Die Hard Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 Complimenten voor sommige mensen hier die echt dingen die amper zichtbaar zijn alsnog weten te vinden, zoals het werk van Puma met zijn control-tower. Ik blijf er trouwens bij dat SF en LV niet uit zijn te sluiten, aangezien ik me afvraag wat je met een straaljager moet als je ziet hoe snel dat ding door de binnenstad van Los Santos vliegt. Van nieuwssites zoals de Telegraaf krijg ik het idee dat ze zich er niet in verdiepen en maar een leuk nieuwsberichtje schrijven omdat sommigen het leuk vinden om te lezen, echt verstand hebben ze er in ieder geval niet van. Jeff, waarom lees jij in hemelsnaam de Telegraaf?!? Het doet het beeld dat ik van je heb nou niet echt veel goed.. En ze kunnen het best groot maken zonder steden als San Fierro en Las Venturas. San Fierro sluit ik sowieso uit, Las Venturas is nog wel een optie. Maar ik denk eerder dat ze richting zuiden gaan uitbreiden i.p.v. richting noord. Het stuk van de Telegraaf werd anders wel hier op het Forum geplaatst, ik kon er niet omheen. Ik heb inderdaad ook wel een gevoel dat de map alleen nog naar Las Venturas uitgebreid kan worden, het zag er bij de trailer niet naar uit dat er nog meer te vinden was in het westen. Het noorden daarentegen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 (bewerkt) Jammer dat ze niet aangeven wanneer de volgende trailer is. @Hierboven, Puma had toch een of andere snelweg gevonden? Snelweg 5, maar die gaat toch richting SF? Bewerkt: 4 november 2011 door Davedavy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 Jammer dat ze niet aangeven wanneer de volgende trailer is. @Hierboven, Puma had toch een of andere snelweg gevonden? Snelweg 5, maar die gaat toch richting SF? Ik zou maar niet te veel op die snelwegen letten, als ik het goed heb was eerder in dit topic al aangewezen dat van die nummers niet veel kon kloppen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 (bewerkt) Ja maar ik kan het gewoon niet geloven dat SF niet zou terug keren Het was weliswaar, niet de belangrijkste stad in SA. Bewerkt: 4 november 2011 door Davedavy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 Ja maar ik kan het gewoon niet geloven dat SF niet zou terug keren Niets is uitgesloten, je weet niet wat R* ons nog te brengen heeft. Ik denk dat Los Santos en héél misschien Las Venturas alles is wat ze ons gaan bieden, maar alleen met Las Venturas zou ik al zeer tevreden zijn. De twijfel begint echter wel toe te slaan nadat ik de trailer nog een paar keer heb gekeken en zie hoe groot Los Santos wel niet is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 Ik verwacht na lang nadenken nu ongeveer dat onderstaand gebied (blauw omringd) in GTAV zal voorkomen. We hebben tot nu toe 2 interstates (lange afstandswegen) kunnen bevestigen: de I-5 (een noord-zuidweg) en de I-2 (een west-oostweg). Daarbij is er een aardige kans dat er een I-1 is, hoewel we dat niet helemaal goed kunnen lezen. De wegen zoals ze in GTAV zouden kunnen verschijnen heb ik in het rood aangegeven, met in het wit de namen van de wegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 Hoe gaan ze dat doen daar in die woestijn? Wéér water om de map heen of..? Ofja, wat denken jullie althans. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 Zoals je kunt zien op mijn kaart heb je ten noorden van Victorville bergen, misschien vormen deze de grens? Dat die te hoog zijn om overheen te vliegen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OG-J Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 Zoals je kunt zien op mijn kaart heb je ten noorden van Victorville bergen, misschien vormen deze de grens? Dat die te hoog zijn om overheen te vliegen.. Maarja, er zit wel een F18 Hornet in Waar kan die niet over vliegen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mestdagh11 Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 Zoals je kunt zien op mijn kaart heb je ten noorden van Victorville bergen, misschien vormen deze de grens? Dat die te hoog zijn om overheen te vliegen.. ik vrees dat je gelijk hebt... maar goed, als al die voorsteden zich erin bevinden wordt het vast en zeker een vette map! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 Maarja, er zit wel een F18 Hornet in Waar kan die niet over vliegen? In SA was er ook een maximum hoogte voor alles (Hydra en zo) het zou leuk zijn van R* om een bergketen op het einde van de kaart te zetten die net 1-2 meter hoger is dan de maximum hoogte van de Hydra Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OG-J Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 (bewerkt) Maarja, er zit wel een F18 Hornet in Waar kan die niet over vliegen? In SA was er ook een maximum hoogte voor alles (Hydra en zo) het zou leuk zijn van R* om een bergketen op het einde van de kaart te zetten die net 1-2 meter hoger is dan de maximum hoogte van de Hydra Ma da kan toch ni xD Die maximum hoogte toen was 'realistisch hoog', ge kon daar nog amper iets zien Nu gaan ze echt dat realisme opgeven door er voor te zorgen dat een vliegtuig niet... over een berg kan vliegen xD En dan nog als er een militaire jet beschikbaar is... Bewerkt: 4 november 2011 door OG-J Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 Ik verwacht wel een bergketen waar je niet op kan klimmen of rijden zoals in RDR aan (een van) de randen, maar niet in de lucht. In GTA IV had men daar al goeie oplossingen voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 (bewerkt) Ma da kan toch ni xD Die maximum hoogte toen was 'realistisch hoog', ge kon daar nog amper iets zien Nu gaan ze echt dat realisme opgeven door er voor te zorgen dat een vliegtuig niet... over een berg kan vliegen xD En dan nog als er een militaire jet beschikbaar is... Zo hoog was dat anders niet hoor... De reden waarom dat zo hoog leek was omdat Mount Chiliad maar een magere 600 meter hoog was (eigelijk dus niet eens een berg). Ze kunnen makkelijk een bergketen van rond de 2 KM op het einde van de map plaatsen. De hoogste pieken van de Rocky Mountains (wat die keten zou kunnen voorstellen) gaan tot +4 KM hoog, lijkt me dus nog mogelijk hoor. Bewerkt: 4 november 2011 door Hearv94 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 (bewerkt) Ik vrees dat dit toch het meest realistische is dat R* kan doen.. als je goed kijkt naar mijn kaart zie je dat langs die blauwe lijnen veel bergen lopen, deze zouden dat de grens vormen. Je zou het gebied ertussen, waar dus Los Santos in ligt, kunnen zien als één grote vallei die dus de speelwereld vormt. Het is inderdaad raar dat de bergen te hoog zijn om over te vliegen, maar bedenk je dit: een woestijn die ophoudt bij het water is ook zeer vreemd te noemen. Plus, kijk hier eens heel goed naar: Kijk naar de bergen op de achtergrond. Verwachten jullie nu echt dat je deze bergen helemaal tot aan de top kunt beklimmen? Zo te zien zijn de bergen enkele kilometers hoog, wat qua uitwerking echt niet te doen zou zijn als je de hele berg kon verkennen. Die berg ziet er té hoog en té ver uit om nog bij de speelwereld te behoren. Ik heb zelf het idee dat de grens ligt waar de bomen ophouden bij die screen. En dan deze screen: Ook hier zien we aardig hoge bergen op de achtergrond. Bergen die daarbij iets té puntig zijn om als nuttig speelterrein te kunnen dienen. Deze windmolens zouden nabij Palm Springs staan. In het echt zijn er wel bergen daar, maar echt niet zó hoge. Ik vermoed dus dat Rockstar deze bergen expres wat hoger heeft gemaakt om ze te kunnen gebruiken als grenzen. Oftewel, mijn niveau theorie luidt: de speelwereld wordt afgebakend door bergen, waarbij de speelwereld ongeveer zo groot is als ik in mijn vorige post heb laten zien met de kaart. EDIT: Op deze screen is het ook uistekend te zien dat Los Santos omringd is door bergen. Bewerkt: 4 november 2011 door $NeoSyp$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.