Jump to content

[GFX] GTA V Cover Contest Stemtopic


-Matthijs-

  

55 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke cover vind jij het mooist?

    • BiglifeRPG
      1
    • Exmpletree
      5
    • SpacyColours
      3
    • Hiphoppah
      19
    • Jacky-2007
      10
    • .Levi.
      16


Recommended Posts

post-7574-1320376127,09.png

Welkom in het stemtopic voor de GTA V Cover Contest! Stemmen kun je doen door in de poll de maker van je favoriete cover te kiezen. Uiteraard kun je in dit topic ook reageren op de ingezonden covers. Stemmen kan t/m 23 november!



Klik op de covers voor een grotere weergave!

BiglifeRPG

15ez75y.png

Exmpletree

317d10n.png

SpacyColours

ju7t3a.png

Hiphoppah

md35vt.png

Jacky-2007

2yki8th.png

.Levi.

2j3h205.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was aan het twijfelen tussen Jacky hippo en Levi, die van jacky vind ik heel leuk gedaan, maar de voorkant heeft me net iets te grote vlakken :(.

En ik vind dat hippa net iets betere scenes heeft gekozen dan Levi, dus ik ga voor Hippa!

Link to comment
Delen op andere websites

Jaaaa hoor staan er ineens allemaal goeie tussen! =( En dan mijn Paint-"creatie" ertussen. :puh:

Als ik zou mogen stemmen, zou ik probably die van BiglifeRPG kiezen. Maar die anderen zijn ook allemaal nice. Zeg maar, als Rockstar de cover van 1 van jullie zouden gaan gebruiken voor de echte GTA V, zou niemand iets onprofessioneels merken. =)

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was sterk aan het twijfelen tussen Hiphoppah en .Levi., maar mijn stem gaat toch uit naar .Levi. omdat ik hem iets beter afgewerkt vind. Maar Hiphoppah komt erg dichtbij, ook een hele mooie!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga voor Hiphoppa. Hiphoppa, jacky en levi hebben alle drie ongeveer hetzelfde, maar bij jacky vind ik dat de scenes niet helemaal tot hun recht komen op de cover, bij levi vind ik het jammer van de hardlopende 'CJ' dat je zijn voet ziet, ik had daar zijn hoofd laten zien, of totaal iets anders als het niet pastte. Verder heeft Hiphoppa de mooiste screens uitgekozen.

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kies ook Hiphoppah, de scenes zijn beter gekozen vind ik.

Sommige vakjes bij de anderen lijken wat leeg of zijn niet echt goed gecombineerd.

Toch prachtig gemaakt allemaal, ik zou het zelf niet kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de hoesjes van eerdere GTA's er maar eens bijgepakt, want ik vind sowieso dat GTA V eenzelfde ontwerp moet hebben. Dan vallen er dus al meteen een paar af. Dan zie ik dat sommigen een paar grote plaatjes hebben genomen, terwijl het er eigenlijk meerdere kleine moeten zijn. En tenslotte heeft elke GTA linksboven duidelijk herkenbaar een voertuig. Mijn winnaar is Hiphoppah.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik koos eerst voor Levi, maar na wat beter te kijken vind ik die van Hippo toch iets beter. De scenes die Hippo heeft uitgekozen zijn beter naar mijn mening ;)

Bewerkt: door Fezz
Link to comment
Delen op andere websites

Er vielen mij gelijk twee dingen op;

- De covers van BiglifeRPG en SpaceyColors hebben niet het uiterlijk dat de andere GTA-covers wel hadden

- De cover van Exempletree heeft naar mijn mening te dikke scheidingslijnen.

Uiteindelijk heb ik gekozen voor... (tromgeroffel) ... Hiphoppah :D Alhoewel de covers van Levi en Jacky-2007 er zeker niet voor onderdoen ;)

Waarom? Omdat ik vind dat deze cover het beste bij de voorgaande GTA-covers past.

Ook ik heb een paar covers gepakt en het viel me op dat er op geen een screen/art van de hele omgeving staat. Dit is bij Levi's cover een paar keer het geval.

Daarnaast vind ik dat de kleurkeuze bij de cover van Hiphoppah beter zijn.

Als laatste wil ik opmerken dat er op de achterkant van Jacky-2007's cover geen ruimte is gelaten voor een tekst over het verhaal. Dit is op de andere covers wel het geval. Ik snap natuurlijk ook wel dat je nog niet weet welk verhaal er in GTA V zit, maar dan had je bijvoorbeeld Lorum Ipsum kunnen gebruiken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...