Jump to content

[Wens] Safehouses


Sharingan

Recommended Posts

Je moet in ieder geval door een raam heen kunnen kijken en zo zien wat er buiten gebeurt. Niet dat elk raam of is afgeplakt of de gordijnen dicht zijn of er staat iets voor. Verder zou het leuk zijn dat je alles, maar dan ook alles in je huis kapot kan maken.

Helemaal mee eens. Wat een minpunt is dat tot nu toe aan de huizen van GTA zeg. Je kan in GTA 4 een heel klein betje uit het raam van het penthouse kijken in Algonquin.. je kan n beetje kijken uit de ramen van het huis wat van Playboy X is geweest en daar heb je het meeg ehad. in GTA San Andreas heb je 1 garagae bij een safehouse waar een raampje zit waar je doorheen kunt kijken dan kun je je eigen voertuigen in je garage zien. Alle andere huizen zijn betonnen blokken zonder raam.. beetje dom eerlijk gezegd. Hoop dat ze er nu verandering in gaan brengen

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 168
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    15

  • GTAKevin023

    12

  • thebig

    11

  • Jacky-2007

    9

Ik zou het persoonlijk wel vet vinden als je hotelkamers kunt kopen in GTA V, wat in Vice City en Las Venturas al mogelijk was. In Los Santos en Vinewood heb je natuurlijk hotels voor het sjieke publiek, niet unlocken zoals in GTA IV. Want dat is zonde van de vrijheid van de game, maar voor 50.000 dollar een hotelkamer kopen lijk mij een goed idee.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, gewoon weer lekker overal appartementjes huren overal, zo'n halve boerderij kopen met SA vond ik ook wel vet. Of dat mooie huis in San Fierro, hotel kamertje in Las Venturas. Was gewoon pure vrijheid, hoop dat ze dat wel terugbrengen :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Je begint in ieder geval in het begin al met en mooi huis,cwant in de trailer zegt h dat hij een groot huis heeft gekocht.

Maar dat kan ook misschien een droom van hem zijn: groot huis, leuk gezin, gewoon leven, enz.

Ik hoop wel dat ze er een optie in doen om huizen te kopen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou sowieso wel vet zijn als je in Beverly Hills woont, en daar een beetje chaos kan maken in die nette wijken met dit soort huizen die je kan kopen:

la_fiesta_yorba_linda_1.jpg

Misschien begin je wel met veel geld en is het juist de kunst om het te behouden, dus niet failliet te gaan met je vastgoed/mob bosses

Link to comment
Delen op andere websites

Je begint in ieder geval in het begin al met en mooi huis,cwant in de trailer zegt h dat hij een groot huis heeft gekocht.

Maar dat kan ook misschien een droom van hem zijn: groot huis, leuk gezin, gewoon leven, enz.

Ik hoop wel dat ze er een optie in doen om huizen te kopen. :puh:

Het spel gaat waarschijnlijk over de economische crisis gaan, het verschil tussen arm en rijk. Stel dat de storyline begint met een scene waarin de man uit zijn huis wordt gezet. Hij zit aan de grond, hij heeft een gezin dat hij niet kan onderhouden. Wat is de snelste manier om geld te verdienen, rekeninghoudend dat je al een crimineel verleden hebt? 'You know how it goes...'

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Je begint in ieder geval in het begin al met en mooi huis,cwant in de trailer zegt h dat hij een groot huis heeft gekocht.

Maar dat kan ook misschien een droom van hem zijn: groot huis, leuk gezin, gewoon leven, enz.

Ik hoop wel dat ze er een optie in doen om huizen te kopen. :puh:

Ja, én dat wat meer Interriors , want sommige in SA hadden dezelfde :S

Link to comment
Delen op andere websites

Je begint in ieder geval in het begin al met en mooi huis,cwant in de trailer zegt h dat hij een groot huis heeft gekocht.

Maar dat kan ook misschien een droom van hem zijn: groot huis, leuk gezin, gewoon leven, enz.

Ik hoop wel dat ze er een optie in doen om huizen te kopen. :puh:

Het spel gaat waarschijnlijk over de economische crisis gaan, het verschil tussen arm en rijk. Stel dat de storyline begint met een scene waarin de man uit zijn huis wordt gezet. Hij zit aan de grond, hij heeft een gezin dat hij niet kan onderhouden. Wat is de snelste manier om geld te verdienen, rekeninghoudend dat je al een crimineel verleden hebt? 'You know how it goes...'

Mijn theorie zou trouwens wel eens kunnen kloppen, de man die zogezegd zijn huis verkoopt, is volgens mij eigenlijk een ambtenaar die aankondigt dat het huis verkocht gaat worden, om de schulden van de oude eigenaar af te betalen (Foreclosure).

Link to comment
Delen op andere websites

Een mooie penthouse op een cliff zou ik tof vinden. Ook een helikopterplek erbij en natuurlijk een garage. Ook een zwembad en natuurlijk ramen waar je door kan kijken. Ik wil ook palmbomen bij dat huis hebben dan. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een mooie penthouse op een cliff zou ik tof vinden. Ook een helikopterplek erbij en natuurlijk een garage. Ook een zwembad en natuurlijk ramen waar je door kan kijken. Ik wil ook palmbomen bij dat huis hebben dan. :puh:

is een Penthouse niet altijd bovenop een gebouw?

Link to comment
Delen op andere websites

Een mooie penthouse op een cliff zou ik tof vinden. Ook een helikopterplek erbij en natuurlijk een garage. Ook een zwembad en natuurlijk ramen waar je door kan kijken. Ik wil ook palmbomen bij dat huis hebben dan. :puh:

is een Penthouse niet altijd bovenop een gebouw?

Klopt helemaal :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...