Hanneswasco Geplaatst: 1 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2012 Al 23 ingeschreven deelnemers.
PrioX Geplaatst: 1 januari 2012 Rapport Geplaatst: 1 januari 2012 (bewerkt) Dit wordt een gezellige en spannende contest! Heb nu al zin om Libert City in te duiken om foto's te maken. Bewerkt: 1 januari 2012 door PrioXCoMBo
Venzio Geplaatst: 1 januari 2012 Rapport Geplaatst: 1 januari 2012 Ik doe mee, mag ik ook op mijn iPhone GTA III fotos maken en gebruiken?
End Of The Riot Geplaatst: 1 januari 2012 Rapport Geplaatst: 1 januari 2012 Ik wil ook wel is proberen. Schrijf mij ook maar in.
Hanneswasco Geplaatst: 1 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2012 Allemaal ingeschreven. Ik doe mee, mag ik ook op mijn iPhone GTA III fotos maken en gebruiken? Uiteraard, er mogen foto's genomen van alle GTA's op alle platformen.
AeroCool (gast) Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 hannes wanneer is de eerste ronde?
Hanneswasco Geplaatst: 3 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 hannes wanneer is de eerste ronde? Daarmee antwoord ik met een quote uit het hoofdtopic: Het thema van de eerste ronde zal 7 januari 2012 gepost worden in dit topic!
Incognation Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 Is het ook mogelijk, dat als je wint en je het keycord niet wilt, dat je die dan niet krijgt?
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 Is het ook mogelijk, dat als je wint en je het keycord niet wilt, dat je die dan niet krijgt? Ik denk het niet, maar mocht het wel zo het geval zijn, dan zal hij mogelijk aan een 'tweede winnaar' worden gegeven.
Hanneswasco Geplaatst: 3 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 Is het ook mogelijk, dat als je wint en je het keycord niet wilt, dat je die dan niet krijgt? Neen. De winnaar moet verplicht de keycord bij Joriz afhalen of 20 euro portokosten betalen. Uiteraard kan je, indien je de keycord niet wilt, deze niet krijgen.
AeroCool (gast) Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 Is het ook mogelijk, dat als je wint en je het keycord niet wilt, dat je die dan niet krijgt? Neen. De winnaar moet verplicht de keycord bij Joriz afhalen of 20 euro portokosten betalen. Uiteraard kan je, indien je de keycord niet wilt, deze niet krijgen. krijg je dan iets anders of heb je dan geen prijs?
Recommended Posts