Jump to content

[Discussie] Demo/Preview


GTAKevin023

Recommended Posts

Haha, dat is inderdaad wel een loos argument. Ik denk dat elke gta-fan hem hoe dan ook zal downloaden. Als hij er is, kan ik mij tenminste echt niet meer inhouden. :$

Maar ik zie het ook niet gebeuren dat er een demo aan komt waaien, dit omdat het inderdaad gewoon niet winstgevend is. Mensen downloaden hem gratis en het produceren kost wel geld. Daarnaast heb je dan die mensen die hem achteraf niet meer gaan kopen omdat hij tegenvalt. Als je het mij vraagt hoeft het ook niet, ik laat me liever verassen! Maar als hij zou komen, zou ik hem wel als een wiedeweer downloaden!

Link to comment
Delen op andere websites

Geef mij maar gewoon een stuk of 3 trailers ( Net zoals bij GTA San Andreas ) dat vind ik genoeg info over de game dan weet je misschien ook gelijk de release datum..

Bewerkt: door MisterDM
Link to comment
Delen op andere websites

Als er een demo komt wil ik een lege kamer met een auto een wapen en een motor en jezelf, gewoon om aan te voelen hoe het speelt. Dus geen pif pa demo met een missie ozo...

Maar liever gewoon geen demo :D

Bewerkt: door Pwned.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...