Jump to content

[SP] Sportkenners 2012 - Reactietopic


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 122
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    28

  • NandroDavids

    20

  • Guardian1980

    17

  • Leontjuuh-gta

    13

Wanneer wordt de loting dan bekend gemaakt? Die zou ik graag nog wel willen hebben. Maar anders maak ik morgenvroeg wel ff een voorspelling.

Normaal gesproken is de loting bij een groot schaatstoernooi altijd een Teletekst-item, en daar ga ik nu ook wel vanuit. En normaal gesproken is dat de dag vóór het toernooi, vandaag dus. Maar goed, ik hou dat ook nooit zo veel in de gaten als nu, dus wellicht dat we de loting morgen pas kort voor aanvang krijgen.

Overigens is de loting niet bijster interessant voor je voorspelling, mijns inziens. De deelnemerslijst is natuurlijk handig om te voorkomen dat je bijvoorbeeld een Ireen Wüst (paar jaar terug nog podium op 't WK, nu reserve) in je voorspelling gebruikt. De loting zegt verder weinig tot niets, want alle afstanden worden 2 x gereden en dus hebben alle schaatsers op beide afstanden een keer de laatste binnenbocht, en een keer de laatste buitenbocht. De laatste binnenbocht wordt met name op de 1000 meter als een voordeel gezien, maar die heeft dus iedereen even vaak.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, berichtje gestuurd :) Ken niet veel van schaatsen, dus heb ik maar mijn buikgevoel gebruikt, samen met de lijsten van vorig jaar ;p

Ik had gehoopt dat het WK veldrijden dat morgen wordt gehouden ook op het lijstje stond, maar blijkbaar dus niet ;(

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik had vanochtend alle leden die vorig jaar meededen en alle leden die hebben aangegeven mee te zullen doen in een PM op de hoogte gesteld van de loting. In die PM herinner ik alle deelnemers ook altijd bij een nieuwe voorspellingsgelegenheid. Kortom: die zul je binnenkort ook wel ontvangen ;)

Voor de leuk ook even mijn voorspellingen voor deze ronde. Ik doe niet mee in het algemeen klassement, maar wil gewoon af en toe even kijken of ik me met jullie kan meten.

Mannen

1. Tae-Bum Mo

2. Kyou-Hyuk Lee

3. Shani Davis

4. Stefan Groothuis

5. Jamie Gregg

Vrouwen

1. Christine Nesbitt

2. Heather Richardson

3. Sang-Hwa Lee

4. Annette Gerritsen

5. Margot Boer

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had pas om 5 over 8 gezien dat mijn voorspellingen niet echt goed waren, zeker bij de vrouwen. Nu ja, met 7 punten ben ik nog altijd tevreden.

En van de ene sport die mij zo goed als onbekend is duiken we in de andere sport waar ik niets van ken. Al vind ik darts ook wel leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Als Nesbitt nou gewoon had gedaan wat de hele wereld had verwacht...

Dan? Dan waren de verschillen aan de top niet veel anders geweest: enkel Kloep, thebig en Visser23 hadden Nesbitt niet als winnares aangewezen. Sterker nog: dat was voor jou nog nadeliger geweest, want dan had PatrickW meer punten dan jou gescoord. Dus, wees maar blij met deze eindstand :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

:dans: 12 punten..... de mannen had ik inderdaad redelijk in de gaten, bij de vrouwen viel de uitslag wat tegen (al heb ik bijzonder genoten van het schaatsweekend!!). Nou ja, vorig jaar begon ik ook met een voorsprong en eindigde ik roemloos 4e dus alles is nog mogelijk......
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...