Jump to content

[Wens] Safehouses


Sharingan

Recommended Posts

Ik vind de bovenstaande ideeën allemaal leuk en ben ik het ook mee eens, een soort Ikea zou ook leuk zijn die was er al op IV maar dan alleen een website, je moet dus ook meubels kunnen kopen vind ik.

lol het is geen sims :puh: het zal wel leuk zijn als je wat kan uikiezen hoe je huis eruit ziet moet niet dat je kan kopen en verplatsen dat vind ik meer sims

Ik zie nu net dat Jacky dit de opvallendste uitspraak vind van het V forum :$

Je moet het niet echt zien als Sims of zo maar dat je gewoon een pakket koopt zoals bij Scarface the Game.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 168
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    15

  • GTAKevin023

    12

  • thebig

    11

  • Jacky-2007

    9

Verder dat je ook weer in een hotel kan slapen voor één nacht.

Ze hebben laten zien dat het kan. In Red Dead Redemption zat er namelijk een soort hotel in, alleen was dit gewoon een tent. Je kon er 1x saven en je outfit veranderen. Het is dus inderdaad een goed idee, en realistisch. Ben benieuwd of dat ze het ook in GTA V doen! 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste de mogelijkheid om in je auto te slapen als je b.v. op een gegeven moment alles kwijt raakt door een gebeurtenis in de storyline.

Ten tweede een typische Amerikaanse jaren 80 'RV' waar je mee kunt rondrijden, maar die je ook als savepunt kunt gebruiken op speciaal aangewezen parkeerplaatsen, en in de wildernis.

Wat als die auto boem doet?

Link to comment
Delen op andere websites

Ooww.. Zoo..

Jah, dan is het toch gewoon dat je auto dan niet kan ontploffen als je aan het 'safen' bent? Volgens mij is dat probleem dan wel op te lossen.

Moet je die auto dan opnieuw kopen?

Het lijkt mij gewoon geen goed idee wou ik ermee zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Tenzij er een auto-verhuurbedrijf in het spel komt te zitten waar je, ik noem maar wat, $1500 borg betaald wanneer je een auto huurt. Daar zou je dan ook die RV's kunnen huren.. Wat een wilde fantasieën weer hier, geweldig. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...