thebig Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 In San Andreas was er in San Fierro ook een golfvereniging te vinden, aan de rand van de stad. Maar die had heel veel hoogteverschillen, en de baan uit de screencap is vrij vlak. Ik ga er dus van uit dat deze golfbaan gewoon nieuw is in het spel. In het noorden van Las Venturas zat ook nog een golfterrein, en dat is bijna helemaal vlak. Vergeet dat niet. Verder heb ik nog twee punten om over te speculeren. Punt 1: Waar gaat de snelweg heen die uit Los Santos loopt, naar waar in principe Las Venturas zou moeten liggen? Punt 2: Hoe willen ze de map 'unlockable' maken? Het is nog nooit zo geweest dat de hele map in een keer vrijkwam. Bovendien bestaat Los Angeles/Los Santos bestaat nou eenmaal niet uit eilanden zoals Liberty en Vice, wat het nog bijzonder moeilijk maakt. Er was inderdaad een golfterrein in SF en eentje in LV. Alleen zie je op de golfbaan in de trailer duidelijk de skyline van Los Santos. Het is dus gewoon een volledig nieuwe golfbaan. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Maar daar kunnen ze gewoon weer de bekende Wanted Level techniek toepassen. Zodra je over dat gebergte vliegt terwijl dat eigenlijk niet de bedoeling is, krijg je meteen het hele politiekorps achter je aan. Ik denk dat spelers het dan wel uit hun hoofd laten de rest van de map voortijdig te verkennen. Reageren
Dippie Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Maar daar kunnen ze gewoon weer de bekende Wanted Level techniek toepassen. Zodra je over dat gebergte vliegt terwijl dat eigenlijk niet de bedoeling is, krijg je meteen het hele politiekorps achter je aan. Ik denk dat spelers het dan wel uit hun hoofd laten de rest van de map voortijdig te verkennen. Er moet toch wel een realistische reden zijn voordat je het hele politiekorps achter je aan krijgt? Het kan niet zo zijn van: "Steenlawinegevaar, dus als ik er overheen vlieg heb ik daar geen last van, maar van waar dat hele politiekorps?" Reageren
Silverbyte Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Rockstar kennende verzinnen ze daar wel een verhaal omheen. Terrorismedreiging bijvoorbeeld. Het lijkt mij in ieder geval een stuk aannemelijker dan een onzichtbare muur waar je ineens tegenaan knalt. Reageren
blackops Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Trailer vergelijking uit SA en V http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ftk3f_0WZww je kan mooi het verschil zien tussen SA en V Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Wat dachten jullie van deze heel simpele oplossing: Zolang je de andere gebieden nog niet hebt vrijgespeeld kun je überhaupt niet vliegen, zoals in GTA: San Andreas Reageren
Davedavy Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Wat dachten jullie van deze heel simpele oplossing: Zolang je de andere gebieden nog niet hebt vrijgespeeld kun je überhaupt niet vliegen, zoals in GTA: San Andreas Maar dat kon wel, je pakte een busje en je klom over het hek Reageren
Scarface92 Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Wat dachten jullie van deze heel simpele oplossing: Zolang je de andere gebieden nog niet hebt vrijgespeeld kun je überhaupt niet vliegen, zoals in GTA: San Andreas Maar dat kon wel, je pakte een busje en je klom over het hek Je kon de vliegtuigen pas betreden als je beschikte over een Pilot license die je kreeg na het behalen van de Flight School missies. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Wat dachten jullie van deze heel simpele oplossing: Zolang je de andere gebieden nog niet hebt vrijgespeeld kun je überhaupt niet vliegen, zoals in GTA: San Andreas Maar dat kon wel, je pakte een busje en je klom over het hek Je kon de vliegtuigen pas betreden als je beschikte over een Pilot license die je kreeg na het behalen van de Flight School missies. Daar weet ik niets van, zoals Davy zij kon ik met dit op het vliegveld komen, gewoon een dodo of shamal ofzo pakken en gaan vliegen, enige nadeel was dat als je uit LS ging je uit de lucht werd geschoten door hydra's. Reageren
Rivel Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Wat dachten jullie van deze heel simpele oplossing: Zolang je de andere gebieden nog niet hebt vrijgespeeld kun je überhaupt niet vliegen, zoals in GTA: San Andreas Maar dat kon wel, je pakte een busje en je klom over het hek Je kon de vliegtuigen pas betreden als je beschikte over een Pilot license die je kreeg na het behalen van de Flight School missies. Dat klopt niet, althans grotendeels niet. Je kan al van het begin van het spel vliegen met een Dodo. Gewoon over de muur kruipen bij LS Airport en je kon ermee vliegen. Als je verder vloog dan je mocht kreeg je gewoon het hele politiekorps achter je. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 (bewerkt) Ja dat is inderdaad waar, maar ik bedoelde eigenlijk meer dat je dan officieel toegang had tot de Airports als je beschikte over zo'n Pilot license. Bewerkt: 6 november 2011 door GrandTheftTwano Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Logisch, jij had het over toegang krijgen, de heren hier voor je hebben het over toegang forceren, da's heel andere koek. Reageren
thebig Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Logisch, jij had het over toegang krijgen, de heren hier voor je hebben het over toegang forceren, da's heel andere koek. Jup Maar over de omgeving. Ik heb zonet GTA SA weer eens uitgespeeld (hehe ;p). Toen de aftiteling kwam, kwam ik tot het besef dat het team die de omgeving bouwt, nooit helemaal samenwerkt. Daarmee wil ik zeggen: ze bouwen niet eerst LS, dan SF en dan LV, maar ze splitsen op en bouwen elk een deel. Waarschijnlijk hebben ze dit ook gedaan voor GTA IV (elk een eilandje) en als ze het weer zouden doen voor GTA V, dan zouden er wel eens meerdere steden/dorpen kunnen opduiken. Natuurlijk zal er voor deze GTA wel een apart team zijn voor Los Santos en eentje voor de omgeving, maar waarom geen derde of vierde team dat aan nog iets bouwt? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Logisch, jij had het over toegang krijgen, de heren hier voor je hebben het over toegang forceren, da's heel andere koek. Je hebt gelijk, had het anders moeten formuleren. Maar goed, ik had liever een Pilot license voordat ik in een vliegtuig stapte, vaak werd je vrijwel direct met de grond gelijk gemaakt door de achtervolgende Hydra's. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Ik denk eigelijk dat hij de I-2 (Las Perra Fwy?) bedoelt, die verlaat LS langs Vinewood (naar wat we al hebben gezien) - de I-5 verlaat zowel langs het zuiden als het noorden de stad maar niet langs Vinewood. Hoe kan je uit de trailer concluderen dat het de Interstate 2 is terwijl er helemaal geen goed zichtbare wegwijzers boven de snelweg hangen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.