Jump to content

[SP] Sportkenners 2012 - Reactietopic


NandroDavids

Recommended Posts

Dan? Dan waren de verschillen aan de top niet veel anders geweest: enkel Kloep, thebig en Visser23 hadden Nesbitt niet als winnares aangewezen. Sterker nog: dat was voor jou nog nadeliger geweest, want dan had PatrickW meer punten dan jou gescoord. Dus, wees maar blij met deze eindstand :puh:

Ik had haar niet eens in me lijstje ;x Had pas na inzendtijd gezien dat ze als favoriete werd afgeschilderd.

Wel, ik klaag niet met mijn 4e plaats. Mijn plan is om op het laatste de top 3 binnen te sluipen

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 122
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    28

  • NandroDavids

    20

  • Guardian1980

    17

  • Leontjuuh-gta

    13

Darts dus. Uit die uitleg leid ik af dat je in de 'finale' kan staan en toch op een lagere positie kan eindigen dan 1 of 2? Of begrijp ik dat nu helemaal verkeerd?

Je bent niet de enige die dat niet had begrepen uit de post, dus bij deze nog wat extra uitleg:

Ze spelen een competitie, met een eindstand: dat zijn die plaatsen 1 t/m 8 die je moet voorspellen. De eerste 4 gaan vervolgens door naar de halve finales en spelen om de titel. Twee halve finales dus, en een finale op één avond. (Net als in de Eredivisie en de Belgische Jupiler League: we hebben een eindstand, maar spelen daarna nog play-offs) Het kan dus inderdaad voorkomen dat een darter 1e wordt in de stand, maar vervolgens de finale verliest of zelfs al in de halve finale wordt uitgeschakeld.

Duidelijker zo? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Darts dus. Is dat eigenlijk wel een officiële sport? Zal wel, anders had het geen onderdeel uitgemaakt van SK 2012 hè ;) Ik zal me er maar eens in gaan verdiepen.

Ja, het is een officiele sport.

Heb mijn lijstje ingezonden. Hopelijk meer punten dan ronde 1. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Aah.. nee.. weer schaatsen. Ik ben daar zo slecht in. Hopelijk deze keer meer geluk :)

Troost je met de gedachte dat dit al het 2e schaatstoernooi is van de 3 die we met Sportkenners zullen doen. Na het WK Afstanden in maart ben je de rest van het jaar dus af van het schaatsen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...