Jump to content

[GTA] GTAGames Photo Contest - Vragen- en Inschrijvingstopic


Hanneswasco

Recommended Posts

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hanneswasco

    17

  • NandroDavids

    4

  • PrioX

    4

  • Big Boss

    3

Mag je ENB gebruiken? Of valt dat onder 'zichtbare modificaties'?

Daar had ik nog niet bij stilgestaan. Maar ENB Series valt inderdaad onder zichtbare modificaties en is dus niet toegelaten.

Mag je functies van trainers gebruiken? :) (Je ziet namelijk dat bijvoorbeeld iemand iets doet dus weet je dat er een modificatie is gebruikt)

Dat hangt er van af welke functie. Stuur me anders even in een PB waarover je het concreet hebt en dan zal ik zeggen of het mag of niet. ;)

Ik meld mij ook aan :)

Ingeschreven.

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik vragen waarom Imageshack gebruikt word? Iemand die een beetje op de hoogte is weet wel dat Imageshack enorm traag is en kan nogal tegenwerken. :{ De vergrote versie van bijvoorbeeld Foto 6 en nog een berg andere foto's doet 't niet eens, geeft 404 error.

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik vragen waarom Imageshack gebruikt word? Iemand die een beetje op de hoogte is weet wel dat Imageshack enorm traag is en kan nogal tegenwerken. :{ De vergrote versie van bijvoorbeeld Foto 6 en nog een berg andere foto's doet 't niet eens, geeft 404 error.

Die error komt omdat ik een verkeerde link heb gegeven (een backslash te veel op het einde). Ik wist niet dat Imageshack enorm traag was, welke afbeeldingshost raad je me dan aan?

Valt het op dat er massaal gestemd wordt op de GTA IV screenshots? Beetje bevooroordeeld door de graphics?

Dat zou ik niet onmiddellijk zeggen: kijk maar naar Foto 11, welke een foto van een TV-scherm is en toch al enkele keren op gestemd is. Ik denk dat het gewoon toeval is en hoop dat iedereen stemt op originaliteit en eventueel mooiheid, maar niet op de kwaliteit van het spel of de resolutie van de foto.

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik vragen waarom Imageshack gebruikt word? Iemand die een beetje op de hoogte is weet wel dat Imageshack enorm traag is en kan nogal tegenwerken. :{ De vergrote versie van bijvoorbeeld Foto 6 en nog een berg andere foto's doet 't niet eens, geeft 404 error.

Die error komt omdat ik een verkeerde link heb gegeven (een backslash te veel op het einde). Ik wist niet dat Imageshack enorm traag was, welke afbeeldingshost raad je me dan aan?

Ik gebruik persoonlijk Photobucket, werkt erg fijn en is handig als je meerdere foto's tegelijk wilt uploaden. Maar met Tinypic heb ik ook geen problemen mee. Beide laden erg snel. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...