Dutchy3010 Geplaatst: 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2012 Zoals GolfG60 al opmerkte, waren er tijdelijk een aantal topics kwijt. En met reden! De Games moderators hebben bergen werk verzet om de Games fora op te schonen. Subfora zijn samengevoegd, topics zijn voorzien van tags en honderden topics zijn verplaatst. Applaus voor Svenie en Kai-Shockwave! Klik hier om gelijk naar dit oogstrelend schoon Games subforum te gaan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2012 Top, ziet er veel beter uit. Klasse mensen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2012 Prima. Goed idee om alle spellen van Rockstar Games (uitgezonderd GTA) in een eigen forum te stoppen. Ook een goed idee om sommige fora samen te voegen, want in het Strategy Games forum kwam niemand meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2012 Ziet er lekker overzichtelijk uit. Mijn complimenten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2012 Netjes gedaan, mijn complimenten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2012 Het ziet er erg netjes uit. Mijn complimenten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2012 Applaus voor Svenie en Kai-Shockwave! Befehl ist befehl, dus vooruit: :klap: Maar met tegenzin, want die klappers zijn toch niet meer wat ze pakweg 5 jaar geleden waren... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2012 (bewerkt) Ziet er goed uit! Bewerkt: 21 januari 2012 door Jimmiefitz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2012 Ziet er goed uit (Klappen is zoooo 21 januari) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2012 Een stuk netter, mooi werk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2012 Hm, ik vond het eerlijk gezegd niet echt nodig, ik vond tenslotte alles wel terug omdat je de topics waarin je geïnteresseerd bent na een tijdje wel weet zijn. Maar ik zal hier ook wel aan wennen denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2012 Nog even ter informatie misschien. Alle games ontwikkeld door Rockstar Games zitten nu samen in één groot forum genaamd 'Rockstar Games', maar zover waren jullie wellicht al. Het forum 'Consoles & Game Events' is bij 'Games Info & Chat' gevoegd. Het 'Strategy games' forum is gefuseerd met 'Overige games'. De topics met betrekking tot 'Free Roaming games' zijn allen verplaatst naar 'Action & Adventure'. Alle Race games zijn dan weer bij de Sport games gevoegd in een forum dat nu 'Sport & Race' heet. Tijdens het proces zijn slechts enkele topics verwijderd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2012 Mooi werk jongens! Ik zocht al 'het grote ik zoek een game topic' . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2012 dit vond ik niet erg nodig ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2012 Het ziet er veel netter uit zo, mooi werk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.