Mythbuster Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 GTA V Los Santos map gelekt *bla bla bla yaddayaddayadda* EDIT ik hoorde van megadreams dat het fake is we zien wel Als dit allemaal echt is(ik heb er m`n twijfels over) en dit ECHT in de game komt en er ook in BLIJFT ten tijde van release, dan spring ik echt een gat in de lucht. Dit klinkt als de ultieme GTA. Zoals ik al eens eerder heb gezegd, het zou me niets verbazen als dit het 'grote eind' van de GTA-serie is, de grand finale, waarin Rockstar écht alles uit de kast trekt om alle concurrerende spellen compleet de grond in te stampen qua episch-heid... Maar, ik ga helaas vertellen dat ik er weinig van geloof. Ik denk dat dit een héél goed geschreven review is van een demo die nooit gespeeld is. Ik kan me niet voorstellen dat GTA 5 ZO veel features zal hebben, aangezien ik denk dat je dan een spel krijgt van 30 GB of meer... Iets waar zelfs Rockstar niet mee weg komt denk ik. Verder denk ik niet dat Rockstar 'the epic GTA 5' als eerste laat reviewen door een relatief small-time tijdschrift, in plaats van gelijk IGN of 't officiele PS3 dinges of iets dergelijks... Reageren
thebig Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Daar heb je wel een groot punt mee. Ik geloof ook niet dat al die dingen erin komen, als je wat fantasie hebt, kan je zo'n review in 123 uit je pen zuigen. Toch hoop ik wel dat ze erin komen ;p Ik geloof trouwens ook dat er wel meerdere steden gaan moeten zijn. Als Rockstar het echt groots wil aanpakken, dan zijn ze daar wel verplicht toe. Want als je veel mensen hier hoort zeggen 'Los Santos alleen gaat ongelooflijk gedetailleerd zijn, als ze daar nog andere steden (LV?, SF?) moeten bij doen, dat gaat niet.' Wat kan R* doen om zoiets te overtreffen? Toch nog andere steden bouwen, al dan niet LV of SF. Reageren
harry1985 Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 @ Mythbuster Natuurlijk zal gta NIET stoppen waar haal je dat ineens vandaan. grand theft auto gaat nog wel een aantal jaar door denk ik hoor. het verkoopt goed. het is de beste in zijn genre dus waarom zouden ze na deel 5 stoppen ??? Nee dat zie ik niet gebeuren hoor. wel gaat dit de beste gta worden tot nu toe dat geloof ik graag. Reageren
KenRosenburg Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Daar heb je wel een groot punt mee. Ik geloof ook niet dat al die dingen erin komen, als je wat fantasie hebt, kan je zo'n review in 123 uit je pen zuigen. Toch hoop ik wel dat ze erin komen ;p Ik geloof trouwens ook dat er wel meerdere steden gaan moeten zijn. Als Rockstar het echt groots wil aanpakken, dan zijn ze daar wel verplicht toe. Want als je veel mensen hier hoort zeggen 'Los Santos alleen gaat ongelooflijk gedetailleerd zijn, als ze daar nog andere steden (LV?, SF?) moeten bij doen, dat gaat niet.' Wat kan R* doen om zoiets te overtreffen? Toch nog andere steden bouwen, al dan niet LV of SF. Of ze maken die buitengebieden juist super gedetailleerd + Los Santos. Die gebieden zijn in het echt ook harstikke groot, San Bernadino, San Clemente, Riverside, nog heel veel valleien, bosgebieden en bergen. Denk dat ze dat gebied gaan uitwerken. (wat eerder dus allemaal samenviel als Vinewood+Badlands) Zou je ook mooi kunnen vliegen. Wat kleine dorpjes/steden lijkt me wel leuk voor de afwisseling Reageren
Silverbyte Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Maar zo klein vond ik de countryside in San Andreas al niet hoor. Voor GTA-begrippen was dat een gigantisch gebied. Wel ben ik met jullie eens dat ze het nog wat meer kunnen uitwerken. Iets meer variatie in de dorpjes (ik wist soms zelf niet meer in welk gehucht ik was), kampeerterreinen, boerderijen met akkers, dat soort shit. Rockstar kennende zullen er ook nog wel ergens een paar lijken rondslingeren, wat natuurlijk weer de nodige speculaties en theorieën opwekt. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 (bewerkt) Heeft iemand enig idee waar die golfbaan ligt? Screencap: http://www.gtaforum.nl/index.php?app=gallery&module=images§ion=viewimage&img=6510 Of zal die er nog niet zijn geweest ten tijde van GTA SA? Bewerkt: 6 november 2011 door _Night-Men_ Reageren
KenRosenburg Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Heeft iemand enig idee waar die golfbaan ligt? Screencap: http://www.gtaforum.nl/index.php?app=gallery&module=images§ion=viewimage&img=6510 Of zal die er nog niet zijn geweest ten tijde van GTA SA? Blijft gokken maar ik denk aan de rand van de stad, richting Beverly Hills/Bel Air heb je veel van die country clubs, met erg grote banen in het echt. In GTA SA zat er toch ook een soort country club met tennisbaan in de stad, als je zegmaar vanaf die begraafplaats naar de bergen reed Reageren
Silverbyte Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 In San Andreas was er in San Fierro ook een golfvereniging te vinden, aan de rand van de stad. Maar die had heel veel hoogteverschillen, en de baan uit de screencap is vrij vlak. Ik ga er dus van uit dat deze golfbaan gewoon nieuw is in het spel. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 @ Mythbuster Natuurlijk zal gta NIET stoppen waar haal je dat ineens vandaan. grand theft auto gaat nog wel een aantal jaar door denk ik hoor. het verkoopt goed. het is de beste in zijn genre dus waarom zouden ze na deel 5 stoppen ??? Nee dat zie ik niet gebeuren hoor. wel gaat dit de beste gta worden tot nu toe dat geloof ik graag. MythBuster bedoelt wellicht dat ze hier álles uit de kast gaan halen, alles dat erin kan gaat erin, de map wordt ook zo groot als kan. Verwacht anders wel niet snel een evenwaardige opvolger, de volgende paar GTA's gaan wellicht wat kleiner en bescheidener zijn, dit wordt een pronkstuk van hun kunnen. Reageren
KenRosenburg Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 @ Mythbuster Natuurlijk zal gta NIET stoppen waar haal je dat ineens vandaan. grand theft auto gaat nog wel een aantal jaar door denk ik hoor. het verkoopt goed. het is de beste in zijn genre dus waarom zouden ze na deel 5 stoppen ??? Nee dat zie ik niet gebeuren hoor. wel gaat dit de beste gta worden tot nu toe dat geloof ik graag. MythBuster bedoelt wellicht dat ze hier álles uit de kast gaan halen, alles dat erin kan gaat erin, de map wordt ook zo groot als kan. Verwacht anders wel niet snel een evenwaardige opvolger, de volgende paar GTA's gaan wellicht wat kleiner en bescheidener zijn, dit wordt een pronkstuk van hun kunnen. Waarom zouden de volgende GTA's kleiner worden? Dit wordt waarschijnlijk de laatste GTA van dit console era, PS4 zit er aan te komen zal vast wel een aankondiging van komen op een volgende E3. Wie weet wat de mogelijkheden daarop zijn, denk niet dat ze dan weer terug gaan naar een bescheiden map. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Inderdaad, de volgende GTA's worden wat mij betreft alleen maar groter. GTA V zal waarschijnlijk de laatste GTA zijn voor op de huidige generatie consoles. Ik denk dat ze nu alle kracht uit de Xbox 360 en PS3 gaan halen zodat ze kunnen verder bouwen op de volgende generatie consoles. Reageren
Big Boss Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 In San Andreas was er in San Fierro ook een golfvereniging te vinden, aan de rand van de stad. Maar die had heel veel hoogteverschillen, en de baan uit de screencap is vrij vlak. Ik ga er dus van uit dat deze golfbaan gewoon nieuw is in het spel. In het noorden van Las Venturas zat ook nog een golfterrein, en dat is bijna helemaal vlak. Vergeet dat niet. Verder heb ik nog twee punten om over te speculeren. Punt 1: Waar gaat de snelweg heen die uit Los Santos loopt, naar waar in principe Las Venturas zou moeten liggen? Punt 2: Hoe willen ze de map 'unlockable' maken? Het is nog nooit zo geweest dat de hele map in een keer vrijkwam. Bovendien bestaat Los Angeles/Los Santos bestaat nou eenmaal niet uit eilanden zoals Liberty en Vice, wat het nog bijzonder moeilijk maakt. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Punt 1: Waar gaat de snelweg heen die uit Los Santos loopt, naar waar in principe Las Venturas zou moeten liggen? Ligt eraan welke Interstate je bedoelt, maar ik ga er vanuit dat je Interstate 5 bedoelt, ook wel bekend als de Los Puerta Fwy. Ik denk zelf dat de snelweg, die van noord naar zuid loopt, naar Bakersfield en San Diego zou kunnen gaan. Deze steden liggen zo'n 200km van Los Angeles vandaan, terwijl je voor Las Vegas al 420km moet rijden, Mocht Rockstar het spel echt willen afspelen rond Los Santos, dan zijn deze steden veel relevanter met betrekking tot de afstanden. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Ik denk eigelijk dat hij de I-2 (Las Perra Fwy?) bedoelt, die verlaat LS langs Vinewood (naar wat we al hebben gezien) - de I-5 verlaat zowel langs het zuiden als het noorden de stad maar niet langs Vinewood. Reageren
Dippie Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Punt 2: Hoe willen ze de map 'unlockable' maken? Het is nog nooit zo geweest dat de hele map in een keer vrijkwam. Bovendien bestaat Los Angeles/Los Santos bestaat nou eenmaal niet uit eilanden zoals Liberty en Vice, wat het nog bijzonder moeilijk maakt. Als er achter de bergen nog steden liggen, kunnen de bergketen als 'grens' gebruiken. Dat de bergtunnels en bergwegen zijn afgesloten wegens steenlawine-gevaar.. Het is ook maar een idee van mijn kant.. Dan zit je er natuurlijk nog wel mee dat je waarschijnlijk met vliegtuigen over de bergen kunt komen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.