Phoenyxar Geplaatst: 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2012 Dat is leuk om horen want ik zou eigelijk het volgende jaar wel willen deelnemen. Heb op het einde van het jaar toch wat gebaald dat er niet van in het begin was mee ingestapt. Natuurlijk motiveert het je dan ook wel als je even kijkt naar de spannende strijd van dit jaar. Proficiat aan thebig (en alle andere deelnemers) trouwens! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2012 Helemaal top. Ik ga zeker weer voor het podium dan en ik neem me voor dit keer wel elke keer wat in te zenden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2012 8e, prima. Ik heb maar 1 doel; volgend jaar weer meer doen en dan voor veel meer sporten! Meer punten behalen dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.