Jump to content

[Wens] Muziek, radiostations e.d.

155 leden hebben gestemd

1. 1. Welke genre/radiostation...

• Flash FM & Co (Pop and Wave 70s & 80s)
      59
    • L.A Noire muziek (Oldies)
      20
    • Electroshock & Co (Electro)
      47
    • Vibe 98.8 & Co (R&B and Soul)
      22
    • V-Rock & Co (Classic Rock, Pop Rock and Metal)
      67
    • Vladivostok (House/Eurodance)
      39
    • Massive B & Co (Reggae)
      22
    • IF99 (Funk)
      10
    • The Journey (Ambient/Chillout)
      14
    • Jazz Nation Radio (Jazz)
      14
    • Fusion (Jazz Fusion/Jazz-funk/Easy Listening)
      12
    • PLR & WKKT (Talkshows)
      20
    • Lazlow show
      21
    • Eigen muziek
      69
    • San Juan (Spanish/Reggaeton)
      17
    • Allemaal / maakt mij niet uit
      30

Recommended Posts

Geplaatst:

Nee, ik had ook al zo'n vermoeden. Toch blijft het apart dat ze op zo'n officieel kanaal zoiets doen, dus ik wilde het even met jullie delen. Bedankt voor je antwoord!

• Reacties 195
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BelgiumRedDevils

24

• thebig

13

• Forumrunner

7

• Nissan

6

Geplaatst:

Ik denk dat dit nummer wel goed in GTA V zou passen:

Niet omdat het zo'n goed nummer is, maar dit nummer zit ook in San Andreas, maar dan een hele andere versie, namelijk deze:

En als je dan dit nummer in GTA V hoort krijg je zo'n gevoel van "Ik ken dit nummer, maar het is toch helemaal anders". Een beetje het gevoel dat GTA V zelf ook gaat uitstralen. Je bent al eens in Los Santos geweest, maar je herkent het eigenlijk niet meer.

Geplaatst:

Zoiezo country muziek! (K Rose) Kdst vind ik ook leuke muziek hebben als je politie 5 sterren hebt. :puh: En Radio X. Voor de rest maakt het me niet zoveel uit.

Geplaatst:

Radio's zijn altijd al een onderdeel geweest van GTA, maar hoe zou het zijn om onze real life radio stations te gebruiken in een GTA (V), en als je het dan in belgie speelt, hoor je de belgische radio, in nederland hoor je dan de nederlandse radio...

Zou dit mogelijk zijn, zo ja, wat zouden jullie ervan vinden?

Mij lijkt het wel cool je favoriete radio te luisteren in een cheetah en dan rondsjeezen door de stad. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Wat bedoel je precies? Dat je in V een 'echt' radiostation af kan spelen?

Dat is volgens mij niet zo moeilijk, je kan ook gewoon de radio uitzetten en op Nederland.fm je favoriete radiostation aanklikken om het vervolgens te gaan luisteren tijdens het gamen. Zou zo'n hele optie (waar waarschijnlijk veel werk in zit) een beetje overbodig vinden, maar goed.

Overigens is er al een topic voor radiostations: http://www.gtaforum....diostations-ed/

>>> Door Jesperkaj: Topics samengevoegd<<<

Bewerkt: door Jesperkaj
Geplaatst:

je kan tog gewoon de radio aanzetten tijdens het spelen? :bonk:

ik denk niet dat dit gebeurt, omdat R* het dan voor elk land moet ondersteunen.

Geplaatst:

Ik bedoel inderdaad een écht radiostation. En ok dat je het ook irl kan afspelen, maar dat kan je ook doen met de muziek van de radio van gta, ik bedoel maar er zijn zoveel dingen overbodig in gta, maar het zijn juist die dingen die het perfect maken, niet waar?

En idk, misschien maken ze een of ander script, waardoor er met internet verbonden wordt om de locatie te weten, en dat ze dan automatisch toegang hebben tot de FM?

Geplaatst:

Geen goed idee, want dat haalt je helemaal uit het spel. Dan denk je altijd van "Ik zit op mijn kamer games te spelen" in plaats van "Ik rijd door Los Santos in een auto".

Geplaatst:

je kan tog gewoon de radio aanzetten tijdens het spelen? :bonk:

Haha idd, dat kan ook gwn! xD Ik vind dat het niet hoeft omdat je wat hierboven staat ook gwn kan doen. En de zenders passen goed bij het spel.
Geplaatst: (bewerkt)

Precies. Muziek geeft in GTA een soort van nostalgische waade: als ik 1979 van The Smashing Pumpkins hoor denk ik direct aan het rondrijden in Broker, en als ik Them Bones hoor van Alice In Chains denk ik gelijk aan de eerste paar keren dat ik San Andreas speelde. Kortom: bij het gebruiken van zo'n functie verdwijnt dat eigenlijk geweldige aspect. Om diezelfde reden maak ik ook bijna nooit gebruik van iets als Independence FM of User Track Player.

Bewerkt: door Foreigner97
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik luister vaak naar arrow classic rock, als ik gta iv speel, gaat ook heel makkelijk met TVersity want je kan zo een radio zender streamen naar je console.

Geplaatst:

Een real-life radio lijkt me niet echt wat. Ten eerste omdat ik juist de muziek in GTA wel leuk vind. Ten tweede omdat ik liever niet naar een Nederlands radiostation luister in een Engels spel. Uiteraard kun je ook op zoek gaan naar een Engels of Amerikaans real-life radiostation, maar dan nog haalt het voor mij het gevoel van het spel weg. Ik heb ooit 1x wat liedjes aan de MP3-radio in GTA III toegevoegd, maar dat vond ik niet echt wat eigenlijk. Ik vind het wel goed van Rockstar dat ze je die mogelijkheid aanbieden, maar toch vind ik het niet echt wat.

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Dit keer hoop ik wel dat ze een classic rock en 80s zender gaan doen, want daar zitten dan toch wel weer de mooiste nummers in, die je in het echte leven ook vaak hoort. Een 70s zender erbij zal helemaal mooi zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...