Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Misschien leiden die snelwegen wel naar een andere stad die met DLC downloadbaar is.

Hier heb ik ook over na zitten denken 'n paar uur geleden... Dat b.v. als eerste DLC gewoon San Fierro erin komt, en daarna Las Venturas. 't kan haast niet want het maken van nieuwe wegen aan een bestaand eiland zou echt een kudt-werkje zijn...

• Reacties 748
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

97

• thebig

70

• OG-J

57

• $NeoSyp$

29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Misschien leiden die snelwegen wel naar een andere stad die met DLC downloadbaar is.

Hier heb ik ook over na zitten denken 'n paar uur geleden... Dat b.v. als eerste DLC gewoon San Fierro erin komt, en daarna Las Venturas. 't kan haast niet want het maken van nieuwe wegen aan een bestaand eiland zou echt een kudt-werkje zijn...

In de buurt zijn LA zijn er ook steden als Bakersfield, San Diego en Palm Springs waar de snelwegen naartoe zouden kunnen leiden.

Even de post van $NeoSyp$ erbij gehaald om m'n reactie te verduidelijken.

Ik verwacht na lang nadenken nu ongeveer dat onderstaand gebied (blauw omringd) in GTAV zal voorkomen.

We hebben tot nu toe 2 interstates (lange afstandswegen) kunnen bevestigen: de I-5 (een noord-zuidweg) en de I-2 (een west-oostweg). Daarbij is er een aardige kans dat er een I-1 is, hoewel we dat niet helemaal goed kunnen lezen. De wegen zoals ze in GTAV zouden kunnen verschijnen heb ik in het rood aangegeven, met in het wit de namen van de wegen.

gtavgebied.png

Geplaatst: (bewerkt)

Dit moet je zien erg goed gedaan het verschil tussen GTA SA en GTA 5

Haha, GTA V looks slightly better than San Andreas.

Understatement of the Year 2011

Bewerkt: door thebig
Geplaatst:

@OG-J: je herinnert je vast wel nog San Andreas hè? Herinner je je ook de Noordelijke afrit van Las Venturas naar Bone County? Na welgeteld honderd ùeter veranderde die in een kleine woestijnweg :7

Ga niet, enkel op basis van de aanwezigheid van de interstates, er van uit dat er meerdere steden zijn. Laat je alsjeblieft toch niet teleurstellen...

Er is toch niets slecht om enkel Los Santos te hebben zeker? Waarom hou je dan zo hard vast aan het geloof in meerdere steden? :3

Ja, je hebt wel gelijk en ik herinner me ook inderdaad die snelweg dat ophield. Maar als dit echt één stad is, zouden al die snelwegen plots ophouden.

En op deze manier zou ik idd teleurgesteld kunnen zijn, maar ik kan er niet aan doen, ik voel gewoon dat SF achter die bergen ligt en LV achter het Vinewood sign :puh: Dat was onmiddelijk mijn eerste gedacht, zoals vele anderen hun gedacht, maar die gewoon snel van hun melk zijn door een persbericht van de sneaky R* PR

Dit moet je zien erg goed gedaan het verschil tussen GTA SA en GTA 5

Dit kan toch geen toeval meer zijn...

EDIT:

Hahaha, ik ben dom (A). Heb nu in de gaten dat het geen officiële trailer van SA was (A)

Bewerkt: door Doemar
Geplaatst:

@OG-J: je herinnert je vast wel nog San Andreas hè? Herinner je je ook de Noordelijke afrit van Las Venturas naar Bone County? Na welgeteld honderd ùeter veranderde die in een kleine woestijnweg :7

Ga niet, enkel op basis van de aanwezigheid van de interstates, er van uit dat er meerdere steden zijn. Laat je alsjeblieft toch niet teleurstellen...

Er is toch niets slecht om enkel Los Santos te hebben zeker? Waarom hou je dan zo hard vast aan het geloof in meerdere steden? :3

Ja, je hebt wel gelijk en ik herinner me ook inderdaad die snelweg dat ophield. Maar als dit echt één stad is, zouden al die snelwegen plots ophouden.

En op deze manier zou ik idd teleurgesteld kunnen zijn, maar ik kan er niet aan doen, ik voel gewoon dat SF achter die bergen ligt en LV achter het Vinewood sign :puh: Dat was onmiddelijk mijn eerste gedacht, zoals vele anderen hun gedacht, maar die gewoon snel van hun melk zijn door een persbericht van de sneaky R* PR

Een cirkel heeft geen einde...

Ik denk dat je echt niet teleurgesteld zal zijn als je door Los Santos loopt binnen een paar maand. Waarschijnlijk ga je dan denken 'Wow, Rockstar heeft zichzelf overtroffen.'

Dat is wat ik er toch van verwacht ;p

AeroCool (gast)
Geplaatst:

dat denk ik nouw ook weer niet

dat zal denk ik R* nooit doen

Geplaatst:

Een cirkel heeft geen einde...

Ik denk dat je echt niet teleurgesteld zal zijn als je door Los Santos loopt binnen een paar maand. Waarschijnlijk ga je dan denken 'Wow, Rockstar heeft zichzelf overtroffen.'

Dat is wat ik er toch van verwacht ;p

Ja, dat is waar, steeds 'bigger, better, faster', juist daarmee dat ik denk dat ze het plots niet bij één stad houden :puh:

AeroCool (gast)

GTA V Los Santos map gelekt

http://www.gamekings.tv/nieuws/gta-v-los-santos-map/

GTA V Los Santos Map gelekt. Het is een beetje een vaag nieuws bericht maar het gerucht gaat dat een ex medewerker van Rocktar een image van de map van GTA V zou hebben gelekt. Het zou gaan om een gedeelte van de map van Los Santos, Rockstars versie van Los Angeles. De gelekte map toont het Los Santos gedeelte van de kaart, Vinewood, Hunter Valley, Chlay Hill en een stuk dat Las Palmas heet.

Romdom de kaart is een stuk zwart te zien dat zou kunnen duiden op een gedeelte van de map dat nog niet unlocked is. Of deze image echt is of slechts een gefotoshopte hoax is niet duidelijk maar vandaag de dag is elk nieuws rondom GTA V goed voor duizenden hits dus fuck het…We plaatsen het gewoon…

lossantos1.jpg

lossantos1.jpg

Maar de geruchten machine stopt niet bij deze kaart. Een medewerker van een Engels gaming tijdschrift zegt dat zijn redactie een demonstratie van 30 minuten heeft gekregen bij Rockstar in Schotland. Daarin kwam de de volgende sappige info naar voren:

1: The game world is absolutely massive and will push both xbox and PS3 to the very limit in terms of what it has accomplished. Yes, the main city is simply Los Santos however is it AT LEAST 4 times bigger than Liberty City in GTA 4 and that is just Los Santos. The surrounding country side, beaches, etc are massive. For instance, we saw the main character ( an African/American, early 30′s) travel by car from the center of Los Santos into the wildnerness and it took over 15 minutes. The views were incredible from farmhouses with cattle, huge wind farms, an oil refinery which appeared to be living and breathing with nearly 100 NPCs working on machinery, operating vehicles, lifting and loaded, etc, unlike the gas works in GTA 4 which seemed to only house a few NPC at a time. The forests are more beautiful than those in RDR and featured people camping, young NPC drinking and dancing around campfires, people riding dirt bikes and jumping over logs, streams, etc. The water effects, forna, plants, trees all looked beautiful.

2: The shooting mechanics have been greatly improved with animations for diving, climbing, rolling and crawling all added for better realism. The re-loading animations for new ammo also look cooler, less static.

3: There is much more climbable elements in the world such as ladders, overhand climbing, etc.

4: There are animals in the game from dogs to cattle but at this time it is not confirmed if you will be able to harm the animals. Rockstar were able to get away with it in RDR as it was a true depiction of the world in which the game was set. Allowing dogs/cattle to die in a game sent in current times may cause headaches with PETA. Its unclear if Rockstar were joking here.

5: There are planes to pilot and they can be crashed into buildings if you choose to do so….

6: Rockstar have included many, many more interior locations such as a shopping mall, college campus, police station, a huge hospital and there is also a vast underground sewer network which one mission later in the game involves a jet ski chase that culminates in a Fugitive-esque waterfall jump ( there are nods to the ridiculous but awesome Ballad Of Gay Tony missions)

7: The city is full of NPCs jogging, weight-lifting, hitting on women, being chased on foot by cops, shopping, washing cars, fixing fences, moving home, filling up their cars, etc.

REAL JUICY INFO:

1: Cars can be upgraded/repaired and it has been considered to have a car have fuel forcing the player to fill her up.

2: The dating aspect of the game is gone. You still have a cell-phone but only people you will meet in the game will call you to ask you to do a mission or to ask you to do something else before the mission.

3: Weapons include the usual arsenal youd aspect but the flamethrowers, remote mines, laxer trip mines and claymores are included. It is possible now to pick up random objects in a street/buidling to use as a weapon. There is also a museam where it is possible to steal old age swords, axes, etc.

4: it is possible to rupture a fuel line and if you shot at the trail of gasoline it will lead straight back to the car blowing it up.

5: mini games such as bowling, darts, etc have all gone. You can play basketball, weight train, arm wrestle, gamble and cage fight, enter triatholons, water races, cannoing, ab-saling, rock climbing, base jumping, ski diving. More to be confirmed.

6: Character customisation is back but only in terms of clothing, body weight, etc. The player you start off which, much like CJ, cant be altered by race, age, height, etc.

7: Rockstar said burglary missions may return but only as part of missions and not on neigbourhood houses.

8: No children NPC at all. Ever.

9: There is now an ability to grab people and use as sheilds or in hostage situations.

10: The cops are much, much, much more realistic. If you kill somebody when you know there are no cops around you will not run the risk of a one star as often as you would in GTA4. The cops will use smoke and tear gas, dogs, riot gear and rams to knock down the doors of buildings you are hiding in.

11: You can enter some buildings and lock doors, push objects in the way to barricade.

12: You become better at things as the game progresses. If you only ride motorbikes then you will increase your skills, same as individual weapons.

13: Certain weapons can be customisable and some even home-made.

14: One mission involves breaking out a very familiar GTA icon from a previous game…

15: Torrential rain fall and sunshine and even tremors will appear in the game.

EDIT ik hoorde van megadreams dat het fake is we zien wel

Bewerkt: door dennis313
Geplaatst:

Ik ga hier dan toch nog maar een beknopt pleidooi houden vóór het bestaan van andere steden, klein dan wel groot. En ja, dit doe ik weer aan de hand van de snelwegen.

Denk even terug aan San Andreas, hoe waren de snelwegen daar? Daar had je simpelweg bordjes die bestemmingen aangaven zonder verder te vermelden wat het nummer van de desbetreffende snelweg was. Sommige 'speciale' wegen zoals bruggen hadden dan nog wel namen, maar een echte consequente benaming kon het zeker niet genoemd worden. Dit zou ook niet zo logisch zijn aangezien de wegen in het spel maar zeer losjes gebaseerd waren op echte wegen in het spel: er loopt bijvoorbeeld zeker geen handige snelweg direct van San Francisco naar Las Vegas: de snelste weg is eigenlijk om langs Los Angeles te gaan. Het is in ieder geval zeker niet handig eerst over de Golden Gate Bridge te rijden, aangezien je dan richting noord gaat..

Dan de overstap naar GTAIV: daar leken de bordjes al veel meer op echte snelwegborden: naast het feit dat de borden groen waren, zoals in de echte Verenigde Staten (in San Andreas waren ze raar genoeg blauw) stond er niet enkel meer een bestemming op de borden. Nee, er stond ook een symbooltje boven: het symbool van US-routes.

eflc2011110522583467.png

Dit is goed te zien in bovenstaande afbeelding. Zoals je echter ziet staat er niet, zoals bij echte US-routes, een cijfer in het symbool. Dit cijfer staat normaal gesproken voor het nummer van de weg, wat in dit geval dus is weggelaten. Dit geeft meerdere dingen aan: ten eerste geeft het feit dat het een US-route is aan dat het een weg is die niet ontzettend lang hoéft te zijn (het kán wel, denk bijvoorbeeld aan US-route 66 of 101). Dit klopt ook met het spel: de US-routes verbinden hier eigenlijk slechts wijken van Liberty City met elkaar, plus met Alderney City. Dit zijn echter geen enorme afstanden en daarom is het profileren van deze snelwegen als 'korteafstandswegen', zoals ik de US-routes maar even zal noemen, op zijn plaats. Ook valt het ontbreken van een cijfer op: dit geeft aan dat deze wegen ook slechts losjes zijn gebaseerd op echte wegen.

Maar dan GTAV: wat we hier zien is iets heel anders. Waar in GTAIV US-routes voorkwamen, zien we hier opeens Interstates voorbij komen. En Interstates dragen niet voor niets deze naam: het zijn doorgaans snelwegen die steden in meerdere staten verbinden. Het meerdere staten principe hoeft niet altijd te gelden (de I-4 die slechts door Florida loopt is hierop bijvoorbeeld een uitzondering) maar het meerdere steden principe wel: zelfs 3-cijferige Interstates, de 'Hulpinterstates', verbinden doorgaans een stad met omringde voorsteden. Interstates zijn dus altijd langeafstandswegen die niet bedoeld zijn om slechts één stad te voorzien van goede bereikbaarheid: het is de bedoeling meerdere steden met elkaar te verbinden. Aan het snelwegengebruik door de games heen is wel duidelijk te merken dat Rockstar zeker zou nadenken over de profilering van snelwegen: ik sluit uit dat ze een weg tot interstate verheffen als deze niét Los Santos met andere steden zou verbinden. Waarvoor heb je anders langeafstandswegen? En nog iets dat opvalt: de interstates hebben nu ook nummers, en niet zomaar nummers. De interstate 5 bestaat echt en loopt in het echt door Los Angeles, wat simpelweg geen toeval kan zijn. Rockstar denkt absoluut na over deze dingen en als zij een weg namaken op een bepaalde manier dan heeft dat een reden. Waar in San Andreas en GTAIV snelwegen slechts losjes gebaseerd waren op echte wegen is dat hier totaal niet het geval, het is duidelijk dat we hier echte wegen zullen terugzien die ongeveer zullen lopen zoals in het echt. Natuurlijk: de Interstate 5 zal niet, zoals in het echt, helemaal van San Diego naar Seattle lopen. Ik ben er echter wel zeker van dat deze weg Los Santos zal verbinden met enkele andere steden. San Fierro en Las Venturas verwacht ik niet zo snel te zien, maar steden als San Diego, Palm Springs en Bakersfield zie ik zeker nog wel terugkomen in GTAV.

De interstate 5 bestaat echt en loopt in het echt door Los Angeles, wat simpelweg geen toeval kan zijn. Rockstar denkt absoluut na over deze dingen en als zij een weg namaken op een bepaalde manier dan heeft dat een reden.

Wat op zich wel een reden kan zijn voor het verheffen van deze weg tot een Interstate, omdat ze ook gebaseerd is op een echte Interstate (er zelfs echt naar genoemd is).

Je pleidooi is realitisch en plausibel te noemen, er moet een reden zijn voor die Interstates mét cijfers. Of die zozeer te zoeken is bij het bestaan van meerdere steden is een andere zaak.

Ik beschik niet over het materiaal om je pleidooi te ontkrachten, ze klinkt geloofwaardig, maar is natuurlijk ook maar verdergebouwd op beredeneringen. Wat iets is dat je zelf wel wist zeker.

Ik ondersteun echter je wel in de mate dat ik steden als Bakerfield verwacht, in de vorm van dorp/voorstad in de buurt van Los Santos, verbonden met de I-5.

Nog meer theoriën omtrent de andere steden? :puh:

Bewerkt: door Hearv94

De interstate 5 bestaat echt en loopt in het echt door Los Angeles, wat simpelweg geen toeval kan zijn. Rockstar denkt absoluut na over deze dingen en als zij een weg namaken op een bepaalde manier dan heeft dat een reden.

Wat op zich wel een reden kan zijn voor het verheffen van deze weg tot een Interstate, omdat ze ook gebaseerd is op een echte Interstate (er zelfs echt naar genoemd is).

Je pleidooi is realitisch en plausibel te noemen, er moet een reden zijn voor die Interstates mét cijfers. Of die zozeer te zoeken is bij het bestaan van meerdere steden is een andere zaak.

Ik beschik niet over het materiaal om je pleidooi te ontkrachten, ze klinkt geloofwaardig, maar is natuurlijk ook maar verdergebouwd op beredeneringen. Wat iets is dat je zelf wel wist zeker.

Ik ondersteun echter je wel in de mate dat ik steden als Bakerfield verwacht, in de vorm van dorp/voorstad in de buurt van Los Santos, verbonden met de I-5.

Nog meer theoriën omtrent de andere steden? :puh:

Nee dat snap ik, het blijft natuurlijk maar mijn theorie. Maar het komt vooral neer op de volgende vraag:

Waarom een snelweg profileren als langeafstandsweg (Interstate) als ze er ook een State Route/US-Route (korteafstandsweg) van hadden kunnen maken, zoals in GTAIV?

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:

Rockstar heeft al vaker onlogische dingen in de geschiedenis gedaan en toch doen ze ze opnieuw, soms zijn er helemaal geen verklaringen voor hun handelingen.

Hopelijk is er nu dus wel een reden voor, want dat betekent normaal meer pret :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...