Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik las zojuist dit:

HOOFDDORP - Acteur Ned Luke heeft mogelijk zijn stem en beeltenis verleend aan het hoofdpersonage van Grand Theft Auto V.

Dat blijkt uit speurwerk van websites iGTA5.com en GTAV.net.

Op Twitter heeft Rebecca Halls, die beweert de nicht van Luke te zijn, bevestigd dat het zijn stem en gelijkenis is.

Ook een vriend, acteur Jimmy Taenaka, zegt op Twitter dat Ned Luke de stem inspreekt van de hoofdpersoon in de game.

Demovideo

Uit de demovideo van Luke op filmsite IMDB blijkt dat zijn stem veel overeenkomsten vertoont met de voice-over van de eerste trailer van het spel.

Bovendien lijkt Luke qua uiterlijk op iemand in diezelfde trailer, waarvan het vermoeden bestaat dat hij de hoofdpersoon is.

De hoofdpersonen van Grand Theft Auto IV en Grand Theft Auto: San Andreas lijken ook veel op de acteurs die verantwoordelijk waren voor de stemmen. Luke speelde onder andere in Law & Order, JAG, As the World Turns, All My Children en NYPD Blue.

Bron:nu.nl

Ik vind dat z'n stem er best wel wat van heeft...

Bewerkt: door _Night-Men_
  • Reacties 199
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• thebig

32

• Phoenyxar

10

• EazyEvert

10

• KenRosenburg

9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik vind de stem precies... lichtjes anders zijn dan die uit de trailer, maar ja dat kan natuurlijk ook zijn dat ik het fout heb.

@Spacy: dat zouden mogelijk de -ik zoek een woord voor baanverzoek ( :7 )- van R* kunnen zijn, in verband met de stemmen voor de (belangrijke) personages in GTA V...

Geplaatst:

@Spacy: dat zouden mogelijk de -ik zoek een woord voor baanverzoek ( :7 )- van R* kunnen zijn, in verband met de stemmen voor de (belangrijke) personages in GTA V...

Ja klopt, het was een verzoek om stemacteurs ja.

Maar ik dacht, het is wel geloofwaardig omdat het een half jaar geleden al verscheen én een verwijzing maken naar dat het zich in LS afspeelt.

Maar als het waar is, dan klinkt "Jose" wel erg als The Truth, een hippie dus. Sterker nog, het zou The Truth kunnen zijn, niemand kent tenslotte diens echte naam.

Maar er staat leeftijd 40-45, en aangezien The Truth 20 jaar geleden al oud leek, is hij het sowieso niet.

Geplaatst:

Ik denk niet dat we dat ooit zullen weten hoor, ik betwijfel zelf eigenlijk ook of Rockstar het zelf weet :7

@Spacy: het is inderdaad zeer goed mogelijk, ik geloof trouwens ook wel dat dit de vacatures waren, maar verder valt er niet echt veel uit te halen hè :3

Geplaatst:

Ik denk niet dat we dat ooit zullen weten hoor, ik betwijfel zelf eigenlijk ook of Rockstar het zelf weet :7

@Spacy: het is inderdaad zeer goed mogelijk, ik geloof trouwens ook wel dat dit de vacatures waren, maar verder valt er niet echt veel uit te halen hè :3

4 personages en hun eigenschappen is toch wel lachen om te weten toch? =)

Geplaatst:

Vriendelijk verzoek om niet te gaan speculeren of zelf geruchten (die nergens op zijn gebaseerd) de wereld in te helpen, dit topic is er nog altijd voor bedoeld om de trailer te analyseren.

Ik vond dit op gtaforums.com, een ingame screenshot. Weet niet of het de protagonist is, het kan ook een multiplayer skin zijn of iets dergelijks.

MBFhK.jpg

Edit: vergeten de link erbij te doen :$

Bewerkt: door PimFRFC
Geplaatst:

Die is al gekent hoor, was gelooft fake te zijn en ondertussen is er bevestiging dat het gewoon een schreenshot is uit IV - zo ziet het er ook uit.

Maar dan natuurlijk met wat geprul aan de map, verder niks speciaal =)

Geplaatst:

Is het volgende ook bij één van jullie opgevallen:

Het laatste gesprek wat we ooit van Tommy Vercetti horen is degene met Ken Rosenberg, aan het einde van de Vice City storyline. Daar zegt Tommy de zin 'I had a little disagreement with a buisness-assiociate...' en gelijk daarna: 'You know how it is.'

In de trailer hoor je op een gegeven moment: 'We'd play ball and sit in the sun, but, well...' en daarna: 'You know how it is.' Zou dit een hint van Rockstar zijn dat we Tommy weer terug kunnen verwachten? Ik vind het namelijk wel heel toevallig dat de laatste zin die Tommy ooit zegt ook één van de eerste in een trailer is. Wat denken jullie hiervan?

>>> Door Jacky-2007: Topic "Tommy Vercetti" samengevoegd met het topic "[Trailer 1] Personages" <<<

Zou kunnen, maar het lijkt me sterk. Er zijn namelijk nog nooit personages teruggekomen in volgende GTA's, uitgezonderd dat er word verteld dat Claude Speed uit GTA2 The movie veel overeenkomt met Claude uit GTA III. Claude komt nog wel terug in Gta San Andreas, maar niet als hoofdpersoon.

Maar die oudere man in de trailer, zou best Tommy Vercetti kunnen zijn als je het zo bekijkt. Vice City speelde zich af in 86 als ik me niet vergis, en V zal rond deze tijd zijn. In 86 is Tommy 25/30 misschien? Dan zou hij in 2011 25 jaar ouder zijn. Dan zou hij 50/55 zijn wat best zou kunnen kloppen met het oudere personage in de trailer.

Het is gewoon afwachten! :zz:

Bewerkt: door Gta Bram

Dit is me nooit opgevallen (was ook niet zo'n GTAVC-fan).. Hoe kom je hier trouwens bij? Toevallig net GTAVC uitgespeeld of tegengekomen op internet?

Overigens vind ik dit wel typisch iets voor R* :3 , ik vraag me alleen af hoe ze dat zouden doen met de ERA's.. die lopen dan waarschijnlijk niet meer synchroon ofzo!?

Die man in het filmpje lijkt inderdaad veel op Tommy. Maar zelfs al ís dit Tommy, dan wil dat nog niet zeggen dat je met de Harwood Butcher kunt spelen..

Bewerkt: door Poq
Geplaatst:

Zou kunnen, maar het lijkt me sterk. Er zijn namelijk nog nooit personages teruggekomen in volgende GTA's, uitgezonderd dat er word verteld dat Claude Speed uit GTA2 The movie veel overeenkomt met Claude uit GTA III. Claude komt nog wel terug in Gta San Andreas, maar niet als hoofdpersoon.

Maar die oudere man in de trailer, zou best Tommy Vercetti kunnen zijn als je het zo bekijkt. Vice City speelde zich af in 86 als ik me niet vergis, en V zal rond deze tijd zijn. In 86 is Tommy 25/30 misschien? Dan zou hij in 2011 25 jaar ouder zijn. Dan zou hij 50/55 zijn wat best zou kunnen kloppen met het oudere personage in de trailer.

Het is gewoon afwachten! :zz:

En Ken Rosenberg dan van VC naar SA ?

Het is gewoon afwachten! slapen.gif

En Ken Rosenberg dan van VC naar SA ?

Ja, Claude ook. Dat zegt hij. Ken komt van VC naar SA en Claude ook. Alleen niet als hoofdpersoon. Volgens mij heb jij alleen maar gelezen dat er geen personages terug komen in gta en verder niet. Of ik begrijp niet wat je bedoeld en zou je wat duidelijker moeten zijn :)

Bewerkt: door android

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...