Hanneswasco Geplaatst: 31 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2011 Alle bovenstaande leden toegevoegd aan de deelnemerslijst, waarmee er al 13 leden zich ingeschreven hebben! @bassieboy35: elke ronde duurt één week, zodat iedereen wel eens de tijd moet vinden om in zijn favoriete GTA te duiken en een mooie screenshot te maken. @PrioXCoMBo: dat je geen goede apparatuur hebt om kwaliteitsvolle screenshots te nemen maakt op zich niet zo veel uit, het gaat hem in vele gevallen over de originaliteit van de afbeelding. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2011 Count me in! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2011 Leuk! Schrijf mij ook maar in! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2011 (bewerkt) dit word denk ik wel de drukste Photo contest Bewerkt: 31 december 2011 door AeroCool Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2011 Ook ik doe graag weer eens mee aan een mooie wedstrijd, ik ben van de partij! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2011 Waarschijnlijk ga ik keihard falen maar ja.. Schrijf mij ook maar in Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
norik Geplaatst: 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2011 (bewerkt) Ik niet,mijn foto's die ik serieus maak mogen in de fail topic. Bewerkt: 31 december 2011 door norik Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 31 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2011 Alle bovenstaande, behalve norik, uiteraard, ingeschreven. Succes! dit word denk ik wel de drukste Photo contest Dat ziet er wel naar uit, op de tweede dag al 17 deelnemers! Nu maar hopen dat ook daadwerkelijk iedereen foto's inzend. Ik niet,mijn foto's die ik serieus maak mogen in de fail topic. Dan vermoed ik dat de foto's wel wat humor in zich hebben. Foto's waarop veel gestemd kunnen worden dus. Doe gewoon mee en zie hoe het verloopt?! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2011 Ik doe ook mee! Ik moet er wel gelijk bij vermelden dat ik waarschijnlijk niet elke ronde wat kan inleveren, i.v.m m'n werk. (2 weken thuis, 2 weken weg..) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2011 Ik doe wel mee! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2012 Ik doe mee! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2012 Count me in Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2012 (bewerkt) hey patrick leuk dat je mee doet ik zie je eigelijk voor het eerst mee doen ik weet niet of je met VC of SA photo contest mee heb gedaan maar met IV contest indergeval niet succes iedereen beste wensen trouwens Bewerkt: 1 januari 2012 door AeroCool Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Incognation Geplaatst: 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2012 Schrijf mij ook maar in Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2012 dit word wel de drukste photo contest ooit nu maar hopen dat iedereen ook een foto instuurt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts