Jump to content

12 Extremely Disappointing Facts About Popular Music


Puma

Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    4

  • S-te-Fan

    3

  • Phoenyxar

    3

  • Guardian1980

    2

  • 4 maanden later...

Ieder heeft er een ander mening over maar ik kijk er zelf niet van op, hoe groot de legendes ook zijn of waren en het prijs getal je kunt het niet vergelijken. Toen en nu is anders in zoveel opzichten.

Er zijn meer mensen nu, er is internet en meer media, het wordt sneller verspreid of bekend logisch dat sommige dan zo groot zijn of meer hebben dan degene van vroeger. Bovendien zijn het ook andere tijden en smaken zelfs in de muziek.

Als dat niet het geval was, zou je toch iets heel anders zien. Dan zijn degene die hier genoemd worden gewoon standaard.

Justin bieber zou destijds nooit al een legende zijn op deze leeftijd, die heeft alles mee omdat de media world wide is.

Als men eens stopte met Radio 538 luisteren alleen maar "omdat de rest dat ook doet", krijgen we wellicht eens wat andere gezichten op de Music Awards. Wellicht zelfs mensen die het verdienen. Justin Bieber en Bruno Mars eruitflikkeren bij Pop & Rock, en maak daar gewoon Linkin Park van en de andere redelijk bekende culthits.

Ja heb de music awards gezien eigenlijk voor de 1e keer, was erg verbaasd erover.

Zowat alle prijzen gaan naar de nieuwelingen en de bekendste, en mooie songs of de echte muziek mensen maakten geen kans?

Britney spears die een eer tribute kreeg? nou ben ik wel fan van haar maar vooral van het vroegere werk. Ze wordt een legende genoemd en geprijsd om dingen. Ik kom er met me hoofd niet bij? Ze schijnt slechter geworden te zijn, heeft dingen gedaan die haar niet populair maken, en geroemd om een lied die ik nou niet bepaald goed vind. Nou maakt me dat allemaal niet uit, maar het is een rare gekke wereld.

Link to comment
Delen op andere websites

Muziek verandert want de smaak van de mensheid verandert. Jammer genoeg verandert mijn smaak zelden dus vind ik het wel jammer dat de hiphop waar ik naar luister al jaren niet meer op de radio te horen is. Gelukkig hebben we internet, en blijkt hardcore hiphop nog degelijk te bestaan:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...