Hanneswasco Geplaatst: 15 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2012 Ik vind het hele mooie screenshots, ik vind het extra jammer dat ik de laatste dagen geen tijd meer had om zelf een screenshot te maken, want het is echt een leuke contest! Hanneswasco, kan ik de volgende rondes nog wel meedoen? :X Ik reageer even in het Vragen- en reactietopic. Als je deze ronde niets ingezonden hebt mag je uiteraard de volgende rondes nog meedoen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2012 Hannes wat is de puntentelling van ronde 1 want we weten nu alleen, van OWN wie de nummer 1 is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2012 Hannes wat is de puntentelling van ronde 1 want we weten nu alleen, van OWN wie de nummer 1 is. Ik heb je post even verplaatst naar het juiste topic, en zie hieronder voor het antwoord, dat Hanneswasco al eerder in dit topic plaatste De uitslag van een ronde zal niet onmiddellijk bekend gemaakt worden, zodat het spannend blijft wie er nu eigenlijk aan de leiding staat. Enkele weken na een ronde zal deze uitslag wél gepost worden, om toch een tipje van de sluier op te lichten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2012 Ik neem aan dat zichtbare modificaties ook in deze Freestyle ronde niet mogen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 7 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2012 Ik neem aan dat zichtbare modificaties ook in deze Freestyle ronde niet mogen? Die zijn inderdaad nog altijd niet toegelaten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2012 Zou graag willen meedoen, maar speel GTA op PS3. Hoe kan ik een foto nemen ingame? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 7 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2012 Sorry Miek, maar de inschrijvingsperiode is al een paar weken voorbij en de inlevertermijn van de laatste ronde is nu aan de gang. Foto's op je PS3 kan je maken met speciale capture devices of gewoon met een fototoestel een foto van je TV-scherm maken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts