Jump to content

[SP] Sportkenners 2012 - Reactietopic


NandroDavids

Recommended Posts

De GP van Australië is gereden zag ik toen ik mijn tv net aanstak. De stand:

1. J. Button

2. S. Vettel

3. L. Hamilton

4. M. Webber

5. F. Alonso

Ik had nog getwijfeld of ik de overwinning in mijn voorspelling aan Vettel of Button zou laten, moet ik toch zeggen dat Vettel mij teleurstelt.

Toch een 7e plaats nu in het algemene en 4e in het F1 klassement. Gelukkig dat het de laatste keer schaatsen is, heb er bij de eerste keer weinig punten mee gewonnen en de tweede keer was ik vergeten insturen

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 122
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    28

  • NandroDavids

    20

  • Guardian1980

    17

  • Leontjuuh-gta

    13

wow, met mijn falende voorspelling heb ik toch een punt gescoord! of was dat een troost punt ? :)

Aan troostpunten doen we natuurlijk niet. Ieder punt moet je toch echt zelf verdienen. Je had Vettel op 1 gezet en dat leverde je dus dat ene puntje op ;)

Het is misschien maar 1 punt, maar uiteindelijk kan 1 punt de beslissing betekenen...

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, slecht gescoord bij de F1 en dan ineens gelijke stand met Leontjuuh-gta. Dat wordt 3 weken postverbod voor hem zodra de volgende ronde begint :D Maar netjes gedaan hoor :tu:

3 weken?!:O Dat is machtsmisbruik!:O

Maar het verbaast me dat ik 8 punten heb gehaald bij de Formule 1, want ik kijk eigenlijk nooit formule 1. Die sport interesseert mij niet echt veel. Dus heb ik maar uitslagen van vorige jaar gepakt en gekeken wie de beste waren en daar een mooi top vijfje van gemaakt. Heeft gelukkig goed uitgepakt :)

Nu eens kijken hoe ik het bij het schaatsen doe.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo te zien wist ik deze keer toch weer best veel van schaatsen. Wat resulteerde in een 1e plaats bij het schaats klassement en een 1e plaats in het algemeen klassement. Eens kijken of ik dit nog kan vol houden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Kleine update wat betreft het voetbal, nu zowel in de Champions League als in de Europa League de halve finalisten bekend zijn: de verschillen bij de sportkenners zijn klein, maar er is één deelnemer die tot nu toe alles goed heeft. Hij is dus nog in de race voor alle punten. Dat is TekaLoca. Hij heeft dus al 8 punten te pakken, maar zoals gezegd zijn de verschillen niet groot: de rest staat op 6 of 7 punten.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, ik heb me zwaar vergist in Schalke 04. Daar ga ik nog veel puntjes mee verliezen. Ze leken op goede weg met de 0-1, maar dan toch 2 goals te weinig op het einde om door te gaan 2 goaltjes teveel tegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...