Jump to content

[Wens] Safehouses


Sharingan

Recommended Posts

Geef hier je wensen over de huizen, mansions, marina's wat je allemaal zou willen in de game.

Ik las DIT topic op GTAForums.com, en sluit me ook totaal aan bij de ideeen die de OP daar gaf, namelijk:

-Beach safehouse where you there could be a tent over the water where you can park a boat or two (a water garage). There could also be a landing pad (like a few of the houses in Alderney in GTA IV) where you can park a helicopter.

-I understand that GTA 4 had an urban setting but there should definitely be a garage to park your car in GTA Next. Otherwise stupid taxi drivers nudge your cars out of the parking zone and you lose them if you reload the game.

-If you are too far from your safehouse but have a really rare car there should be parking garages where you can pay to keep your car for a certain amount of time. The location would be added to your radar and you can pick up the car later.

-If there are apartments or condos, the balconies should be accessible. This would also give you a killer view of the city if its a high-rise in the downtown.

-The ability to save weapons and ammunition in your safe house. E.g. if you have an AK 47 but want to buy an M4 then you can "dump" the AK and then purchase the M4. This way the money you spent on the AK wouldn't be wasted (I realize in GTA 4 that if you buy a weapon from a category and then buy another weapon from that same category the ammo is carried over but this is a bit of a spinoff of that idea)

-Well this idea is a bit of a novelty but anyways: you can buy a safehouse one day and wait a few weeks (in-game) for its value to increase and sell it for a higher price.

-Also, renting out a safehouse as an alternative income would also be a welcome addition

-And of course, the ability to buy safehouses (which I really missed in GTA 4)

-Beach Safehuis. Waar je een soort tent over het water hebt, waar je een boot of 2 kunt parkeren (water garage). Ook kan er een Heli pad bij. (zoals een paar huizen in Alderney GTA IV)

-In GTA IV was er een stedelijke omgeving, maar zonder garages. Daardoor duwden taxichauffeurs je mooie autos vaak uit je parkeer plek, en die verdwijnen nadat je je spel opnieuw opstartte.

-Als je onderweg een mooie bolide vind, maar je bent te ver weg van je safehouse, zou een optie zijn, ergens in de stad tegen betaling, een garagebox huren. Om voor bepaalde tijd je voertuig te kunnen parkeren.

-Als er appartementen of Condos beschikbaar zijn. Moeten de balkons toegankelijk zijn. Dit zou een fantastisch uitzicht geven op de (nog onbekende) stad.

-De mogelijkheid om wapens, munitie op te slaan in je safehouse. Bijvoorbeeld, als je een AK 47 hebt, maar je wilt een M4. Dat je dan dus de AK in het huis legt, en vervolgens de M4 koopt. Op deze manier verspil je je geld niet.

- De mogenlijkheid om real estate te kunnen kopen, een tijd wachten en voor meer geld te verkopen.

-Ook zou het verhuren van een safehouse als een alternatief inkomen ook een welkome aanvulling zijn.

-En natuurlijk de mogelijkheid om safehouses kopen (wat ik echt miste in GTA 4)

Bewerkt: door Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 168
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    15

  • GTAKevin023

    12

  • thebig

    11

  • Jacky-2007

    9

Wat in dat eerste berichst staat over een strandhuis lijkt me wel interessant. hopelijk brengen ze de garages uit de oude GTA's terug, want die parkeerplekken uit IV kunnen me gestolen worden.

Ik vind het wel een goed idee dat je er boten kunt parkeren in een boothuis en helikopters kunt landen.

Hopelijk is de sfeer beter dan die in IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop vooral dat de safehouses passen bij de verhaallijn. Uiteraard, ik vind het ook toffer wanneer er een garage, boothuis en fietsenstalling in zit met tien badkamers, negen slaapkamers, een riante woonkamer, een living en een keuken met een volle koelkast (Zie Mafia 2), maar dat past niet bij een verhaal zoals we hebben gezien in IV, TLAD en TBOGT.

Als het weer een succesverhaal is, dan hoop ik natuurlijk wel dat dat er allemaal in zit. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ook dat ze moeten passen bij de verhaallijn. Wat ik inderdaad wel graag zou zien, is dat die parkeervakken weer plaats maken voor garages. En van mij hoeven het dan geen garages te zijn bij de woningen, maar zou ik het ook leuk vinden dat je bijvoorbeeld garageboxen kan aanschaffen, van waaruit je dan meteen ook duistere zaakjes kan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals Jacky al aangeeft, het hangt van het verhaal af. Ik hoop dat de vrijstaande huizen met garages weer terugkeren, maar dan vooral gelegen op schitterende locaties. Wat ook leuk zou zijn is om bijvoorbeeld drugs te bewaren in je Safehouses, zoals we dat kennen uit Chinatown Wars.

Link to comment
Delen op andere websites

Als er vrijstaande huizen komen als safehouse vind ik wel dat er een paar garageboxen moeten komen. Als er weer rijteshuizen komen zoals in IV vind ik het niet erg dat er weer van die parkeerplekken komen voor je huis. Het zou ook leuk zijn als je vanuit je garagebox zaakjes kan regelen zoals drugs handelen ofzo.

-If you are too far from your safehouse but have a really rare car there should be parking garages where you can pay to keep your car for a certain amount of time. The location would be added to your radar and you can pick up the car later.

Dit zou ik ook erg goed vinden voor als je bijvoorbeeld geen plek meer hebt in je garage of op je parkeerplek. Dat je er voor zou moeten betalen zou ik dat niet erg vinden, je hebt dat geld zo weer terug :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als er vrijstaande huizen komen als safehouse vind ik wel dat er een paar garageboxen moeten komen. Als er weer rijteshuizen komen zoals in IV vind ik het niet erg dat er weer van die parkeerplekken komen voor je huis. Het zou ook leuk zijn als je vanuit je garagebox zaakjes kan regelen zoals drugs handelen ofzo.

-If you are too far from your safehouse but have a really rare car there should be parking garages where you can pay to keep your car for a certain amount of time. The location would be added to your radar and you can pick up the car later.

Dit zou ik ook erg goed vinden voor als je bijvoorbeeld geen plek meer hebt in je garage of op je parkeerplek. Dat je er voor zou moeten betalen zou ik dat niet erg vinden, je hebt dat geld zo weer terug :)

auto's kopen in een garage lijkt me ook wel nice.

qua huizen betreft: gewoon zoveel mogelijk verschil, huizen met garage en huizen zonder ( met en zonder parkeerruimte )

Link to comment
Delen op andere websites

In het bovenstaande bericht van gtaforums.com staan inderdaad een paar erg leuke toevoegingen in :puh:

Zou leuk zijn als er een aantal van die punten er in komen. Ik zij eerder ook al iets over een autobedrijf met een hoop parkeergelegenheden erbij, zo dat je al je auto's kan stalen, en ook geen last hebt van taxi’s. Maar aan het water met boot staling onder je riante villa met tien badkamers, negen slaapkamers, een riante woonkamer, een living en een keuken met een volle koelkast(zoals jacky zij) en een helicopter platform zie ik helemaal zitten ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij hoeft het niet zo over de top. Een gewoon huis zoals in The Ballad of Gay Tony vind ik meer dan genoeg. Je moet dan wel alles kunnen gebruiken wat er in dat huis te vinden is, zoals de koelkast, TV, computer, radio, kledingkast, tijdschriften, sanitair etc.. _O_

Maar zoals gezegd moet het ook bij het verhaal passen. Als je een paar miljoen hebt zie ik een huis zoals die van Madd Dogg toch liever (Madd Dogg's Mansion). :puh:

En ik hoop ook gewoon dat je net zo als in GTA San Andereas huizen kan kopen. Maar dan moet dat wel wat realistischer, bijvoorbeeld dat je je eigen meubels kan uitkiezen en niet een standaard interieur voor je neus krijgt. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

Ik vind de bovenstaande ideeën allemaal leuk en ben ik het ook mee eens, een soort Ikea zou ook leuk zijn die was er al op IV maar dan alleen een website, je moet dus ook meubels kunnen kopen vind ik.

lol het is geen sims :puh: het zal wel leuk zijn als je wat kan uikiezen hoe je huis eruit ziet moet niet dat je kan kopen en verplatsen dat vind ik meer sims

Link to comment
Delen op andere websites

'n echt groot huis zoals in Vice City, met meerdere garages en alles lijkt me wel heel vet. Niet zo overdreven groot als in Vice, maar wel dat idee...

Als je uiteindelijk een echt grote 'mansion' zou kunnen kopen zou het wel leuk zijn als er ipv meerdere normale garages, gewoon één ingang/roldeur is naar een grote ondergrondse parkeer-garage, zoals in Test Drive Unlimited vaak te zien was. Achter die roldeur kan dan 'n hellingbaan naar beneden zitten, die naar een garage lijdt met net wat minder ruimte als de hangar in San Andreas, zo'n echte nette parkeergarage, waar multi-miljonairs hun dure wagens in zouden houden, zoiets:

m8-003.jpg

Verder zou ik zo`n half-overdekt buiten-zwembad zoals in Vice city wel chill vinden bij zo`n soort huis.

In dat topic op gtaforums.com zag ik ook 2 hele goede ideeën:

Ten eerste de mogelijkheid om in je auto te slapen als je b.v. op een gegeven moment alles kwijt raakt door een gebeurtenis in de storyline.

Ten tweede een typische Amerikaanse jaren 80 'RV' waar je mee kunt rondrijden, maar die je ook als savepunt kunt gebruiken op speciaal aangewezen parkeerplaatsen, en in de wildernis.

Zo`n ding dus:

hinder-van-111907-lg.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me leuk als je aan het einde van de storyline een safehouse krijgt ter grootte van het Vercetti Estate of Madd Dogg's Crib. Verder dat je ook weer in een hotel kan slapen voor één nacht, en dat je ook meerdere savehouses zelf kunt kopen kopen zoals in San Andreas.

Ook het idee van Mythbuster van lijkt me tof, dat je dan in een soort van Mothership slaapt. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...