Jump to content

[Wens] Safehouses


Sharingan

Recommended Posts

Zit er bij jou op de IV map een middle of nowhere?

Van eender van deze locaties is het een hel om ooit nog een voertuig vast te krijgen.

Sommigen zijn echt 3-4 minuten lopen om dan op een verlaten baan uit te komen (voornamelijk in Alderney), Liberty City is een drukke stad maar er zijn weldegelijk afgelegen locaties hoor ;P

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 168
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    15

  • GTAKevin023

    12

  • thebig

    11

  • Jacky-2007

    9

Kom hier maar eens te staan zonder vervoer: Klik :D

Mooi dat je net een locatie kiest waar er binnen de 50 meter een Mountain Bike staat, dan snel even doorrijden en je zit op de snelweg ^^

Er bestaan toch nog wel rottere plekjes dan dat hoor Jacky, maar het is inderdaad een stukje erger in San Andreas dan in Liberty City :7

Link to comment
Delen op andere websites

@ Jacky-2007: Ik wou zeggen, 'k speel nu weer eens SA en ben nu in San Fiero belandt. Maar mijn hemel, wat een lange afstanden kun je door die Badlands maken. Als je daar in de middle of nowhere staat heb je echt een probleem, Liberty City en Alderney zijn volgebouwde steden met enkele kleine (industriële) zandplekjes. Ik hoop dat we genoeg landschap krijgen in V zodat je weer lekker kan verdwalen. :sigaar:

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Die voeg ik later nog weleens toe aan mijn wenslijstje:

  • Kunnen verdwalen in het gebied, ook na een half jaar nog.

Enfin, het ging hier eigenlijk over safehouses. Een mooi safehouse in het midden van niets is natuurlijk ook wel gaaf. Kan je iemand meenemen, en zonder dat er een haan naar kraait omleggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat als je eenmaal op een baan komt, dat je toch weer rap een voertuig hebt. Zowel in IV als in SA is er altijd een baan op een half minuutje lopen en aangezien de wegen altijd bomvol zijn van de auto's (weet niet hoe het in IV zit, maar in SA is zelfs de weg die in de woestijn loopt drukbereden).

Ik denk dat het me in V niet zo veel zou schelen als ik eens geen auto had en een paar minuutjes moest lopen, zeker niet als de map ongelooflijk uitgebreid is en je het gevoel hebt van 'he, ik zou zweren dat ze dit stukje vandaag erbij hebben gezet.'

Link to comment
Delen op andere websites

Die voeg ik later nog weleens toe aan mijn wenslijstje:

  • Kunnen verdwalen in het gebied, ook na een half jaar nog.

Enfin, het ging hier eigenlijk over safehouses. Een mooi safehouse in het midden van niets is natuurlijk ook wel gaaf. Kan je iemand meenemen, en zonder dat er een haan naar kraait omleggen.

Zo'n blokhut als wat Catalina had in San Andreas lijkt me wel leuk, maar dan nog dieper in de wildernis. Doet me denken aan een seriemoordenaar die ook ergens in de middle of nowhere een blokhut heeft en daar allemaal lijken begraaft en omdat het zo afgelegen is weet niemand er iets van af :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

@ Jacky-2007: Ik wou zeggen, 'k speel nu weer eens SA en ben nu in San Fiero belandt. Maar mijn hemel, wat een lange afstanden kun je door die Badlands maken. Als je daar in de middle of nowhere staat heb je echt een probleem, Liberty City en Alderney zijn volgebouwde steden met enkele kleine (industriële) zandplekjes. Ik hoop dat we genoeg landschap krijgen in V zodat je weer lekker kan verdwalen. loveit.gif

Vindt dit wel meevallen. Zo groot vindt ik SA niet om echt in te verdwalen. Komt denk ik omdat ik het te vaak gespeeld heb. Ik ben zo ergens waar ik wil. ;) Maar ieder zijn gevoel van afstanden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zoiets als in Saints row, als je je huis binnen gaat zijn je ster(ren) van je wanted level weg, zo is het handig om hier en daar een huisje te hebben.

Dat is ook mogelijk in GTA IV, alleen moet je dan wel eerst je spel opslaan wil je je wanted level kwijtraken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat werkt nu ook al zonder opslaan, je hoeft alleen maar op bed te gaan liggen en daarna druk je weer op escape zodat je het menu verlaat. Zo wordt er niks opgeslagen en je bent toch je wanted level kwijt en je leven is ook weer 100% geworden

Link to comment
Delen op andere websites

Dat moderne huis met de vorm van een stroopkoekhamburgerufo die van de berg af hangt, daar bij Vinewood ergens, in die rijke wijk. Volgens mij stond CJ op het balkon van dat huis, aan het eind van de San Andreas trailer, jaren geleden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind alles prima, als er maar wat te doen is in het safehouse. Ik moet zeggen dat een wapenopslag er handig is, en een garage erbij kan ook super handig zijn. En dan natuurlijk een aantal safehouses in het spel, maar niet zoveel als in San Andreas. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...