Jump to content

[SP] Sportkenners 2012 - Reactietopic


NandroDavids

Recommended Posts

Tja, en ik geloof ook niet dat het van de Giro gaat komen. Ik heb toch wel een hele domme eerste plaats gekozen :duh:

Toch wil ik nog altijd graag een eerste plaats in het wielrenklassement en een 5e plaats in het algemene.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 122
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    28

  • NandroDavids

    20

  • Guardian1980

    17

  • Leontjuuh-gta

    13

De nederlaag van Bayern gaf mij toch een dubbel gevoel. Voor de ranglijst hier was het in mijn voordeel, want ik had voorspeld dat ze de finale zouden verliezen, maar ik hoopte toch ook dat ze de finale van Chelsea zouden winnen, want dat gunde ik ze wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij net hetzelfde. Ik geloof dat de meesten wel hadden verwacht dat Barcelona in de finale had gestaan en eens te meer die beker zou pakken.

Ik had dus gegokt dat Bayern hen tegenstander ging zijn en zouden verliezen. Toen Chelsea daar dan in de plaats van Barca stond, hoopte ik wel dat Bayern zou winnen. Komt mij uiteindelijk voordelig uit.

Ik ben nu ook al in de top 5, dus voorlopig is voor mij alles geslaagd. Alleen nog het wielrenklassement wil ik winnen, wat dus absoluut niet het geval gaat zijn met mijn giro.

Voor de rest zie ik dat alles dicht bij elkaar is komen te liggen en er in de zomer veel punten te rapen zijn. Dat gaat dus nog verschrikkelijk spannend worden!

Link to comment
Delen op andere websites

Daarmee komt Guardian1980 als eerste deelnemer dit jaar boven de 100 punten en pakt hij dus de leiding in het algemeen klassement.

Hm, ik wilde het dit jaar net zo doen als vorig jaar: Pas na de laatste uitslag op de eerste plaats staan. Maar goed, ik zal er mee moeten leven.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ook al is het een tijdje geleden, toch wil ik mijn verwondering voor Thomas De Gendt nog uitspreken. Ik wist dat hij sterk was, maar dat hij zomaar eens aan de Giro ging meedoen en op het podium ging springen, vind ik toch straf.

Ik weet niet hoe het voor de rest zit bij Roland Garros, maar bij de mannen gaat voor mij alles zeer vlot. In tegenstelling tot bij de vrouwen, daar loopt alles in het honderd voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik denk dat ik mijn hoop op een goeie uitslag in de tour al kan opbergen.

Na gisteren en vandaag (en natuurlijk een paar mannen in mijn selectie die er misschien niet horen)

ziet het er niet al te best uit om nog veel punten te pakken in deze tour.

Natuurlijk zijn we nog maar een week ver en kan er nog veel gebeuren, daarom is dit ook de Tour.

We'll hope and see.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vroeg me eigenlijk af wat er gebeurt als er geen Nederlanders meer over zijn op het einde van de Tour. Ze worden er echt uitgewipt. Dan krijg niemand dus punten voor 'Beste Nederlander'?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vroeg me eigenlijk af wat er gebeurt als er geen Nederlanders meer over zijn op het einde van de Tour. Ze worden er echt uitgewipt. Dan krijg niemand dus punten voor 'Beste Nederlander'?

Helden als Bram Tankink, LTD en Johnny gaan Parijs echt wel halen hoor! Die krijg je niet zomaar naar huis, ook niet met een valpartijtje meer of minder.

Maar ik kan je vast verklappen dat niemand punten krijgt voor 'Beste Nederlander': iedereen was daar voor Gesink of Mollema gegaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ze net nageteld, er zitten er toch nog 9 in. Vooral in Argos zitten er veel Nederlanders, maar aangezien je dat team amper ziet, leek het alsof er nog maar weinig Nederlanders waren. Ik wou vooral benadrukken dat er 4 Nederlanders uit zijn vandaag en het had niet veel gescheeld of Van Hummel mocht ook zijn valiezen nemen.

Rot dat Gesink nu ook opgeeft, maar ja.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

De Tour is dan toch nog beter meegevallen dan gehoopt. Ik heb nooit tijdens de Tour gekeken naar mijn inzending, dus heb ik nooit vergeleken. Al had ik het gevoel dat mijn top 10 wat fout was, maar dat is dan toch nog goed gekomen.

Eerst wou ik Evans op een 6e plaats zetten, maar ik dacht dat hij nooit zo ver ging terugvallen. Dan wordt hij toch 7e, maar goed.

Spijtig dat ik niet een paar puntjes meer gehaald heb, ik wil dolgraag het wielrenklassement winnen. Nu sta ik nog maar 3 puntjes achter.

Daartegenover staat dan weer wel dat ik niet meer ver achter sta en een mooie voorsprong heb genomen op mijn naaste belagers :tu:

Met welgemeende excuses voor de dubbelpost

thebig ;)

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Daarmee komt Guardian1980 naast Thundercover aan de leiding in het algemeen klassement.

Spannend!!!!

.

Spijtig dat ik niet een paar puntjes meer gehaald heb, ik wil dolgraag het wielrenklassement winnen. Nu sta ik nog maar 3 puntjes achter.

:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Aangezien een strijd met 2 voor het eindklassement niet echt spannend is, zal ik alles op alles zetten om de derde hond te zijn die met het been wegloopt. Al moet men ook niet te hoog mikken. Ik zal al lang blij zijn mocht ik de leiding in het wielerklassement overnemen na het WK.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...