Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

Ik heb dat ingezoomde plaatje even bekeken en ik vind het niet héél duidelijk dat er een 1 staat, maar dat zou eventueel kunnen.

Als antwoord op je vraag: een interstate duidt er inderdaad op dat deze door meerdere staten moet lopen, de naam 'Interstate' is immers niet voor niets gekozen.

Dan hebben we dus twee opties:

1) Er zijn meerdere staten te vinden in het spel. Één daarvan is dan natuurlijk San Andreas en de andere zou bijvoorbeeld een GTA versie van Nevada kunnen zijn. Of ze verzinnen er gewoon een geheel nieuwe staat bij..

2) De interstate eindigt zoals in GTA 3: bij een tunnel die om een of andere reden is afgesloten. Stel dát je deze tunnel zou kunnen volgen dan 'zou' je in een andere staat terecht komen. Dat zou dus betekenen dat San Andreas niet door water wordt omringd, maar dat de noord- en oostgrens bijvoorbeeld door bergen worden gevormd. Dit zou echter aardig apart zijn aangezien je er in principe overheen zou kunnen vliegen. Misschien een hoogtelimiet zodat je er niet overheen kunt vliegen? Hoewel dit wel raar zou zijn..

Ik vind de 1 ook niet heel duidelijk, maar er staat niet meer dan 1 cijfer, dus meer dan een 1 eventueel een 4 kan het niet zijn.

Ben er dus gewoon van uitgegaan dat het een 1 is en heb eens opgezocht of die State Route bestaat en door Los Angeles loopt, wat het geval was.

Het zou wat raar zijn dat er een weer een tunnel zou zijn waar je niet door kan. Ten eerste omdat je er niet door kan en dat is iets wat veel mensen dom vonden bij GTA III. Ten tweede omdat ze dan het San Andreas uit GTA:SA veel te drastisch veranderen. Je kan het landschap wel veranderen, maar als je de eerste keer zei dat San Andreas door water was omgeven, kan het niet dat er opeens een tunnel komt. Tenzij die onder water loopt, maar dan zit je nog met het eerste probleem.

Misschien bedoelt Rockstar wel helemaal geen Interstate, maar bedoelen ze eigenlijk een State Route en hebben ze een fout teken gekozen, wat me zeer vreemd zou lijken, of hebben ze een teken genomen dat er op lijkt. Of bedoelen ze dan toch echt een interstate en hebben ze er niet over nagedacht dat hij dan door meerdere staten zou moeten lopen? We zullen wel zien als de map wordt bekend gemaakt.

Ik zou het ook niet zeker weten, maar wat ik wél weet is dat Rockstar bewust heeft gekozen er interstates van te maken. Kijk hier maar eens goed:

Er staat, net als in het echt, 'interstate' in het rode deel van het symbool, boven de '5'. Daarbij zoomen ze in dit shot wel érg in op dit bord, wat aangeeft dat er echt wel goed over is nagedacht, en dat het dus niet slechts een 'bijzaak' is.

Inderdaad. Dan zou dat er toch op moeten wijzen dat er op zijn minst 2 staten zijn? Of duid het op een plots ophouden van het speelveld?

Trouwens, wat zou die Little Seoul beduiden? Little Mexico kenden we al, maar Little Seoul? We kunnen concluderen dat we met een Zuid-Koreaanse maffia te maken gaan hebben. Daarbij lijkt Seoul me, volgens foto's op wikipedia, een echt lichtstad. En Little Seoul bestaat blijkbaar echt in Orange County in California...

Ik zit nu trouwens even te kijken of ik het ik het knooppunt kan vinden waar dat knooppunt met dat interstate 5 bord op gebaseerd is. Heb al gekeken in de buurt van Chinatown, maar daar lijkt geen enkel knooppunt erop.. heeft misschien iemand enig idee waar dat gebouw dat rechts te zien is staat in het echt?

large_street_signs16x9.jpg

Delen op andere websites

• Reacties 748
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

97

• thebig

70

• OG-J

57

• $NeoSyp$

29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oke, dus stel dat Los Puerta een stad is in het noorden of in het zuiden en dat Del Perro een stad in het oosten is.

Ten noorden van Los Angeles vind je oa. in het "verre"-noorden San Jose, Sacramento en Oakland, maar dichterbij ligt Fresno. Ten zuiden ligt San Diego. Ik ga er dus vanuit dat als er een voorstad is genaamd Los Puerta dat het gebaseerd is op San Diego. Ten oosten van LA liggen Irvine en een stuk verder San Bernardino. Mocht er een oostelijke voorstad zijn genaamd Del Perro dan denk ik dat het gebaseerd is op Irvine.

Zou zeker goed kunnen. Er is een "Fwy 5" (freeway 5) naar "Los Puerta" en er is een "Fwy 2" (freeway 2) naar "Del Perro". Het rare is alleen, dat in Amerika route 2 in het verre noorden van de VS ligt (klik hier om te kijken). Óf Rockstar heeft maar een nummertje gepakt, óf er zijn dus echt minstens víjf grote wegen, snelwegen, die ook ergens naartoe leiden.. Hmz, interesting...

Er is een verschil tussen Interstates, US Routes en State Routes, want Interstate 2 bestaat niet. (De Interstate met het laagste getal is Interstate 4 die in Florida van Tampa naar Orlando loopt. De lange post van $NeoSyp$ een paar pagina's terug legt het keurig uit.

Nouja 2 nieuwe steden...

iqapi0.jpg

1, 2 en 5. We missen 3 en 4, maar die zullen er ook vrij waarschijnlijk zijn. De cijfers stellen de verschillende 'routes' voor door San Andreas, zoals ze ook in het echt doen.

Pagina op NL Wikipedia over de U.S. routes:

http://nl.wikipedia....wiki/U.S._Route

Toevallig loopt route ook door Los Angeles, maar bijvoorbeeld route 2 niet: deze loopt in het noorden van de VS, ongeveer langs de Canadese grens. Er zijn dus minstens 5 grote routes en snelwegen. Waarom zouden ze vijf grote snelwegen maken? Die lopen echt niet allemaal simpelweg dood of het bos in...

Alle snelwegen noeven niet persé Interstates te zijn. US Route 101 is ook een erg lange route die van het noorden naar het zuiden van het land loopt, met een gedeelte snelweg (En overigens heel erg druk) in de metropoolregio van Los Angeles. State Routes kunnen ook snelwegen zijn. Zo is Californian State Route die van La Verne loopt naar San Bernandino loopt, overigens twee voorsteden van Los Angeles.

Hier een foto:

4843059576_9d05c67d80.jpg

Windmolenpark gevonden:

332bcb9.jpg

Ik denk dat we inderdaad de bergen over kunnen en aan de andere kant de woestijn zullen gaan vinden.

Andere toffe overeenkomst:

LAXTowerZoomed.jpg

LAX Control Tower:

7361332-air-traffic-control-tower-at-lax-los-angeles.jpg

Ladies and gentlemen, we've found the airport!

Meer in dit topic:

http://www.gtaforums...howtopic=491242

Mijn nieuwste theorie:

n3xds7.jpg

Palm Springs zou imisschien in GTA V kunnen voorkomen, wat toch een belangrijke stad is in die regio. Het is een erg rijke stad, met in de buurt inderdaad een enorm windmolenpark, maar heb je ten noorden van Los Angeles ook. Bergen zijn er ook niet alleen in het oosten, maar ook in het noorden. (Denk aan de Hollywood-sign die op een berg is gemaakt.

Trouwens, wat zou die Little Seoul beduiden? Little Mexico kenden we al, maar Little Seoul? We kunnen concluderen dat we met een Zuid-Koreaanse maffia te maken gaan hebben. Daarbij lijkt Seoul me, volgens foto's op wikipedia, een echt lichtstad. En Little Seoul bestaat blijkbaar echt in Orange County in California...

Little Seoul is gewoon een klein wijkje (Ook wel een etnische enclave genoemd) waar het overduidelijke merendeel van de bevolking uit Korea komt. Hier zijn er nog veel meer van; Little Gaza met veel Arabieren, Little Saigon met veel Vietnamezen en Little Tokyo met veel Japanners.

Dus om nou gelijk te onderstellen dat de Koreaanse Maffia in het spel voorkomt...

Delen op andere websites

Jesper, heb je misschien ook enig idee of Little Seoul ook echt bestaat in Los Angeles? Ik kan namelijk niets vinden met Google Maps.. dat zou het vinden van dat echte knooppunt aardig vergemakkelijken namelijk.

Delen op andere websites

Jesper, heb je misschien ook enig idee of Little Seoul ook echt bestaat in Los Angeles? Ik kan namelijk niets vinden met Google Maps.. dat zou het vinden van dat echte knooppunt aardig vergemakkelijken namelijk.

Er is een Little Seoul in Garden Grove, een voorstad dat naast de grotere voorstad Santa Ana ligt. Daar is ook een freeway vernoemd, de Santa Ana Fwy, die over de Interstate 5 gaat en loopt van East Los Angeles naar Santa Ana.

Delen op andere websites

Is er al iemand die de Mullholland intersection heeft gevonden? Lijkt me dat dat toch te zien moet zijn in de verte, op een van de overview-screens? Dat zou denk ik erg helpen met het in kaart brengen van Los Santos.

Het zou trouwens leuk zijn als iemand de kaart van het oude Los Santos of real life LA zou pakken, en daarin het merendeel van alle straten uitveegt. Dan kunnen we misschien wat landmarks rangschikken zoals ze in GTA V zijn. Ik gok namelijk dat de coastline qua vorm wel in de buurt zal komen van het oude Los Santos, ook al zullen er in LS 2.0 veel meer straten zijn.

B.v. de positie van wat grote gebouwen moet toch af te leiden zijn uit een paar screenshots. Tijdens GTA IV hebben we ook zoiets gedaan, maar dan ten opzichte van real life New York. Ik denk ook dat we, zoals op gtaforums.com, kunnen gaan kijken naar de belangrijke gebouwen, en dan kunnen we misschien ook een aantal belangrijke straten uit het oude Los Santos herkennen, en die straten zelfs al in kaart kunnen brengen qua positie, ten opzichte van de generieke vorm van het oude Los Santos... B.v. de weg in Los Santos waar de grote 'Mall' aan ligt, plus het straatje waar het ziekenhuis aan ligt, die moeten toch wel ergens te herkennen zijn(Zijn in LA ook grote straten dus die zullen zeker in GTA 5 te vinden zijn).

Ik denk zelfs dat het shot waarin het cabrio dak te zien is, die straat is...

Bewerkt: door Mythbuster
Delen op andere websites

Er is een Little Seoul in Garden Grove, een voorstad dat naast de grotere voorstad Santa Ana ligt. Daar is ook een freeway vernoemd, de Santa Ana Fwy, die over de Interstate 5 gaat en loopt van East Los Angeles naar Santa Ana.

Heb ik daarnet inderdaad ook al gevonden en bekeken met streetview, maar geen enkel knooppunt daar in de buurt lijkt ook maar enigszins op dat van de screen :(

Delen op andere websites

Heb ik daarnet inderdaad ook al gevonden en bekeken met streetview, maar geen enkel knooppunt daar in de buurt lijkt ook maar enigszins op dat van de screen :(

Ik dacht zelf aan de interchange met de I-5 en de CA-91, aangezien die redelijk wat fly-overs heeft en ik daar afgelopen zomer nog op heb gereden. (Ik verbleef immers in Anaheim, wat naast de interchange ligt.)

Streetview: http://g.co/maps/gwuku

Delen op andere websites

Zoiets ja, maar dan aangeven op een kaart... Uit die post kunnen we b.v. met enige moeite wel uitvinden waar dat observatory ten opzichte van andere gebouwen staat, in ieder geval als er wat mensen hier en op gtaforums.com rondstruinen die een redelijk gevoel voor perspectief hebben. Ik zal MISSCHIEN vanavond eens gaan kijken hoe ver ik kan komen met zoiets :)

Delen op andere websites

Complimenten voor sommige mensen hier die echt dingen die amper zichtbaar zijn alsnog weten te vinden, zoals het werk van Puma met zijn control-tower. :) Ik blijf er trouwens bij dat SF en LV niet uit zijn te sluiten, aangezien ik me afvraag wat je met een straaljager moet als je ziet hoe snel dat ding door de binnenstad van Los Santos vliegt. Van nieuwssites zoals de Telegraaf krijg ik het idee dat ze zich er niet in verdiepen en maar een leuk nieuwsberichtje schrijven omdat sommigen het leuk vinden om te lezen, echt verstand hebben ze er in ieder geval niet van. :puh:

Delen op andere websites

Complimenten voor sommige mensen hier die echt dingen die amper zichtbaar zijn alsnog weten te vinden, zoals het werk van Puma met zijn control-tower. :) Ik blijf er trouwens bij dat SF en LV niet uit zijn te sluiten, aangezien ik me afvraag wat je met een straaljager moet als je ziet hoe snel dat ding door de binnenstad van Los Santos vliegt. Van nieuwssites zoals de Telegraaf krijg ik het idee dat ze zich er niet in verdiepen en maar een leuk nieuwsberichtje schrijven omdat sommigen het leuk vinden om te lezen, echt verstand hebben ze er in ieder geval niet van. :puh:

Jeff, waarom lees jij in hemelsnaam de Telegraaf?!? Het doet het beeld dat ik van je heb nou niet echt veel goed.. En ze kunnen het best groot maken zonder steden als San Fierro en Las Venturas. San Fierro sluit ik sowieso uit, Las Venturas is nog wel een optie. Maar ik denk eerder dat ze richting zuiden gaan uitbreiden i.p.v. richting noord.

Delen op andere websites

Jesperkaj: Ok, niet alle snelwegen zijn interstates, dat weet ik ook. Maar in GTA V worden de 1, 2 en 5 wel aangeduid met een tekentje van Interstate Route. Trouwens, Little Seoul was de vorige keer niet in San Andreas. Nu dit wel verschijnt, zou dat er wel op kunnen wijzen dat er iets in voorkomt met Korea. Van het bestaan van Little Arabia en al die dingen was ik ook op de hoogte, had ik gevonden samen met Little Seoul. Maar we weten niet of die voorkomen in GTA V

Neosyp: Richting Zuiden uitbreiden? Als ze geografisch juist willen zijn, hebben ze niet al te veel plaats in het Zuiden.

Ik heb nu echt wel het gevoel dat die map van V ongelooflijk groot gaat zijn.

Bewerkt: door thebig
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...