Jump to content

Games fora opgeschoond


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Svenie

    5

  • Dutchy3010

    4

  • Scarface92

    4

  • TalkingPear

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eerlijk gezegd vind ik wel dat het Rockstar Games deel een beetje zoals bv. het 'GTA Stories' deel moet worden. Het wordt daar echt een warboel als Rockstar bijvoorbeeld nog een aantal 'niet-GTA'-games uitbrengt.Verder ben ik eigenlijk aan de opruiming nog niet helemaal gewend, en vond ik het ook overbodig, maar ach :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zit Driver San Fransisco bij action/adventure en niet bij race?

Omdat het meer een actiegame is dan een pure racegame. Zo wordt de game over het algemeen beschouwd, het is dus niet dat we het topic daar zomaar hebben gezet.

Dat slaat nergens op, je raced in een auto, dat maakt het toch wel degelijk een racegame. Het hoeft geen simulatie te zijn om een race game te zijn. Zoiezo kan je dan iedere game wel in het aktie genre plakken. ( in iedere sport game zit bijv ook aktie, boksen etc)

Bewerkt: door Redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

Driver® San Francisco is an adventure driving video game developed by Ubisoft Reflections.
Driver: San Francisco is a sandbox-style action driving video game developed by Ubisoft Reflections

Enzovoort. Er is nog altijd een duidelijk verschil tussen een pure racegame (genre NFS en GT) en een actie/racegame als Driver. En als je wilt discussiëren, doe dat via PM, want ik erger me mateloos aan het feit dat als er iets niet goed is in de ogen van de leden, wij meteen moeten staan springen om het te veranderen, terwijl het andersom zeker niet zo is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...