Jump to content

[GFX] GTA V Cover Contest Stemtopic


-Matthijs-

  

55 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke cover vind jij het mooist?

    • BiglifeRPG
      1
    • Exmpletree
      5
    • SpacyColours
      3
    • Hiphoppah
      19
    • Jacky-2007
      10
    • .Levi.
      16


Recommended Posts

Jacky-2007, waarom; Gewoon. Deze spreekt mij het meeste aan. Wel snap ik niet goed waarom je die weerspiegeling deed maar goed. Hij is mooi!

De weerspiegeling wordt vaak gebruikt om covers te showen op websites ;)

_______________________________________________________

BiglifeRPG:

Het idee achter de cover is leuk maar past niet echt in de GTA style. Wel leuk dat je de ESRB en Rockstar logo's hebt gebruikt.

Exmpletree:

Leuk is de style van GTA! Ook leuk dat je overal aan hebt gedacht zoals de logo's en het Playstation hoesje. Het idee om het cartoon effect te creëren is er niet helemaal uitgekomen. Jammer van de grijze lijnen.

SpacyColours:

Jammer dat het er nogal painterig uit ziet. Het idee is leuk maar daardoor ziet het er een beetje slordig uit. Als het roze groen had gemaakt en het logo niet doorzichtig had gemaakt het er stukken beter uit had gezien.

Jacky-2007:

Leuk dat je ook een zij- en achterkant heb! Het ziet er zeer realistisch uit doordat je alle tekst gebruikt die ook op een echte GTA cover staat, alleen is er geen ruimte meer voor het verhaal.

.Levi.:

Mijn stem gaat uit naar deze cover. Hij ziet er realistisch uit. Wel jammer dat sommige plaatjes een beetje slecht uitgeknipt zijn.

(Iedereen bedankt voor de stemmen! :D)

Bewerkt: door Hiphoppah
Link to comment
Delen op andere websites

Jacky-2007, waarom; Gewoon. Deze spreekt mij het meeste aan. Wel snap ik niet goed waarom je die weerspiegeling deed maar goed. Hij is mooi!

De weerspiegeling wordt vaak gebruikt om covers te showen op websites ;)

_______________________________________________________

Ah ok, dat wist ik dan niet, ben ook niet zo diep in de Photoshop wereld :puh:, maar ik vond ze eigenlijk allemaal wel mooi. Heb toch de keuze voor Jacky niet ongewijzigd.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn viel keuze viel tussen de designs van Exmpletree, Hiphoppah en .Levi. Door de wat mislukte cartoon-achtige stijl van Exmpletree is die bij mij afgevallen, maar wel leuk geprobeerd. .Levi. en Hiphoppah hebben dezelfde soort design die mij het meest bevalt. Mijn stem is uiteindelijk naar Hiphoppah gegaan, vanwege zijn net iets betere keuze van afbeeldingen.

@Hierboven: Je bent een te laat met je inzending. De stemronde loopt al en de deadline is al een paar dagen verstreken.

Bewerkt: door Jesperkaj
Link to comment
Delen op andere websites

Ahh jammer .Nicole., als je had meegedaan had je een goeie kans gemaakt. Mooi gedaan! =)

Bedankt voor de stemmen, het zijn er al 3 meer dan ik aanvankelijk had verwacht. :dans:

Ik ga toch maar stemmen, en wel op BigLifeRPG (zoals ik in m'n vorige post al zei). Waarom? Ik vind de zijne het mooiste. De anderen zijn echte GTA-style covers, maar ik vind originaliteit leuker dan traditie, en dan nog vind ik BigLifeRPG's cover gewoon mooier.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb voor Levi gekozen, aangezien hij als enige één thema aanhoudt in zijn design. Het sporten en de rust die het design uitstraalt vind ik erg mooi. De rest heeft allemaal plaatjes door elkaar heen. Vandaar mijn stem.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...