Jump to content

[GTA] GTAGames Photo Contest - Vragen- en Inschrijvingstopic


Hanneswasco

Recommended Posts

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hanneswasco

    17

  • NandroDavids

    4

  • PrioX

    4

  • Big Boss

    3

$NeoSpy$

LMFAAAAAAAAAAAAAAOOO!!!! :7

Ik wil ook wel meedoen, maar kan iemand me even uitleggen hoe je een (mooie) foto maakt in IV?

PS: Sorry voor m'n post in het andere topic, ik had beide topics openstaan in Firefox en ik was blijkbaar een beetje verstrooid..:cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil ook wel meedoen, maar kan iemand me even uitleggen hoe je een (mooie) foto maakt in IV?

Als je de PC-versie hebt kan je handig met de Video Editor een foto maken.

In alle versies (consoles en PC) kan je leuke foto's maken als je de radar uitzet, dan tegen iets aanleunt en dan achteruit kijkt (met de linker? analoge stick of C). Dit resulteert in een foto zonder Niko erop.

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

Ik wil ook wel meedoen, maar kan iemand me even uitleggen hoe je een (mooie) foto maakt in IV?

Als je een PC hebt.

Zal ik inderdaad de Video Editor gebruiken.

Bewerkt: door AeroCool
Link to comment
Delen op andere websites

Mooie vraag. Ik ging dit eigenlijk pas volgende week bekend maken, samen met de opening van het stemtopic.

Ik zal elke week een post in het stemtopic plaatsen met daarin alle afbeeldingen en hun eventuele onderschrift, zonder te vermelden van wie deze zijn, zo ben ik er zeker(der) van dat iedereen objectief zijn mening geeft. Daarna mag iedereen een week lang zijn top 3 geven in het topic. Elke keer dat een afbeelding in een top 3 komt krijgt deze, afhankelijk van welke positie in de top, enkele punten. Dit zal één punt voor de derde plaats zijn, twee punten voor de tweede, en drie punten voor de eerste plaats. Het is uiteraard de bedoeling om zoveel mogelijk punten te scoren.

De uitslag van een ronde zal niet onmiddellijk bekend gemaakt worden, zodat het spannend blijft wie er nu eigenlijk aan de leiding staat. Enkele weken na een ronde zal deze uitslag wél gepost worden, om toch een tipje van de sluier op te lichten.

Edit: er is een kleine verandering: het aantal punten een foto krijgt is niet afhankelijk van de positie. Elke foto in een top 3 krijgt evenveel punten.

Link to comment
Delen op andere websites

De uitslag van een ronde zal niet onmiddellijk bekend gemaakt worden, zodat het spannend blijft wie er nu eigenlijk aan de leiding staat. Enkele weken na een ronde zal deze uitslag wél gepost worden, om toch een tipje van de sluier op te lichten.

Nice! Goed bedacht, en maakt 't inderdaad mooi spannend :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Kan ik nog mee doen?

Ja. :Y Je kan je nog inschrijven tot 14 januari, 19u00. Hier eindigt de inschrijvingsperiode, maar ook de inleveringsperiode van de eerste ronde!

Ik heb je alvast ingeschreven. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...