Jarno91 Geplaatst: 17 november 2011 Rapport Geplaatst: 17 november 2011 (bewerkt) Ze hebben gewoon de map van San Andreas bewerkt en hem in het menu van GTA IV gezet R* zou nooit dezelfde menustijl gebruiken die ze ook al in IV hebben gebruikt, en dezelfde soort map zullen ze ook niet precies hetzelfde maken ook al is het nu weer in San Andreas Vergelijk maar Bewerkt: 17 november 2011 door Jarno91 Reageren
funnygangsta Geplaatst: 17 november 2011 Rapport Geplaatst: 17 november 2011 Ik weet het niet hoor... Het zou zomaar eens echt kunnen zijn Reageren
PimFRFC Geplaatst: 18 november 2011 Rapport Geplaatst: 18 november 2011 Fake tot het tegendeel bewezen is, hij ziet er aardig realistisch uit en de map lijkt altijd kleiner dan dat die in het spel is. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 18 november 2011 Rapport Geplaatst: 18 november 2011 (bewerkt) Het zou best de echte map kunnen zijn hoor, GTA V is op dezelfde engine als GTA IV Hier ff een voorbeeld van GTA III en GTA San andreas, ook op de zelfde engine : Om een discussie te verkomen, ik weet dat dit plaatje hetzelfde menu als de orginele GTA 3 is, maar wel de zelfde indeling Bewerkt: 18 november 2011 door Zombiespeed Reageren
GTARM Geplaatst: 18 november 2011 Rapport Geplaatst: 18 november 2011 De map is erg mooi gemaakt, maar geloof niet dat het de echte map is of een uitgelekte. Reageren
Jeltoy Geplaatst: 18 november 2011 Rapport Geplaatst: 18 november 2011 Is het iemand al opgevallen dat de map erg op die scheur in de 'Next Stop.' poster lijkt??? Het lijkt me een beetje te voor de hand liggend... Reageren
Jarno91 Geplaatst: 18 november 2011 Rapport Geplaatst: 18 november 2011 Ja kijk hier maar eens Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 november 2011 Rapport Geplaatst: 18 november 2011 Is het iemand al opgevallen dat de map erg op die scheur in de 'Next Stop.' poster lijkt??? Op welke manier lijkt ze er op dan? Ik vind de gelijkenissen maar beperkt hoor. @Zombiespeed: de IV-eramaps zijn niet meer in kleur... in ieder geval geen fletse kleuren zoals op die kaart, dat werd enkel toegepast in VC en SA. Reageren
Jeltoy Geplaatst: 18 november 2011 Rapport Geplaatst: 18 november 2011 @Phoenix, Je moet alleen naar het 'main' eiland kijken met LS, tot aan die rivier zeg maar. Lijkt er in mijn opinie toch wel erg veel op... Reageren
Fatcat Geplaatst: 18 november 2011 Rapport Geplaatst: 18 november 2011 Gelukkig is het nu wel groter. Vond GTA: SA toch best wel klein. Reageren
Jarno91 Geplaatst: 18 november 2011 Rapport Geplaatst: 18 november 2011 San Andreas is de grootste map van alle GTA's en die vind jij klein Je doet er best lang over om helemaal van boven tot onderin de map te komen Reageren
SpacyColours Geplaatst: 18 november 2011 Rapport Geplaatst: 18 november 2011 Wie zegt trouwens dat de map nu groter wordt? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 november 2011 Rapport Geplaatst: 18 november 2011 (bewerkt) Meerdere bronnen (al dan niet betrouwbaar), maar ook R* die ergens zei dat het de grootste en meest ambitieuze GTA ooit wordt. Bewerkt: 18 november 2011 door Phoenyxar Reageren
SpacyColours Geplaatst: 18 november 2011 Rapport Geplaatst: 18 november 2011 Meerdere bronnen (al dan niet betrouwbaar), maar ook R* die ergens zei dat het de grootste en meest ambitieuze GTA ooit wordt. Ah okay, ik zie het, dit: Developed by series creator Rockstar North' date=' Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches in the largest and most ambitious game Rockstar has yet created.[/quote']Daar staat niet letterlijk in dat de map groter wordt dan GTA: SA. Dat Los Santos groter wordt, dat geloof ik maar al te graag, en de 'surrounding hills, countryside en beaches' zullen ook wel ruim zijn, maar ook weer niet zó ruim. Wel denk ik dat de map in ieder geval groter aan gaat voelen, zonder meer ruimte te verspillen. In GTA IV bijvoorbeeld, was de map ook kleiner, maar ook overal een stuk overweldigender dan in San Andreas, waardoor het geheel toch als enorm groot aanvoelde. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 november 2011 Rapport Geplaatst: 18 november 2011 Wel, ik vond Liberty City ook wel al groot aanvoelen, ergens heb ik gelezen dat Los Santos 4 (-5) maal groter wordt dan het huidige Liberty City en de omgeving rond LS is 11 keer groter dan LC. Maar geen van die getallen zijn echt echt bevestigt, het blijven speculaties... het blijft wachten op de tweede trailer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.