GTA Vice City, 70s & 80s! Die moeten ze er zeker weer bijdoen. Ik vond het erg jammer dat ik The Ballad of Gay Tony had gedownload aangezien ik toen geen Vice City FM erbij kreeg.

De laatste tijd luister ik ook Vibe 98.8 en echt waar die radiostation moet terug komen!

Over Vice City FM ben ik een beetje teleurgesteld. Dat komt omdat er liedjes inkomen die ik niet ken (buiten Maneater Hall & Oates ). Daarentegen werd K109 meer in de spotlight gezet (Hercules, Tony favoriete radiostation...) persoonlijk is K109 na Flash FM & K-DST de beste 80s zender in de GTA-geschiedenis :puh:

Bewerkt: door geoffrey11
Link to comment
Delen op andere websites

Dat hebben we niet nodig. Op de consoles kan je over iedere game heen al je eigen muziek spelen, bijvoorbeeld via stream vanaf je PC, of de muziek die je op je console hebt gezet. (Op een PS3 wellicht iets anders, maar gelijkwaardige functionaliteit)

Het lijkt mij ook wel tof als er een MP3 functie op je mobieltje zit, deze mogelijkheid hebben ze er uiteindelijk uitgehaald tijdens de ontwikkeling van GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

70's Hard Rock & 80's Heavy Metal vers van het Vinyl

+1

Geef mij inderdaad maar een station met goede oude rock. Nu ik het nummer Ogden's Nut Gone Flake van The Small Faces achter de trailer heb gehoord hoop ik zeker nummers als Heavy Metal (Takin' a Ride) van Don Felder (van the Eagles) te horen is.

http://www.youtube.com/watch?v=4hb7p1DXPck

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...