Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Is het volgende ook bij één van jullie opgevallen:

Het laatste gesprek wat we ooit van Tommy Vercetti horen is degene met Ken Rosenberg, aan het einde van de Vice City storyline. Daar zegt Tommy de zin 'I had a little disagreement with a buisness-assiociate...' en gelijk daarna: 'You know how it is.'

In de trailer hoor je op een gegeven moment: 'We'd play ball and sit in the sun, but, well...' en daarna: 'You know how it is.' Zou dit een hint van Rockstar zijn dat we Tommy weer terug kunnen verwachten? Ik vind het namelijk wel heel toevallig dat de laatste zin die Tommy ooit zegt ook één van de eerste in een trailer is. Wat denken jullie hiervan?

Goed gevonden! Dat is in ieder geval het beste argument voor een Tommy Vercetti dat ik tot nu toe gehoord heb. Maar dan blijft het nog vreemd dat hij van Vice City naar Los Santos verhuist vanwege het weer.

• Reacties 199
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• thebig

32

• Phoenyxar

10

• EazyEvert

10

• KenRosenburg

9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

In GTAIII heb je een cheat die luidt ''skincancer for me'', dit duidt er overduidelijk op dat Tommy verhuisd is vanwege huidkanker.

Ik denk overigens niet dat die kerel Tommy is, ik denk dat R* verder borduurt op het GTAIV Era.. Hoewel ik hoop dat ze verdergaan in het GTAIII-era omdat die veel beter was! :3

Bewerkt: door Poq
Geplaatst:

In GTAIII heb je een cheat die luidt ''skincancer for me'', dit duidt er overduidelijk op dat Tommy verhuisd is vanwege huidkanker.

:?

Die zag ik niet aankomen. oO

Geplaatst:

Nogal onzin om te stellen dat dit "overduidelijk" zou wijzen op "dat Tommy verhuisd is"... De cheat SUCKMYROCKET uit de eerste GTA, betekent dat dan "overduidelijk" dat we in GTA2 een personage op een raket zien zuigen? Dacht het niet.. :D
Geplaatst:

Is het volgende ook bij één van jullie opgevallen:

Het laatste gesprek wat we ooit van Tommy Vercetti horen is degene met Ken Rosenberg, aan het einde van de Vice City storyline. Daar zegt Tommy de zin 'I had a little disagreement with a buisness-assiociate...' en gelijk daarna: 'You know how it is.'

In de trailer hoor je op een gegeven moment: 'We'd play ball and sit in the sun, but, well...' en daarna: 'You know how it is.' Zou dit een hint van Rockstar zijn dat we Tommy weer terug kunnen verwachten? Ik vind het namelijk wel heel toevallig dat de laatste zin die Tommy ooit zegt ook één van de eerste in een trailer is. Wat denken jullie hiervan?

Goed gevonden! Dat is in ieder geval het beste argument voor een Tommy Vercetti dat ik tot nu toe gehoord heb. Maar dan blijft het nog vreemd dat hij van Vice City naar Los Santos verhuist vanwege het weer.

Klopt, dat is inderdaad nog het enige waar ik over twijfel. We zullen het binnen een paar maanden zien!

Geplaatst:

Ik weet in elk geval wel bijna zeker dat het geen Claude, Tommy Vercetti, Carl Johnson of Niko Bellic gaat worden. Claude denk ik zoiezo al niet. Misschien grote woorden maar die is bijna iedereen al vergeten, en het was ook niet echt een personage die je terug wil hebben als hoofdpersoon. Beetje saai type vind ik.

Tommy Vercetti ook niet, want waarom zou die verhuizen in verband met het weer? Vice City is een van de zonnigeste plaatsen waar GTA zich afgespeelt heeft volgens mij. En hij zou dan al rond de 60 moeten zijn. Spelen met een ouder personage lijkt me ook niet veel aan, en dat zou dan de eerste opa als hoofdpersoon worden.

Carl Johnson denk ik ook niet. Als CJ weer hoofdpersoon word, kom je dus weer in aanraking met de leden van Grove Street, en misschien een vernieuwde versie van The Johnson house. De storyline zou dan ook niet veel verschillen van die in San Andreas, zelfde persoon en zelfde stad. CJ blijft zoiezo een gangster dus zullen de missies daar ook wel op trekken. Maar ik zou er niet versteld van staan als we CJ in een of meerdere missies tegenkomen. Bijvoorbeeld Claude in San Andreas.

Niko Bellic ook niet. Hij is namelijk net geweest in IV,en hij zou dan uit Libery City vertrekken vanwege het weer. Maar de enige reden waarom Niko naar een andere stad zou gaan is al het criminele gedoe. Daarvoor is hij ook naar LC gekomen. Dus zou hij niet naar Los Santos komen lijkt me.

En dan in het algemeen, een nieuwe GTA is zoiezo leuker met een nieuwe hoofdpersoon die je niet kent. Zeg nou zelf.

Jammer genoeg is het afwachten... :zz:

Geplaatst:

Ik denk niet dat het iemand uit de vorige GTA's moet voorstellen, al twijfel ik over de persoon die we aan het einde zien die lijkt best wel op CJ. Het is volgens mij ook niet interessant voor het verhaal of spel als de oudere karakters terug komen.

Geplaatst:

Lijkt me ook niet echt interessant. Maar ik denk wel dat we verwijzingen naar CJ kunnen verwachten. Dingen net als de Claude Outfit, in Playboy's crib. Of missies met CJ etc.

Geplaatst:

Ook CJ is dan best wel oud trouwens hoor.

Rond 1992 kwam CJ terug uit Liberty City. 5 jaar daarvoor ging hij daar wonen, 1987 dus. Als GTA V zich in 2012 af gaat spelen, is dat 25 jaar nadat hij naar LC vertrok. Laten we zeggen dat hij 25 jaar was toen hij naar LC ging, dan zou ie in GTA V dus ook al 50 moeten zijn. Dus ik zie het niet zo snel gebeuren dat je met hem speelt.

Wel zou het kunnen dat hij nog businesses heeft. Misschien heeft hij nu een heel bedrijf lopen, met die garage bijvoorbeeld.

Jammer genoeg staat dat garage in San Fierro, en niet Los Santos, maar wie weet.

Zou Ganton weer terugkeren?

Geplaatst:

Rond 1992 kwam CJ terug uit Liberty City. 5 jaar daarvoor ging hij daar wonen, 1987 dus. Als GTA V zich in 2012 af gaat spelen, is dat 25 jaar nadat hij naar LC vertrok. Laten we zeggen dat hij 25 jaar was toen hij naar LC ging, dan zou ie in GTA V dus ook al 50 moeten zijn. Dus ik zie het niet zo snel gebeuren dat je met hem speelt.

Wel zou het kunnen dat hij nog businesses heeft. Misschien heeft hij nu een heel bedrijf lopen, met die garage bijvoorbeeld.

Jammer genoeg staat dat garage in San Fierro, en niet Los Santos, maar wie weet.

Ik verwacht South Central wel in GTA V.

Compton (gelegen in South Central) zal, als één van de meest criminele voorsteden, denk ik zeker wel terugkeren. Ik betwijfel nog wel of Grove Street zal voorkomen.

En over CJ, die was naar mijn mening echt nog geen 25 jaar toen die naar LC vertrok. Hij was denk ik 20-25 toen die terugkeerde in SA.

Geplaatst:

Compton (gelegen in South Central) zal, als één van de meest criminele voorsteden, denk ik zeker wel terugkeren. Ik betwijfel nog wel of Grove Street zal voorkomen.

En over CJ, die was naar mijn mening echt nog geen 25 jaar toen die naar LC vertrok. Hij was denk ik 20-25 toen die terugkeerde in SA.

Als hij 20 jaar was bij terugkomst, dan was ie op z'n 15e dus al naar LC gereisd om daar te gaan wonen. Maar ja, zelfs als die nu pas 40 zou zijn, denk ik nog niet dat hij speelbaar wordt. Niet per sé omdat ie te oud is (die Johnny was 34), maar het lijkt me een beetje een rare actie. Wat betreft vernieuwingen valt er vergeleken met GTA IV toch al weinig te ontdekken.

Nog een argument tegen CJ als hoofdpersonage: hij komt niet (duidelijk?) in de trailer voor. Als hij het hoofdpersonage was, had hij waarschijnlijk zelf de trailer-tekst ingesproken en zo.

Geplaatst:

Als hij 20 jaar was bij terugkomst, dan was ie op z'n 15e dus al naar LC gereisd om daar te gaan wonen. Maar ja, zelfs als die nu pas 40 zou zijn, denk ik nog niet dat hij speelbaar wordt. Niet per sé omdat ie te oud is (die Johnny was 34), maar het lijkt me een beetje een rare actie. Wat betreft vernieuwingen valt er vergeleken met GTA IV toch al weinig te ontdekken.

Nog een argument tegen CJ als hoofdpersonage: hij komt niet (duidelijk?) in de trailer voor. Als hij het hoofdpersonage was, had hij waarschijnlijk zelf de trailer-tekst ingesproken en zo.

Punt 1: 20 tot 25 jaar is niet direct 20 jaar.

Punt 2: Ik heb nooit gezegd dat CJ hoofdpersonage zou worden.

Punt 3: Ik sluit me bij je aan wat betreft dat hij niet voor zou komen, dus eigenlijk is dit een zinloze discussie ;p

Geplaatst:

Bij de livestream van IGN werd gezegd dat de onderstaande man héél veel op een oudere Tommy Vercetti leek, en eerlijk gezegd ben ik het helemaal met ze eens. Ik zou het geweldig vinden... Wat zeggen jullie?

TommyVercetti.jpg

Ik heb het ook nooit echt gesnapt wie nou de echte personage gaat worden. Het zou wel vet zijn als Tommy een opdracht gever wordt.

Er is me wel iets opgevallen. Ik zat laatst GTA IV weer eens opnieuw te spelen en toen ik bij de missie: Catch the wave van Phill Bell was gekomen ontdekte ik dat er iemand in de cutscene was die Tommy heet.

Ook lijkt hij wel een beetje op die kerel van de Trailer, waarbij sommige mensen over zeggen dat het Tommy is.

Als dit waar zou zijn dan zou het allemaal kloppen. Want in het verhaal van Vice City is het zo dat Tommy uit Liberty City naar Vice City komt om voor Sonny de boel op te knappen. Maar in GTA IV zou het dus zo

kunnen zijn dat Tommy weer terug verhuist is naar Liberty City. Als dit zo is klopt het dat hij weer verhuist is naar Los Santos, voor het weer.

Het is misschien wat ver gezocht en het is misschien onzin maar het viel me erg op, maar Rockstar is ook altijd bezig met Easter Eggs die ver te vinden zijn :puh:

Ik hoop dat het nog een beetje helpt.

P.S. Weet iemand hoe je je forumnaam kan veranderen :puh:?

Geplaatst:

P.S. Weet iemand hoe je je forumnaam kan veranderen :puh:?

Vragen bij een hoofdadmin dacht ik

Heb meer het idee dat en een HD Claude is

Hebben jullie ooit deze eens gezien?

RS-GTA3-CLAUDE-DETAIL-00.jpg

Vind ik meer op die oude man lijken dan Tommy

Geplaatst:

Dat mensen nog nadenken over oude hoofdcharacters :schater:

Als we Claude al terug hadden moeten zien in dit era (IV) had het wel in Liberty City moeten zijn. Rockstar is creatief genoeg om een heel nieuw personage met verleden te creeëren en ik moet eerlijk zeggen dat ik daar ook veel meer op zit te wachten dan dat je de goede herinneringen aan een Tommy, Claude of CJ ziet vervagen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...