Big Boss Geplaatst: 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2012 Mag je ENB gebruiken? Of valt dat onder 'zichtbare modificaties'? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2012 Mag je functies van trainers gebruiken? (Je ziet namelijk dat bijvoorbeeld iemand iets doet dus weet je dat er een modificatie is gebruikt) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rutger. Geplaatst: 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2012 Ik meld mij ook aan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 8 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2012 Mag je ENB gebruiken? Of valt dat onder 'zichtbare modificaties'? Daar had ik nog niet bij stilgestaan. Maar ENB Series valt inderdaad onder zichtbare modificaties en is dus niet toegelaten. Mag je functies van trainers gebruiken? (Je ziet namelijk dat bijvoorbeeld iemand iets doet dus weet je dat er een modificatie is gebruikt) Dat hangt er van af welke functie. Stuur me anders even in een PB waarover je het concreet hebt en dan zal ik zeggen of het mag of niet. Ik meld mij ook aan Ingeschreven. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2012 Ik meld me ook aan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2012 Ik heb me foto ingestuurd wie dat nog niet heeft gedaan die heeft nog 4 dagen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2012 Ik heb een zestal foto's gemaakt, maar geen idee welk ik moet insturen haha. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2012 (bewerkt) Nog 2 dagen Bewerkt: 12 januari 2012 door AeroCool Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2012 Ik heb een stuk of 40 foto's gemaakt. Moet alleen even kijken welke de beste inhoud heeft, aangezien de kwaliteit van de foto bagger is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lord-Vortex Geplaatst: 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2012 Ik doe mee! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 13 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2012 Ingeschreven. Vergeet niet dat vandaag, zaterdag 14 januari, de laatste dag is om nog een foto in te zenden. Ik aanvaard foto's tot 19u00! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2012 (bewerkt) Mag ik vragen waarom Imageshack gebruikt word? Iemand die een beetje op de hoogte is weet wel dat Imageshack enorm traag is en kan nogal tegenwerken. De vergrote versie van bijvoorbeeld Foto 6 en nog een berg andere foto's doet 't niet eens, geeft 404 error. Bewerkt: 14 januari 2012 door Basssss Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2012 Valt het op dat er massaal gestemd wordt op de GTA IV screenshots? Beetje bevooroordeeld door de graphics? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 14 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2012 Mag ik vragen waarom Imageshack gebruikt word? Iemand die een beetje op de hoogte is weet wel dat Imageshack enorm traag is en kan nogal tegenwerken. De vergrote versie van bijvoorbeeld Foto 6 en nog een berg andere foto's doet 't niet eens, geeft 404 error. Die error komt omdat ik een verkeerde link heb gegeven (een backslash te veel op het einde). Ik wist niet dat Imageshack enorm traag was, welke afbeeldingshost raad je me dan aan? Valt het op dat er massaal gestemd wordt op de GTA IV screenshots? Beetje bevooroordeeld door de graphics? Dat zou ik niet onmiddellijk zeggen: kijk maar naar Foto 11, welke een foto van een TV-scherm is en toch al enkele keren op gestemd is. Ik denk dat het gewoon toeval is en hoop dat iedereen stemt op originaliteit en eventueel mooiheid, maar niet op de kwaliteit van het spel of de resolutie van de foto. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2012 Mag ik vragen waarom Imageshack gebruikt word? Iemand die een beetje op de hoogte is weet wel dat Imageshack enorm traag is en kan nogal tegenwerken. De vergrote versie van bijvoorbeeld Foto 6 en nog een berg andere foto's doet 't niet eens, geeft 404 error. Die error komt omdat ik een verkeerde link heb gegeven (een backslash te veel op het einde). Ik wist niet dat Imageshack enorm traag was, welke afbeeldingshost raad je me dan aan? Ik gebruik persoonlijk Photobucket, werkt erg fijn en is handig als je meerdere foto's tegelijk wilt uploaden. Maar met Tinypic heb ik ook geen problemen mee. Beide laden erg snel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts