Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ze hebben gewoon de map van San Andreas bewerkt en hem in het menu van GTA IV gezet

R* zou nooit dezelfde menustijl gebruiken die ze ook al in IV hebben gebruikt, en dezelfde soort map zullen ze ook niet precies hetzelfde maken ook al is het nu weer in San Andreas

Vergelijk maar

Sanandreasradar.jpg

gta_v_2_0.jpg

Bewerkt: door Jarno91
  • Reacties 748
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

97

• thebig

70

• OG-J

57

• $NeoSyp$

29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Fake tot het tegendeel bewezen is, hij ziet er aardig realistisch uit en de map lijkt altijd kleiner dan dat die in het spel is.

Het zou best de echte map kunnen zijn hoor, GTA V is op dezelfde engine als GTA IV

Hier ff een voorbeeld van GTA III en GTA San andreas, ook op de zelfde engine :

3115_screen01.jpggtamenuxe4.jpg

Om een discussie te verkomen, ik weet dat dit plaatje hetzelfde menu als de orginele GTA 3 is, maar wel de zelfde indeling

Bewerkt: door Zombiespeed
Geplaatst:

Is het iemand al opgevallen dat de map erg op die scheur in de 'Next Stop.' poster lijkt???

Het lijkt me een beetje te voor de hand liggend...

Geplaatst:

Is het iemand al opgevallen dat de map erg op die scheur in de 'Next Stop.' poster lijkt???

Op welke manier lijkt ze er op dan? Ik vind de gelijkenissen maar beperkt hoor.

@Zombiespeed: de IV-eramaps zijn niet meer in kleur... in ieder geval geen fletse kleuren zoals op die kaart, dat werd enkel toegepast in VC en SA.

Geplaatst:

@Phoenix, Je moet alleen naar het 'main' eiland kijken met LS, tot aan die rivier zeg maar. Lijkt er in mijn opinie toch wel erg veel op...

Geplaatst:

San Andreas is de grootste map van alle GTA's en die vind jij klein :?

Je doet er best lang over om helemaal van boven tot onderin de map te komen

Meerdere bronnen (al dan niet betrouwbaar), maar ook R* die ergens zei dat het de grootste en meest ambitieuze GTA ooit wordt.

Bewerkt: door Phoenyxar
Geplaatst:

Meerdere bronnen (al dan niet betrouwbaar), maar ook R* die ergens zei dat het de grootste en meest ambitieuze GTA ooit wordt.

Ah okay, ik zie het, dit:

Developed by series creator Rockstar North' date=' Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches in the largest and most ambitious game Rockstar has yet created.[/quote']

Daar staat niet letterlijk in dat de map groter wordt dan GTA: SA. Dat Los Santos groter wordt, dat geloof ik maar al te graag, en de 'surrounding hills, countryside en beaches' zullen ook wel ruim zijn, maar ook weer niet zó ruim.

Wel denk ik dat de map in ieder geval groter aan gaat voelen, zonder meer ruimte te verspillen. In GTA IV bijvoorbeeld, was de map ook kleiner, maar ook overal een stuk overweldigender dan in San Andreas, waardoor het geheel toch als enorm groot aanvoelde.

Geplaatst:

Wel, ik vond Liberty City ook wel al groot aanvoelen, ergens heb ik gelezen dat Los Santos 4 (-5) maal groter wordt dan het huidige Liberty City en de omgeving rond LS is 11 keer groter dan LC.

Maar geen van die getallen zijn echt echt bevestigt, het blijven speculaties... het blijft wachten op de tweede trailer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...