OG-J Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 Ik heb een simpel voorgevoel he... Dat je dus in deze trailer alleen LS en omstreken ziet (Dus de Badlands en LS), en in een volgende trailer meer te zien krijgt van wat er buiten LS bevind. Ik heb geen dessert gezien, enkel dan die oliepomp maar die is net buiten LS lijkt 't wel weer. Ocean Docks? En @ Puma :: Dat lijkt me wel wat ja, en Octane Springs is er in SA toch ook maar dan als Olie-park? Same here Kan niet wachten tot de volgende trailer, hoop echt dat dan vele vragen zijn beantwoord (Las Venturas, San Fierro) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 de auto is nog steeds een Vapid Vigilante Je zult wel Vapid Cruiser bedoelen zeker? :3 @Puma: het zou prachtig zijn mocht je over die berg heen kunnen en als dat echt zo is komt natuurlijk de grote vraag: Hoe gaan ze dan na dat windmolenpark de map stoppen? Dan zou het inderdaad kunnen dat het even doorloopt tot in laten we zeggen Las Venturas... :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 (bewerkt) Nouja 2 nieuwe steden... 1, 2 en 5. We missen 3 en 4, maar die zullen er ook vrij waarschijnlijk zijn. De cijfers stellen de verschillende 'routes' voor door San Andreas, zoals ze ook in het echt doen. Pagina op NL Wikipedia over de U.S. routes: http://nl.wikipedia.org/wiki/U.S._Route Toevallig loopt route ook door Los Angeles, maar bijvoorbeeld route 2 niet: deze loopt in het noorden van de VS, ongeveer langs de Canadese grens. Er zijn dus minstens 5 grote routes en snelwegen. Waarom zouden ze vijf grote snelwegen maken? Die lopen echt niet allemaal simpelweg dood of het bos in... Misschien loopt de Interstate 2 weg door het noorden van de VS, maar er loopt nog een kleinere 2-weg door, je raad het al, Los Angeles. De Angeles Crest Highway. Een 1-weg heb ik nog niet gezien, zou ik eens moeten zoeken. Als Rockstar alles mooi geologisch volgt, dan heb je Los Santos. Ten Noord-OOsten en Oosten daarvan heb je een groot bos/woud en daarachter ligt een berg. Ten noorden van Los Santos heb je dan de woestijn en daartussen ergens Las Puerto, wat dat ook moge zijn. De vraag is dan alleen wat zich in het Westen bevind. Bewerkt: 4 november 2011 door thebig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aelias Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 (bewerkt) Ik speelde net nog even San Andreas en ik hoorde op mastersounds het liedje van de eerste trailer van Gta V. Misschien een hint? Edit: Sorry dit klopte niet het was het liedje van de eerste trailer van SA. Bewerkt: 4 november 2011 door aelias Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 Ik kan me niet herinneren dat dat nummer op één van de radiostations in SA te horen was en ik weet ook bijna zeker dat het er niet in zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 Ik weet niet wat hun bron is, maar volgens de "Grand Theft Auto V" pagina op Facebook gaat het zich afspelen in Los Santos (zoals we wel weten xD), en de steden / bergen daarrond. Dus geen San Fierro en Las Venturas als ik het goed begrepen heb: Rockstar Games have spoken their first word today on Grand Theft Auto V with an official release statement on their Newswire. Quashing the rumours of a return to San Andreas, they have confirmed that we're heading back to Los Santos only, but with the inclusion of "surrounding hills, countryside and beaches". GTA 5, which is also stated to be Rockstar's "largest and most ambitious game", promises to recreate a large portion of modern day Southern California according to the statement, and money will be a heavy influence as perhaps indicated by the new style 'V' logo. We are very proud to officially announce that Grand Theft Auto V is in full development. Developed by series creator Rockstar North, Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches in the largest and most ambitious game Rockstar has yet created. A bold new direction in open-world freedom, storytelling, mission-based gameplay and online multiplayer, Grand Theft Auto V focuses on the pursuit of the almighty dollar in a re-imagined, present day Southern California. Rockstar Games Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 (bewerkt) Rockstar: ‘GTA V onze grootste game ooit’ Spelontwikkelaar Rockstar stopt de hype van de nieuwe Grand Theft Auto niet onder stoelen of banken. GTA V wordt het meest ambitieuze project waar de studio ooit aan gewerkt heeft. De nieuwe Grand Theft Auto speelt zich af in de fictieve stad Los Santos, duidelijk gebaseerd op het Amerikaanse Los Angeles. Waar vorige games de speler meenamen naar verschillende Amerikaanse steden, blijft GTA V in Los Santos. Maar dit is geen reden om te denken dat de game kleinschalig wordt. “De nieuwe Grand Theft Auto is onze grootste game ooit”, aldus een Rockstar-woordvoerder tegen Wired. “Grand Theft Auto V gaat over het najagen van de ‘American Dream’ en de zoektocht naar de ‘machtige dollar’ in het moderne Zuidelijk Californië.” Rockstar heeft geen lanceerdatum voor GTA V bekend gemaakt. bron.http://www.telegraaf.nl/digitaal/games/10856407/__Rockstar__GTA_V_onze_grootste_game_ooit__.html?sn=games Bewerkt: 4 november 2011 door dennis313 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OG-J Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 Rockstar: ‘GTA V onze grootste game ooit’ Spelontwikkelaar Rockstar stopt de hype van de nieuwe Grand Theft Auto niet onder stoelen of banken. GTA V wordt het meest ambitieuze project waar de studio ooit aan gewerkt heeft. De nieuwe Grand Theft Auto speelt zich af in de fictieve stad Los Santos, duidelijk gebaseerd op het Amerikaanse Los Angeles. Waar vorige games de speler meenamen naar verschillende Amerikaanse steden, blijft GTA V in Los Santos. Maar dit is geen reden om te denken dat de game kleinschalig wordt. “De nieuwe Grand Theft Auto is onze grootste game ooit”, aldus een Rockstar-woordvoerder tegen Wired. “Grand Theft Auto V gaat over het najagen van de ‘American Dream’ en de zoektocht naar de ‘machtige dollar’ in het moderne Zuidelijk Californië.” Rockstar heeft geen lanceerdatum voor GTA V bekend gemaakt. bron.http://www.telegraaf.nl/digitaal/games/10856407/__Rockstar__GTA_V_onze_grootste_game_ooit__.html?sn=games I don't believe squad of it Ze hebben nooit gezegd dat het énkel Los Santos is. Ze hebben het gewoon over Los Santos omdat dat ook enkel in de trailer te zien is Als het dan toch zo gaat over de almighty dollar, waarom zouden ze dan de gokstad weglaten? Waarom zouden er dan vliegtuigen zijn, waar zou de F18 naartoe gaan en van waar komt de Shamal? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 I don't believe squad of it Ze hebben nooit gezegd dat het énkel Los Santos is. Ze hebben het gewoon over Los Santos omdat dat ook enkel in de trailer te zien is Als het dan toch zo gaat over de almighty dollar, waarom zouden ze dan de gokstad weglaten? Waarom zouden er dan vliegtuigen zijn, waar zou de F18 naartoe gaan en van waar komt de Shamal? Stubborness pays off... (koppigheid loont) Ik snap je punten wel, maar het lijkt eerder een wanhopig vergrijp naar wat je wilt, wacht gewoon af, die Shamal is op zich niks bewijs hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaa Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 I don't believe squad of it Ze hebben nooit gezegd dat het énkel Los Santos is. Ze hebben het gewoon over Los Santos omdat dat ook enkel in de trailer te zien is Als het dan toch zo gaat over de almighty dollar, waarom zouden ze dan de gokstad weglaten? Waarom zouden er dan vliegtuigen zijn, waar zou de F18 naartoe gaan en van waar komt de Shamal? Stubborness pays off... (koppigheid loont) Ik snap je punten wel, maar het lijkt eerder een wanhopig vergrijp naar wat je wilt, wacht gewoon af, die Shamal is op zich niks bewijs hoor Zo wanhopig klinkt het niet hoor. Je kan wat gezegd is vershillende manieren interpreteren. Prrecies wat Rockstar ook gewild heeft denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 (bewerkt) I don't believe squad of it Ze hebben nooit gezegd dat het énkel Los Santos is. Ze hebben het gewoon over Los Santos omdat dat ook enkel in de trailer te zien is Als het dan toch zo gaat over de almighty dollar, waarom zouden ze dan de gokstad weglaten? Waarom zouden er dan vliegtuigen zijn, waar zou de F18 naartoe gaan en van waar komt de Shamal? Stubborness pays off... (koppigheid loont) Ik snap je punten wel, maar het lijkt eerder een wanhopig vergrijp naar wat je wilt, wacht gewoon af, die Shamal is op zich niks bewijs hoor ik zelf gelooft het ook niet als ik de titel en de nieuws bericht moet geloven dan heb je een heel groot natuur stuk om de stad heen en dat gelooft ik niet ik hoop maar dat de mensen van de telegraaf het verkeerd hebben begrepen maar we wachten de volgende trailer af Bewerkt: 4 november 2011 door dennis313 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Princeps Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 (bewerkt) I don't believe squad of it Ze hebben nooit gezegd dat het énkel Los Santos is. Ze hebben het gewoon over Los Santos omdat dat ook enkel in de trailer te zien is Als het dan toch zo gaat over de almighty dollar, waarom zouden ze dan de gokstad weglaten? Waarom zouden er dan vliegtuigen zijn, waar zou de F18 naartoe gaan en van waar komt de Shamal? Kijk eens naar de map van SA (PS2) Haal de 2 steden weg. Hé! Je hebt je eigen vliegveld met hangar. Er liggen nog een stuk of 7-10 dorpjes, uitgestrekte natuur etc. Genoeg mogelijkheden om naar toe te vliegen lijkt me. Ook een eiland (misschien een soort Alcatraz) is een mogelijkheid. Waarom moeten er meer steden zijn? Genoeg andere opties lijkt me. (Hoewel ik niet uitsluit dat er best nog wel een stad (of 2) erbij kunnen zitten...) Bewerkt: 4 november 2011 door Princeps Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 Ook een eiland (misschien een soort Alcatraz) is een mogelijkheid. Er ligt wel degelijk een eiland voor de kust van Los Angeles, maar ik betwijfel of dat in de game zal komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 (bewerkt) Nouja 2 nieuwe steden... 1, 2 en 5. We missen 3 en 4, maar die zullen er ook vrij waarschijnlijk zijn. De cijfers stellen de verschillende 'routes' voor door San Andreas, zoals ze ook in het echt doen. Pagina op NL Wikipedia over de U.S. routes: http://nl.wikipedia.org/wiki/U.S._Route Toevallig loopt route ook door Los Angeles, maar bijvoorbeeld route 2 niet: deze loopt in het noorden van de VS, ongeveer langs de Canadese grens. Er zijn dus minstens 5 grote routes en snelwegen. Waarom zouden ze vijf grote snelwegen maken? Die lopen echt niet allemaal simpelweg dood of het bos in... Misschien loopt de Interstate 2 weg door het noorden van de VS, maar er loopt nog een kleinere 2-weg door, je raad het al, Los Angeles. De Angeles Crest Highway. Een 1-weg heb ik nog niet gezien, zou ik eens moeten zoeken. Als Rockstar alles mooi geologisch volgt, dan heb je Los Santos. Ten Noord-OOsten en Oosten daarvan heb je een groot bos/woud en daarachter ligt een berg. Ten noorden van Los Santos heb je dan de woestijn en daartussen ergens Las Puerto, wat dat ook moge zijn. De vraag is dan alleen wat zich in het Westen bevind. Mensen, lees even mee, want ik wil jullie wat uitleggen over het snelwegensysteem in de Verenigde Staten. Om even iets recht te zetten: - Die 2-weg zoals jullie hem noemen bestaat in het echt niet! Er zit namelijk een verschil tussen US-routes en interstates. Het teken dat hier voor de weg gebruikt wordt is dat van een interstate. Interstates worden aangegeven door een rood-blauw schild en US-routes met een wit schild. US-route 2 in het noorden van de VS heeft dus niets met deze weg te maken. Daarbij kunnen meerdere US-routes hetzelfde nummer hebben, wat bij interstates niet het geval is (m.u.v. 3-cijferige interstates, die altijd lokaal zijn, zoals een ringweg rond een stad). Dan nog wat anders over de interstates: - Die getallen zijn niet willekeurig gekozen. Getallen die door 5 deelbaar zijn geven doorgaans de belangrijkste interstates aan. Interstate 10 (wat dus een heel mooi door 5 deelbaar getal is) loopt bijvoorbeeld helemaal van Santa Monica in California naar Jacksonville in Florida via steden als Los Angeles, Phoenix, El Paso, Houston en Baton Rouge. Dat is dus helemaal van de westkust naar de oostkust! - Dan is er ook nog onderscheid tussen even en oneven getallen. Een interstate loopt namelijk altijd (in grote lijnen) van noord naar zuid (en andersom) of west naar oost. Even getallen zijn hierbij west-oostwegen en oneven getallen noord-zuidwegen. - De langere interstates hebben altijd een getal tussen de 1 en 99 (hoewel niet alle getallen, zoals bv dus 2, gebruikt worden). Dat wil dus zeggen dat ze altijd uit één of twee cijfers bestaan. Hierop bestaat echter een uitzondering: er bestaan ook 3-cijferige interstates. Dit zijn echter een soort van 'hulpwegen'. Denk hierbij een een ringweg die aansluit op een hoofd-interstate. Deze hulpweg krijgt dan hetzelfde getal als die hoofd-interstate, met één cijfer ervoor. Een goed voorbeeld vinden we in Houston, Texas: Zoals jullie zien loopt de Interstate 10, de lange weg die ik net ook al als voorbeeld gaf, door houston. Deze weg heb ik aangegeven met rood. De I(nterstate)-10 loopt door Houston, maar verbindt deze met nog véél meer plekken. De I-610 echter is een ringweg die 'slechts' de vele gebieden van Houston zelf met elkaar verbindt, waarbij deze als het ware de I-10 'helpt' bij het verspreiden van het verkeer over Houston. Zoals je ziet zijn deze hulpwegen aanzienlijk korter dan de hoofdwegen! Dan een paar conclusies van mijn kant: - We hebben tot nu toe de I-5 en de I-2 gezien. De I-5 is zoals in het echt een noord-zuid weg, die van Seattle naar San Diego, via Los Angeles, loopt. De steden die aan deze weg liggen zullen dus ook steden zijn die in het echt aan deze wegen liggen. Denk hierbij aan San Diego en Bakersfield. Waarom noem ik Bakersfield? Bakersfield huisvest één van deze vele militaire basissen van California, wat dus de Harrier zou kunnen verklaren. Ik heb echter niet kunnen vinden wat voor basis het precies is, dus allicht is het geen luchtmachtbasis. Wat in ieder geval wél een luchtmachtbasis is is Edwards Air Force Base, wat ongeveer 150 km ten noorden van Los Angeles ligt, bij de stad Mojave. Deze basis ligt echter niet langs de I-5. - De I-2 bestaat in het echt niét, maar zoals aan de aanduiding 'East' te zien is volgt het wel de interstate regels: het is als even getal een west-oost weg. Omdat deze weg echter niet echt bestaat heb ik geen idee wat ze hiermee gaan doen: het zou eventueel Los Santos met Las Venturas kunnen verbinden. Dit zou echter wel raar zijn, omdat dit in het echt door de I-15 wordt gedaan, wat dus geen west-oostweg is.. Het zou kunnen dat deze weg gebaseerd is op de I-10, maar ik zie dan niet in waarom ze het dan niet gewoon zo genoemd hebben. Ze hebben bij de I-5 immers wél de echte naam gekozen. Ik gok erop dat ze gewoon een heel nieuwe weg hebben verzonnen. - En dan mijn belangrijkste conclusie: de I-5 en I-2 zijn hoofdwegen, aangezien ze maar één cijfer hebben, en dus geen drie. Denk hier maar eens over na: als het spel rond Los Santos zou draaien, zouden deze wegen niet zo gek ver kunnen gaan. En dan zouden de wegen toch ooit moeten ophouden. Dat zou dus betekenen dat het bijvoorbeeld een ringweg rondom Los Santos zou zijn, maar dan zou het een driecijferig getal moeten zijn, bv 605. Maar dat is het niet, en dat wil dus zeggen dat deze wegen ook daadwerkelijk ergens naar leiden, en dat 'ergens' is in ieder geval een aardig stuk buiten Los Santos. Er moeten dus sowieso iets ten zuiden van Los Santos liggen (I-5: San Diego?), iets ten noorden ervan (I-5: San Fierro/Las Venturas/Bakersfield?), iets ten westen ervan (I-2: Santa Monica?) en iets ten oosten ervan (I-2: geen flauw idee wat). Maar dat er méér dan Los Santos moet zijn, en méér dan alleen wat platteland, is mij wel duidelijk. Bewerkt: 4 november 2011 door $NeoSyp$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 (bewerkt) Op hierboven: Ik heb de Angeles Crest Highway de 2-weg genoemd, omdat hij op de kaart ook met een 2 wordt aangeduid. Ik weet alleen niet welk soort weg het is, maar ik heb nooit beweerd dat het een interstate is. Het valt mij gewoon op dat een interstate 5 door Los Angeles loopt in het echt en de Angeles Crest Highway, die met een twee wordt aangeduid in California. En dat er toevallig ook twee interstates door Los Santos gaan lopen die met 5 en 2 worden aangeduid, die ook van Noord naar Zuid of van West naar Oost lopen. Heb het net opgezocht trouwens. We hebben het hier over de Interstate 5 en de State Route 2, Angeles Crest Highway, die door Los Angeles lopen in het echt. Wat nog interessant is: de State Route 2 loopt naar een berg, zoals ik al had gezegd. Maar aan de andere kant gaat hij naar Santa Monica. En daar is de Santa Maria Beach op gebasseerd. Bewerkt: 4 november 2011 door thebig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.