Jump to content

[Wens] Safehouses


Sharingan

Recommended Posts

***

Daar kan ik me wel in vinden, ik zou ook alleen maar dergelijke features willen zien als ze enig nut hebben in het spel.

Net zoals het tanken, dat moet erin want dat heeft enige realistische toevoeging en kan gebruikt worden als extra feature in verband met de verhaallijn en dergelijke.

Zo zou je bijvoorbeeld als random encounter een ped in de woestijn kunnen tegenkomen die zonder benzine is gevallen waarop je dan kunt kiezen om hem naar huis te brengen, iemand te bellen of hem bestelen.

Een extra verdieping in de gameplay dus =3

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 168
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    15

  • GTAKevin023

    12

  • thebig

    11

  • Jacky-2007

    9

*tekst*

Ik ben het met je eens over de nutteloze features, maar zoals je zelf zegt, de kilometerteller, die zat wel in Mafia II. Er zaten een aantal features in die game die ik graag zou willen terugzien. Bijvoorbeeld hoe je een telefoon oppakt in Mafia II vind ik mooier dan het mobieltje in GTA IV. Wat me mooi zou lijken is dat je je kleren kan wassen als die vies zijn van het bloed en/of douchen als je hetzelfde hebt. En op zich is het leuk als je een raam kan open doen, en dat je dan net zoals in L.A.Noire uit dat raam kan wanneer je wilt i.p.v één keer in een missie in Mafia II.

Link to comment
Delen op andere websites

Eén huis is niet echt handig op een map van 15x15 KM hoor... zeker niet als je missie net eindigt aan de andere kant van de map waar geen taxi in de buurt is ;3

Jezus nog nooit Gta gespeeld...

Er zijn genoeg Taxi's :sigaar: .

Link to comment
Delen op andere websites

We weten trouwens niet wat Rockstar van plan is met de politie. In geruchten over GTA V zeggen ze dat de politie deuren kan inbeuken, honden kan gebruiken, etc. Wie weet kunnen ze na een misdaad ook je huizen seinen en doorzoeken. Dan zou het inderdaad handig zijn dat je meerdere huizen bezit.

Save houses om je spel op te slaan en om onder te duiken.

Bovendien is het inderdaad niet handig dat je maar één huis bezit als je naar de andere kant van de map reist. Stel je voor dat je op de hielen wordt gezeten door politie of zo, dan is eventjes een taxi nemen niet zo vanzelfsprekend. Daarnaast heeft GTA V volgens de geruchten een grote map met veel diversiteit. Wanneer je in het midden van de woestijn zit, ga je niet aan een taxi geraken, laat staan aan een auto (als je tank leeg is?).

>>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Geen savehouses. Gewoon saven wanneer je wilt. Maar dat het alleen kan wanneer je niet in gevecht bent, politie achter je aan zit of vijanden in de buurt zijn. Beetje zoals in Skyrim.

Daarnaast wel gewone huizen die je kan kopen. Ook om daardoor een gevoel van voortgang te geven aan het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen savehouses. Gewoon saven wanneer je wilt. Maar dat het alleen kan wanneer je niet in gevecht bent, politie achter je aan zit of vijanden in de buurt zijn. Beetje zoals in Skyrim.

Daarnaast wel gewone huizen die je kan kopen. Ook om daardoor een gevoel van voortgang te geven aan het spel.

Ja, dat zou geweldig zijn! In SA werd ik het op een gegeven moment ook zat dat je telkens naar je savehouse moest om te saven, in GTA IV kwam daar al vooruitgang in met autosave maar dat was alleen nadat je missies etc. had gehaald. Het zou prima zijn als je gewoon op een toets kon drukken om op te slaan, maar Autosave zoals in GTA IV zou ook goed zijn.

Je kunt het trouwens ook zoals in L.A. Noire maken: bij elk stuk straatmeubulair (inclusief voetgangers) dat je aanrijdt gaat 'ie saven. Maar dat zou weer niet bij GTA passen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou een grote villa ( als savehouse natuurlijk ) met een garage of parkeer plaats waar je je auto's in/op kan opslaan :)

Dat is het wel denk ik :)

<br><br>Knipperlicht lijkt me wel gaaf.. en dat je je lichten aan en uit kan zetten en feller kan zetten, en als het regent dat de ruitenwissers gaan bewegen :puh:

Bewerkt: door MisterDM
Link to comment
Delen op andere websites

Niks autosave. Zeker niet als doodgaan 10000 dollar kost.

En wat als je je favoriete auto in de soep rijd.

Wat ik wil is dat ieder huis te koop is,dus van elk huis een savehouse kunt maken, tot een maximum van 15 savehouses ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil meer safehouses en moderner dan in SA. En ik wil heel veel auto's kunnen opslaan.

Modern

Veel auto's

Veel safehouses.

Meer hoef ik niet. :)

Ik vond het echt heel erg jammer dat er bij die Maddogs mansion geen garages en kleding kast was. En overdreven veel kamers. De enigste perfecte huis was die in San Fierro vlakbij je vriendin. De rest vond ik allemaal rare safehouses.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook heel tof: Richtingaanwijzers, of een kilometerteller. Maar alleen wanneer er voor de politie in het spel een verschil zit tussen te had of niet te hard rijden, en er voor alle pedestrians een verschil zit tussen wel of geen richting aangeven. Anders moet Rockstar zich gewoon aan zijn huidige filosofie houden. :Y

Kilometertellertje heeft toch geen nut dan toch. Of wil je dat je nu ook al een ster krijgt voor een beetje speeden? :7

Ik zou willen dat je je eigen savehouses terug kan kopen zoals op GTA sa en vc of zelfs zelf kan bouwen

Wauw je eigen Safehouses bouwen. Laten we er ook gelijk instoppen dat je kindjes kan krijgen en een auto kan kopen en je kind kan zien floppen op de middelbare... Oh nee dat noemt men Sims :7.

Eén huis is niet echt handig op een map van 15x15 KM hoor... zeker niet als je missie net eindigt aan de andere kant van de map waar geen taxi in de buurt is ;3

Correct, maar in GTA IV en TLaD (wellicht ook TBoGT, hangt van mening af) zat daar een oplossing in. Roman bellen voor een Taxi. In TLaD en TBoGT kon je Clay/Henrique bellen voor een (vlug) voertuig, altijd handig als je in the middle of nowhere was gedropped ;D

Link to comment
Delen op andere websites

Ook heel tof: Richtingaanwijzers, of een kilometerteller. Maar alleen wanneer er voor de politie in het spel een verschil zit tussen te had of niet te hard rijden, en er voor alle pedestrians een verschil zit tussen wel of geen richting aangeven. Anders moet Rockstar zich gewoon aan zijn huidige filosofie houden. :Y

Kilometertellertje heeft toch geen nut dan toch. Of wil je dat je nu ook al een ster krijgt voor een beetje speeden? :7

Vandaar dat ik ook stel "maar alleen wanneer..". Ik wil geen functies die geen nut hebben. Als er in V wel knalharde achtervolgingen mogelijk zijn om meer verschillende redenen (te hard rijden, diefstal, inbraak etc.) dan graag wel uitgewerkt. ;)

Eén huis is niet echt handig op een map van 15x15 KM hoor... zeker niet als je missie net eindigt aan de andere kant van de map waar geen taxi in de buurt is ;3

Correct, maar in GTA IV en TLaD (wellicht ook TBoGT, hangt van mening af) zat daar een oplossing in. Roman bellen voor een Taxi. In TLaD en TBoGT kon je Clay/Henrique bellen voor een (vlug) voertuig, altijd handig als je in the middle of nowhere was gedropped ;D

Zit er bij jou op de IV map een middle of nowhere?
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...