Jump to content

Games fora opgeschoond


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Svenie

    5

  • Dutchy3010

    4

  • Scarface92

    4

  • TalkingPear

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Snap wel wat je bedoeld, alles op één hoop gooien is niet echt overzichtelijk maar wel duidelijker dan ieder een eigen subforum. Het is inderdaad even wennen zo maar het is wel een vooruitgang tegenover het vorige.

Link to comment
Delen op andere websites

Op welke manier is het een vooruitgang dan? Ik vind het namelijk juist onoverzichtelijker.

Vind het wel duidelijker en effectiever dan ieder zijn eigen subforum zoals ik al aangaf.

Op welke manier is het duidelijker? :7

Wat ze, in mijn mening, nu hebben gedaan, is de sokken la en de onderbroeken la gepakt, en die door elkaar gehusseld tot een ondergoed la. En als je een hele dikke laag sokken hebt, kan het wel heel lang duren voor je eindelijk eens een Björn Bjorgje te pakken hebt!

Link to comment
Delen op andere websites

Op welke manier is het een vooruitgang dan? Ik vind het namelijk juist onoverzichtelijker.

Vind het wel duidelijker en effectiever dan ieder zijn eigen subforum zoals ik al aangaf.

Op welke manier is het duidelijker? :7

Wat ze, in mijn mening, nu hebben gedaan, is de sokken la en de onderbroeken la gepakt, en die door elkaar gehusseld tot een ondergoed la. En als je een hele dikke laag sokken hebt, kan het wel heel lang duren voor je eindelijk eens een Björn Bjorgje te pakken hebt!

Dat alles nu bij elkaar zit waardoor je topics makkelijker en sneller kunt vinden, lijkt me.

Link to comment
Delen op andere websites

En wat is het nut van een forum waar slechts twee topics actief zijn? Het was iets dat sowieso moest gebeuren. Wat vind je er nu zo onoverzichtelijk aan vraag ik me af? Want op die vraag geef je dus echt geen duidelijk antwoord.

Voornamelijk het feit dat het consoles gedeelte bij "Game Info & Chat" geramd, zonder dat er bij het kopje iets vermeld staat over consoles.

Ik snap nu wel waarom het is gedaan, maar ik irriteerde me vooral om bijna alle leden hier die meteen zeiden dat het meer overzichtelijk was, terwijl het dat in mijn ogen totaal niet is. Omdat alles gewoon bij elkaar is gepropt, soms bij dingen die niet écht bij elkaar horen. Free Roaming & Race was in mijn ogen beter geweest zoals het was, maar enfin.

Zal gewoon wel even wennen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

En wat is het nut van een forum waar slechts twee topics actief zijn? Het was iets dat sowieso moest gebeuren. Wat vind je er nu zo onoverzichtelijk aan vraag ik me af? Want op die vraag geef je dus echt geen duidelijk antwoord.

Voornamelijk het feit dat het consoles gedeelte bij "Game Info & Chat" geramd, zonder dat er bij het kopje iets vermeld staat over consoles.

Ik snap nu wel waarom het is gedaan, maar ik irriteerde me vooral om bijna alle leden hier die meteen zeiden dat het meer overzichtelijk was, terwijl het dat in mijn ogen totaal niet is. Omdat alles gewoon bij elkaar is gepropt, soms bij dingen die niet écht bij elkaar horen. Free Roaming & Race was in mijn ogen beter geweest zoals het was, maar enfin.

Zal gewoon wel even wennen zijn.

Sowieso zijn er nog enkele kleine werkjes die Kai en ik moeten afwerken. Denk bijvoorbeeld aan de 'Links naar topics...' die bovenaan elk forum stonden, wellicht maken die het ook makkelijker om topics terug te vinden. Over de beschrijving van het 'Games Info & Chat' forum moet ik je gelijk geven, die kan inderdaad beter, want nu is het niet echt duidelijk dat topics met betrekking tot consoles en game events daar ook thuis horen. Ik zal het aankaarten, bedankt voor de feedback.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...