Hanneswasco Geplaatst: 3 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2012 krijg je dan iets anders of heb je dan geen prijs? Dan krijg je niets in de plaats neen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2012 $NeoSpy$ LMFAAAAAAAAAAAAAAOOO!!!! Ik wil ook wel meedoen, maar kan iemand me even uitleggen hoe je een (mooie) foto maakt in IV? PS: Sorry voor m'n post in het andere topic, ik had beide topics openstaan in Firefox en ik was blijkbaar een beetje verstrooid.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 4 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2012 Ik wil ook wel meedoen, maar kan iemand me even uitleggen hoe je een (mooie) foto maakt in IV? Als je de PC-versie hebt kan je handig met de Video Editor een foto maken. In alle versies (consoles en PC) kan je leuke foto's maken als je de radar uitzet, dan tegen iets aanleunt en dan achteruit kijkt (met de linker? analoge stick of C). Dit resulteert in een foto zonder Niko erop. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2012 (bewerkt) Ik wil ook wel meedoen, maar kan iemand me even uitleggen hoe je een (mooie) foto maakt in IV? Als je een PC hebt. Zal ik inderdaad de Video Editor gebruiken. Bewerkt: 10 januari 2012 door AeroCool Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2012 http://nl.wikigta.org/wiki/Video_Editor_%28GTA_IV%29 Wikigta is m'n beste vriend als het over GTA gaat, ik kende F2 al, maar de rest is allemaal nieuw voor me. Thanks! /voeltzichnogsteedsnoob Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2012 Ik doe het anders. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2012 Ik doe ook wel mee! Alleen jammer dat er geen poedelprijs is! Nou ja, het gaat om het meedoen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2012 Ik doe ook wel mee. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2012 Leuk thema, ik ga meteen iets proberen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2012 Hoe werkt de puntentelling eigenlijk? Lijkt me vrij belangrijk om van tevoren vast te stellen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 7 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2012 Mooie vraag. Ik ging dit eigenlijk pas volgende week bekend maken, samen met de opening van het stemtopic. Ik zal elke week een post in het stemtopic plaatsen met daarin alle afbeeldingen en hun eventuele onderschrift, zonder te vermelden van wie deze zijn, zo ben ik er zeker(der) van dat iedereen objectief zijn mening geeft. Daarna mag iedereen een week lang zijn top 3 geven in het topic. Elke keer dat een afbeelding in een top 3 komt krijgt deze, afhankelijk van welke positie in de top, enkele punten. Dit zal één punt voor de derde plaats zijn, twee punten voor de tweede, en drie punten voor de eerste plaats. Het is uiteraard de bedoeling om zoveel mogelijk punten te scoren. De uitslag van een ronde zal niet onmiddellijk bekend gemaakt worden, zodat het spannend blijft wie er nu eigenlijk aan de leiding staat. Enkele weken na een ronde zal deze uitslag wél gepost worden, om toch een tipje van de sluier op te lichten. Edit: er is een kleine verandering: het aantal punten een foto krijgt is niet afhankelijk van de positie. Elke foto in een top 3 krijgt evenveel punten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2012 De uitslag van een ronde zal niet onmiddellijk bekend gemaakt worden, zodat het spannend blijft wie er nu eigenlijk aan de leiding staat. Enkele weken na een ronde zal deze uitslag wél gepost worden, om toch een tipje van de sluier op te lichten. Nice! Goed bedacht, en maakt 't inderdaad mooi spannend Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Isic Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2012 Kan ik nog mee doen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 7 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2012 Kan ik nog mee doen? Ja. Je kan je nog inschrijven tot 14 januari, 19u00. Hier eindigt de inschrijvingsperiode, maar ook de inleveringsperiode van de eerste ronde! Ik heb je alvast ingeschreven. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Isic Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2012 Nu nog een idee krijgen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts